Sun perjantaiherkku
Söin pienen suklaalevyn, rypäleitä ja join Pepsin.
Kommentit (63)
Coopin pistaasi, karpalo, suklaa patukka. Olipa hyvä!
Perjantai on minun suklaapäivä, lauantai vodkapäivä, sunnuntaina paastoan ne ylimääräiset kalorit pois, ja sitten ma-to normisyöntiä. Toimii.
Jätski lounaan jälkkäriksi, kermatuutti päivällisen jälkkäriksi, illalla vielä kirsikkazerocolaa.
Viikon päätteeksi jotain roskaruokaa, kebab ranskalaisilla tai pizza.
Vierailija kirjoitti:
Sokerikorppu ja kaakaota.
Oi-joi, sokerikorppu kahviin kastettuna!
Lämmin perunarieska ja voita. Kiva kun päiväpöperöltä jäi perunamuusia.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo. Märkänä.
Sitten heräsit krapulassa ja ruokit kissan.
Tein ekaa kertaa quesadilloja. Toimi ja jatkoon ehkä vähän toisella täytteellä. Jäähileinen muumilimu kylkeen
Tänään kuohuviini ja Tervaleijona-pastillit. Outo yhdistelmä, tiedän. Teki mieli. Juon kuoharia kun on vielä pastilleja suussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantarellipastaa ja olutta. Kyllä maistui hyvältä sienestysreissun jälkeen, ensimmäiset kantarellit tänä vuonna täältä päin Suomea.
Antaisitko ohjeen? Minäkin sain tänään ekat kantarellit 😀
Teen kaikessa yksinkertaisuudessa niin, että paistan vähän sipulia + kantarellit voissa ja laitan hyvin suolatussa vedessä keitetyn pastan sekaan pannulle. Päälle mustapippuria ja parmesania. Jos kotoa sattuu löytymään tuoretta salviaa, niin sitä voi laittaa mausteeksi, mutta on hyvää ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiillos-makkaraa saunanuunin hiilillä ja kolmen tolpan Karjalaa.
Teitkö oikeasti?
Minä olen etsinyt kauan hyvää kiuasmakkaraa
Kyllä. Paistoin makkarat siis hiilillä, en kiukaan kivillä kuten ennen vanhaan tehtiin. Sitä voisi muuten kokeilla pitkästä aikaa. Hiillos on ihan halpismakkaraa, ei mitään ihmeellistä. Itse tykkään perusgrilli- ja lenkkimakkaroista, en niin innostu eri lailla maustetuista, vaikka ovathan nekin hyviä. HK:n sininen oli ennen ihan ehdoton, kuin myös kilotavarana myyty metrilenkki, silloin nuoruudessa.
Meillä oli minun lapsuudessa mummolassa tapana laittaa makkarat johonkin pussiin ja pussi alustalle, joka laitettiin kiukaalle. Se makkara oli semmoista hajonnutta ja ihan mahtavaa kun kaikki olivat käyneet saunassa
Vierailija kirjoitti:
Katotaan mitä jääkaapista löytyy👍🏻
No söin sieltä ruisleipää juustolla, shrirachalla ja tabaskolla sekä 2 paistettua well done kananmunaa ripauksella mustapippuria ja soijaa, juomaksi vettä. Tekisi mieli vielä syödä loput ainon lakritsijäätelöstä. 😋
coca cola lime ja tonnikalapiirakka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantarellipastaa ja olutta. Kyllä maistui hyvältä sienestysreissun jälkeen, ensimmäiset kantarellit tänä vuonna täältä päin Suomea.
Antaisitko ohjeen? Minäkin sain tänään ekat kantarellit 😀
Teen kaikessa yksinkertaisuudessa niin, että paistan vähän sipulia + kantarellit voissa ja laitan hyvin suolatussa vedessä keitetyn pastan sekaan pannulle. Päälle mustapippuria ja parmesania. Jos kotoa sattuu löytymään tuoretta salviaa, niin sitä voi laittaa mausteeksi, mutta on hyvää ilmankin.
Kiitos 💐
Vietettiin mun siskon synttäreitä, joten täytekakkua ja kahvia. Ruuaksi pihviä, perunamuusia ja salaattia oluen kera. Kuohuvaa vielä illan päätteeksi.
Tein pitkästä aikaa kinkkupiirakan.