Sama kuvio kaikilla 50+ ystävillä, mies jättää yhtäkkiä
Parissa vuodessa monta ystävääni on joutunut jätetyksi nuoremman takia. Kaikki sellaisia miehiä, joista en ikinä olisi uskonut. Mutta nyt huomaan kuvion. Nainen koulutettu, nätti ja kiva, luottaa täysin mieheensä ja siihen, että kaikki jatkuu. Lapset ovat olleet keskiössä pitkään. Mitään matkoja ei tehdä ilman lapsia. Rouvat ovat kauniita, mutta lihoneet n. 15 kg suhteen alkuajoilta. Suurin kiinnostus kohdistuu lapsiin ja kodin sisustukseen ja remontointiin. Vaihdevuodet ovat vieneet kiinnostuksen seksiin, mutta on vaikuttanut siltä, ettei mieskään sitä enää kaipaa, vaan hänellekin riittää kodin remontointi ja yhteiset arkiset puuhat ja jutustelu. Sitten pamahtaa, miehellä on uusi, nuorempi nainen, ja koko elämä menee uusiksi. Miehen päässä naksahtaa jokin ja hän muuttuu tutusta täysin vieraaksi.
Kommentit (552)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Omassa tuttavapiirissä ei tuollaista ole tapahtunut. Yleisempää on, että naispuolinen on halukkaampi, kuin miehensä. Paitsi toki minä itse, halut loppui vaihdevuosiin ja olenkin jo miehelle ilmoittanut, että tämä liitto päättyy lähivuosina. Ei tule ero hänelle ainakaan puskista.
Pitää olla melkoisen kylmä ja kelvoton akka, että ilmoittaa puolisolleen, että "tämä liitto päättyy lähivuosina".
Hrrrrr.🥶
No mutta miten lämpimillä sanoilla nämä KAIKKI +50v miehet vaihtaa nuorempaa?
Miten lämpimästi/kylmästi nämä miehet vaimonsa jättää???
Ootko varma, ettei hekin vaan kylmästi ilmoita, että se on moro nyt.
Tuossa vaan yksi nainen kertoo jättävänsä miehensä, mutta AP sanoo, että KAIKKI miehet vaihtaa vaimonsa.
Viisikymppisinä muijat muuttuu ryhävalaiksi, joten päivittäminen tulee ajankohtaiseksi.
Ryhikset voi viettää keskenään aikaa Storyvillen terassilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Toivotaan näille ihanne isukeille vielä monta vauvaa 🤣 ... siinä hän todella saisi sen mitä tilasi 😌
Vasektomia jeesaa kummasti.
No kiva juttu, minä taas en tiedä ystäväpiirissäni ketään jolle noin olisi käynyt.
Että semmoista porvoossa hohhoijjakkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Vierailija kirjoitti:
Tarkkaan ap tietää toisten kilot ja seksielämät. Keksitty juttu.
AP on punninnut ja mitannut vyötäröt jokaiselta tuttavaltaan, kun nämä ovat astuneet avioon. Saman jutun hän on tehnyt, kun nämä ovat täyttäneet 50v 😂 ja vielä varmistanut tilanteen punnitsemalla uudelleen, kun ero on tullut ja siksi hänellä on nyt tarkkaa tietoa jokaisen kiloista. Toki miehiä hän ei tullut punninneeksi. Eikä näin ollen tiedä, että ne miehetkin on lihoneet sen 20-30 kg siitä, kun avioon astuivat.
Seksielämän hän keksi ihan päästään, kun on lukenut vaihdevuosita netistä.
Olkaa tyytyväisiä jos ukko itse lähtee. Suurin osa niistä jää roikkumaan ja haastaa riitaa että vaimo ottaisi eron. Ei se uusi nainenkaan kauan jaksa passata. Shokki se voi olla ensialkuun mutta kun pahin menee ohi, huomaa että paljon helpompaa on elämä ilman sitä riippakiveä. Yksin on kuitenkin sata kertaa mukavampaa kun saa käyttää aikaansa vain itseensä, ellei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu, niitä nuoria naisia on tyrkyllä ihan joka sormelle 50+ perheellisille kaljuuntuville kaljamahoille 🤭👍
Vuoroviikkoisille 😅😅. Mies saa seksiä jatkossa korkeintaan joka toinen viikko.
Ja tätä ennen ei millään viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Toivotaan näille ihanne isukeille vielä monta vauvaa 🤣 ... siinä hän todella saisi sen mitä tilasi 😌
Vasektomia jeesaa kummasti.
Ei ukot jaksa siihen mennä. Luottavat, että kyllä naiset sen asian hoitaa.
Ja menee miehisyyski , jos ei lapsia pysty siirtämään. On ihan munaton oli.
Ja mitä se nuori vaimokin sanoisi, jos ei jälkikasvua alkaisi ilmestyä?
Vaihtaisi nuorempaan moisen tuhkamunan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä viiskymppisistä perheenisistä kiinnostuvia nuorempia naisia oikein löytää?
Tätä olen itsekin miettinyt. Oma mies on kaksi vuotta minua vanhempi. En ole koskaan ollut kiinnostunut itseäni reilusti vanhemmista (enkä nuoremmistakaan) miehistä. Ei minun olisi tarvinnut 35-vuotiaana tyytyä kehenkään viisikymppiseen. Nämä ystäväni ovat kaikki mielestäni nättejä, samaa tasoa entisten puolisoidensa kanssa. Joku pohti, mistä tiedän ystävieni seksielämästä. Kysyjät lienevät miehiä, koska aikuiset naiset kyllä puhuvat läheisten ystäviensä kanssa seksistä, synnytyksistä, vaihdevuosista ym. Nivelkivut, limakalvojen ohenemiset ja muut krempat käydään läpi ihan kursailematta. Mutta onneksi on ystäviä, joiden kanssa voi tilata lisää skumppaa ja nauraa yhdessä tälle elämälle.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu, niitä nuoria naisia on tyrkyllä ihan joka sormelle 50+ perheellisille kaljuuntuville kaljamahoille 🤭👍
Vuoroviikkoisille 😅😅. Mies saa seksiä jatkossa korkeintaan joka toinen viikko.
Ja tätä ennen ei millään viikolla.
Ei niin, koska se mies ei ollut haluttava; edes oma vaimo ei halunnut seksiä hänen kanssaan. Ei taida eroaminen asiaa muuttaa.
Minulle kävi noin reilu 5-kymppisen kanssa. Olin tosin hoikka, sporttinen ja seksiäkin oli. Mies oli vain pettäjätyyppiä ja alkoi suht nopeasti etsiä salasuhdetta. Ja mistähän sen oikeasti tietää, onko kiloista ja seksistä kiinni? Itse kuitenkin ajattelen, että puolisoilla on tiettyjä velvollisuuksia toisiaan kohtaan ja ne liittyvät myös hlö. koht. hygieniaan, ruokavalioon, ulkonäköön jne. toki realiteettien sallimissa rajoissa, ja nämä realiteetithan ovat eri ihmisillä hyvin erilaiaia. Pettäminen ja valehtelu ovat joka tapauksessa paskamaista toimintaa. Pitäisi pystyä hoitamaan asiat suoraselkäisesti.
Siittiöt pyrkii hedelmöittämään uusia munasoluja
T. Biologi
Te luulette, että kun teidän seksi-into loppuu niin se on ok myös miehelle. Olette totaalisen väärässä. Se miehen libido on loppunut siihen parisuhteen huonoon seksiin. Seksi kiinnostaa 100%:sti mutta jonkun muun kanssa.
Pitäkää tämä mielessä kun lauotte omasta päästä arvauksia onko seksin kiinnostus lopahtanut mieheltäkin, ei ole. Kohde on väärä. Luvan kanssa vieraissa käynti voisi auttaa asiassa.
No en ole kyllä törmännyt vastaavaan ilmiöön.
Veikkaan ettei keski-ikäinen mies sinällään kiinnosta nuorta naista, vaan se elämäntapa mitä pystyy tarjoamaan.
Jos on maksetut talot, autot ja mökit --> helppo on maksaa asumiset, ja viedä nuorikkoa ulos syömään Malediiveille matkoille jne. Vs. oma ikäinen jolla opinnot kesken ja rahat koko ajan loppu.
Se miten kestävä tuollainen suhde on, on sitten eri asia. Aika harvoin raha riittää pitämään liekkiä yllä. Ja se omanikäinen voi muutaman vuoden kuluttua olla (edelleen) nuori JA hyvätuloinen...
Varsin harvoin sitä nuori rakastuu pennittömään työttömään, vaan taustalla on muutakin. Nohevampi voisi toki miettiä, onko kyseessä Tosi Rakkaus, vain helppoa arkea kaipaavan käytännöllinen valinta...
Erot suurelta osin 40v kieppeillä, ne nuoruuden liitot. Yhtään en tiedä jolla olisi uusi nykykumppani yhtään nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Omassa tuttavapiirissä meni enemmänkin niin, että neljänkympin jälkeen useammalla rouvalla alkoi joku uusi teini-ikä. Uusia harrastuksia, tyylejä käytiin läpi kovalla vimmalla ja juhlimaan piti päästä. Moni päätyi eroon kun se mies, jolle oli vuosia valitettu liiasta harrastamisesta vaikuttikin nyt tylsältä. Useammalla kuvioon liittyi myös pettämistä tyttöjen reissuilla.
Pari vuotta eron jälkeen ovat kuitenkin rauhoittuneet. Pääosa uusista harrastuksista on jäänyt, eikä menojalkakaan enää vipata. Onko tämä joku hormoonipiikki ennen vaihdevuosia? Vai tuleeko identiteettikriisi kun lapset on kasvamassa aikuisiksi eivätkä enää tarvitse äitiä?
Kuvailemasi naiset on niitä, jotka ovat vakiintuneet jo nuorena/teininä. Sitten pitää alkaa elämään nuoruus uudestaan.
Tarkkaan ap tietää toisten kilot ja seksielämät. Keksitty juttu.