Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmas pyörä muisteli menneitä...

Vierailija
22.08.2025 |

Mieheni isä on ollut aina sosiaalisesti aktiivinen ja vilkas. Olen kyllä arvannut että hänellä on muitakin naisia kuin vihitty vaimo, mutta eilen, torstai-iltana istuimme mökillä terassilla kolmestaan ja hän kertoi että yli puolet hänen ns panoistaan on tapahtunut niin, että mies on ollut katselemassa. Ei suostunut sanomaan, onko lapsia tullut noista. Mieheni oli tottakai hämillään, mutta ei sanonut mitään. Appiukko on eläkkeelle jäämässä ja sanoi että kyllä vieläkin häntä kaivataan, viestein ja soitoin.

En oikein tiedä miten suhtautua. Varmasti monessa parisuhteessa on seksi-ongelmia, nainen haluaa vierasta ja miehestä kiihottavaa, ehkä myös lapsen alulle saanti voi olla syy. Itse en kyllä moiseen ryhmäpeliin alkaisi, mieheni kertoi että oli parikymppisenä joutunut tuollaiseen, avioparin vierailevaksi tähdeksi. Ajatuksia herätti kyllä eilis-ilta. Ja en, en ole appiukolleni antanut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun appiukon seksielämä sua liikuttaa? Vanhoilla ukoilla nyt muutenkin on aina niitä kalajuttuja 🙄🐟

Vierailija
2/3 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, mun tekee mieli mennä kuumaan suihkuun harjaamaan itseni puhtaaksi kun vain luin tämän. Vinkiksi siihen suhtautumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa olla väkeä, yäk