Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällä palstalla on kyllä kammottavia ihmisiä.

Vierailija
22.08.2025 |

Ei ihme että maailma on pilalla. Anonyyminä voi sanoa mitä tahansa ilman suodatinta, ja se on se totuus mitä oikeasti ajattelee. Kyllä ihmisillä on kamalan musta sielu ja onneksi kärvennytte helvetin tulessa!

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö sitten et kärvenny? 🔥

En, koska minä edes yritän. Te olette paatuneita ja tuhoon tuomittuja. Ap

Et kyllä kauheesti näytä yrittävän.

Vierailija
42/81 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ajatellut noin. En mitenkään kehu itseäni, mutta en ehkä edes anonyyminä voisi moittia toisia. Voi olla, että johtuu siitä, että ennen vanhaan kasvatus oli eri. Enkä tarkoita lasten kurittamista vaan auktoriteetteja kunnioitettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilun vuoden verran täällä päivittäin aikaa viettäneenä totean osallistuneeni useisiin ihan kivoihin ketjuihin, mutta voittopuolisesti palstan tunnelma jää miinukselle toksisuudessaan, enkä usko ohimenevän harrasteen jäävän pysyväksi osaltani. On lukemattomia sivustoja ja sisällöntuottajia, jonne voimme mennä sieluamme ravitsemaan.

Kielitaitoisella varsinkin on varaa valita oma 'kotoisalta tuntuva heimonsa'.

Terveemmillä, rakentavilla  (suorastaan hoivaavilla!) energioilla on suuri tarve ja tilaus.

Hyvää iltapäivää. 🍀💚🌿

Viittikkö listata kivoja palstoja? Mukaville tyypeille olisi kysyntää.

Vierailija
44/81 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herra tuomitsee teidät pahat ja jumalattomat ihmiset synneistänne. Olette läpeensä pahoja ja saastaisia.

Painu vttuun sössöttämästä pahanhajuinen saastaprse.. 

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Joudut sinäkin tuomiolle.

Kiinnostaa tasan yhtä paljon kuin se koirankakkakikkare tienpientareella.. Tuollaisten mt-potilaiden kanssa ei halua yhtään minnekään.. toisaalta latelet täällä omine mandaatteines tuomioita muille siihen tahtiin että sinne tuliseen pätsiin tulet sinäkin ja saat itse isolta S:ltä ja kerrankin kunnolla.. luonnollisestikin kuivana kakkoseen.. 

Vierailija
45/81 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grillijuhlissa tavataan!

🤣🤣🤣🤣🤣🤣  Päivän paras, kiitos nyt tuli hyvä fiilis lähtee vaikka parille oluselle, olinkin vähän mörtsinä ja tylsistynyt vaan en enää, oot mahtava tyyppi 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 hitsi ku vieläkin naurattaa

Vierailija
46/81 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä.

Matt. 7:5

Vierailija
47/81 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä.

Hirren.

Vierailija
48/81 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo todistus on ikuinen elämä. Se on Jumalan lahja meille, ja tämä elämä on hänen Pojassaan. Jos sinulla on Poika, sinulla on elämä. Jos sinulla ei ole Jumalan Poikaa, sinulla ei ole elämää. (1. Joh. 5:1112)

Vierailija
49/81 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. olisit voinut itse kirjoittaa pikkasen nätimmin. 

Täällä on paljon ihania ihmisiä, kaunista tarinaa ja neuvomme toinen toisiamme jos vain suinkin kykenemme.  Autamme ylös jos jou kompastuu :D

Vierailija
50/81 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että yritä vielä vähän kovemmin. Joka itsensä ylentää, se alennetaan, vai miten se meni?

Jotkut viisaammat sanovat myös, ettei ihminen sinne taivaaseen tekojensa perusteella pääse, vaan ihan Jumalan armosta. Mutta kyllähän sitä maailmaan puhetta mahtuu.

Vierailija
51/81 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan tällaista paskapalstaa tosissaan ota?!!

Ai että ihmiset täällä ei ole todellisia? Että kaikki pahantahtoisuus ja ilkeys on vain kuviteltua?

Vierailija
52/81 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on paljon ihania ihmisiä, kaunista tarinaa ja neuvomme toinen toisiamme jos vain suinkin kykenemme.  Autamme ylös jos jou kompastuu :D

Paitsi jos olet köyhä. Silloin sinun toivotaan kuolevan.

Vierailija
53/81 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirren.

Näin. Se on hirsi.

Vierailija
54/81 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä lukenut kuinka täällä ei todellakaan auteta ketään, vaan haukutaan kaikki yhteiskunnan heikoimmat. Ei ole näkynyt laupiaita samarialaisia täällä, vaan ilkeitä ja katkeria ihmisiä. Ap 

Vierailija
55/81 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stop nyt Ap. Ihan itsekkin anonyyminä suollat tekstissäsi silkkaa sontaa. Pilkkaat ja haukut "kirjaimin" joita en voisi edes toistaa. Häpeäisit, mutta luulen, jotta kenenkään ei kannattaisi "ruokkia" moista vastaamalla, vaikka tein sen nyt itsekkin,  mutta toivossa että ymmärrys veisi voiton ja Ap pyytäisi itse ilmiantamaan koko avauksensa. 

Vierailija
56/81 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirren.

Niin? Vanhassa Raamatun käännöksessä käytetään sanaa malka.

Vierailija
57/81 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä lukenut kuinka täällä ei todellakaan auteta ketään, vaan haukutaan kaikki yhteiskunnan heikoimmat. Ei ole näkynyt laupiaita samarialaisia täällä, vaan ilkeitä ja katkeria ihmisiä. Ap 

Sanotaan, että sitä löytää, mitä etsii.

Vierailija
58/81 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tänään ollut ainakin kaksi jännää aloitusta. Yhdessä aloittaja ei pitänyt alle murrosikäisestä lapsestaan (vammainen isosisko on ihanampi) ja poistatti keskustelun, kun ei saanutkaan empatiaa. Toisessa joku neuvoton olisi halunnut pestä kiukuttelevan 2-vuotiaan hampaat väkivaltaa apuna käyttäen. En tiedä miten sen ketjun kävi. Mutta kyllä: tällä palstalla on kammottavia ihmisiä.

Vierailija
59/81 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijat kirjoittivat:

'Herra tuomitsee teidät pahat ja jumalattomat ihmiset synneistänne. Olette läpeensä pahoja ja saastaisia.'

'Painu vttuun sössöttämästä pahanhajuinen saastaprse.. '

'Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Joudut sinäkin tuomiolle.'

Ei täältä. 👋 En tuputa omaa

hengellisyyttäni. Täällä/missään.

En liioin soita tuomion pasuunaa.

Vierailija
60/81 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirren.

Niin? Vanhassa Raamatun käännöksessä käytetään sanaa malka.

Niin? Niin käytetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi