Onko kenelläkään tullut synnytys vastaan siten että kukaan läheinen ei järjestä vauvajuhlia?
Eikö kysy, voisiko auttaa lasten hoidossa synnytyksen aikana? 🥺 Todella pettynyt kälyihini, joille itse ollut järjestämässä ja myös kummilasteni äiteihin. Kukaan ei ole muistanut mitenkään Kukaan ei kysy vointia mitenkään
Kommentit (68)
Ai Jessus tälläinen pistää Vihaksi 😣😡 törppö mies sulla Ap jos ei osaa koordinoida.
Hep! Minulla on. Yksi kaveri jota mietittiin jopa tämän syntyvän lapsen kummiksi, katosi kesällä. Ei kutsunut meitä kylään kesälomalla, ei kutsunut enää lapsensa synttäreille ollenkaan (aiemmin olemme olleet) ja sit kesäkuussa lopetti myös viestittelyt. Pian on syyskuu, ja ei ole koko kesänä kertaakaan kysynyt, miten voin. Käsittämätöntä. Onneksi ei ehditty pyytää tätä kummiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi, ap! On kyllä törkeää olla kysymättä esikoisen hoidosta synnytyksen aikana. Vähän huonommallakin empatiakyvyllä varustettu tajuaa, että silloin tarvitaan apua.
Meidän kummilapsen äiti otti koiran hoitoon meidän synnytyksen ajaksi. Tiesi hyvin että meillä ei ole tukiverkostoa kun isoäitiä kuollut yms. Eipä tarvi hänen lapsensa synttäreille enää myöskään matkata
En ymmärtänyt kommenttia. Teidän ei tarvitse enää matkata kummilapsen synttäreille?
Ap odottaa lasta. Hänen kummilapsensa äiti ei edes kysy, voisiko auttaa jotenkin. Miksi Ap:n pitäisi jatkossa muistaa hänen lastaan, kun Ap:ta ei muisteta mitenkään?!
Vastasit väärään kommenttiin, yllä olevassa puhuttiin koiran hoitamisesta ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi, ap! On kyllä törkeää olla kysymättä esikoisen hoidosta synnytyksen aikana. Vähän huonommallakin empatiakyvyllä varustettu tajuaa, että silloin tarvitaan apua.
Meidän kummilapsen äiti otti koiran hoitoon meidän synnytyksen ajaksi. Tiesi hyvin että meillä ei ole tukiverkostoa kun isoäitiä kuollut yms. Eipä tarvi hänen lapsensa synttäreille enää myöskään matkata
Siis teidän koiran? Hieman sekavaa settiä kirjoitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt kommenttia. Teidän ei tarvitse enää matkata kummilapsen synttäreille?
Ap odottaa lasta. Hänen kummilapsensa äiti ei edes kysy, voisiko auttaa jotenkin. Miksi Ap:n pitäisi jatkossa muistaa hänen lastaan, kun Ap:ta ei muisteta mitenkään?!
Tai että koska isoäiti on kuollut, tämän ei tarvitse matkata ap:n lapsen syntymäpäiville. Tulkinnanvarainen lause.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se et osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se et osaa lukea.
Onpas kurjia läheisiä sinulla. Miten voi olla, ettei nykypäivänä kukaan pysty yhtään mihinkään, edes pieneen apuun tahi välittämiseen? Kaikki vain ovat & yrittävät selviytyä.
Kolme lasta oon synnyttänyt ilman mitään juhlia, mutta kyllä ystävät ja läheiset nyt vointia ovat kyselleet ja moikkaamassa käyneet.
Vierailija kirjoitti:
Hep! Minulla on. Yksi kaveri jota mietittiin jopa tämän syntyvän lapsen kummiksi, katosi kesällä. Ei kutsunut meitä kylään kesälomalla, ei kutsunut enää lapsensa synttäreille ollenkaan (aiemmin olemme olleet) ja sit kesäkuussa lopetti myös viestittelyt. Pian on syyskuu, ja ei ole koko kesänä kertaakaan kysynyt, miten voin. Käsittämätöntä. Onneksi ei ehditty pyytää tätä kummiksi.
Tässä taas maailmannapa on pahoittanut mielensä, kun ei ole voinut ohjailla kaverinsa elämää makunsa mukaan. Ei ole kutsunut ap:tä kylään eikä syntymäpäiville. Ei ole myöskään tiedustellut kuinka ap voi. Onneksi et ehtinyt pyytää kummiksi. Kannattaa hakea samanhenkisten seuraa, jonka kanssa voitte yrittää terrorisoida muita ja loukkaantua oikein porukalla toisianne ymmärtäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää hyvyyttään ottanut teidän koiran hoitoon ja sinä itsekäs heikkolahjainen hupiakka et osallistu hänen lapsensa syntymäpäiville..
Vierailija kirjoitti:
Lol. Ei kai tajuamisesta ole kyse, vaan siitä ettei tippaakaan huvita paapoa mitään pikkuapinaa siksi että yksi on puskemassa toista maailmaan synnärillä.
Vierailija kirjoitti:
Arvasi että saatetaan pyytää ja teki katoamisliikkeen, kun ei halua kummiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol. Ei kai tajuamisesta ole kyse, vaan siitä ettei tippaakaan huvita paapoa mitään pikkuapinaa siksi että yksi on puskemassa toista maailmaan synnärillä.
Kannattaa olla vastavuoroinen koska jos itse tarvitsee apua, voi olla että ei ole ketään jolta kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla vastavuoroinen koska jos itse tarvitsee apua, voi olla että ei ole ketään jolta kysyä.
Ei tosiaankaan kannata sillä nämä joita oltu suunapäänä auttamassa kun ovat vähän vinkaisseetkin eivät ole koskaan halukkaita eikä ehtiväisiä viitseliäisyydestä puhumattakaan valmiita auttamaan. Pitäköön tunkkinsa.
Itse olin aina mukana järjestämässä milloin mitäkin vauvajuhlia, yllätyssynttäreitä jne. Iso ystäväpiiri. No, sitten kun minä odotin vauvaa, ei minulle järjestetty yhtään mitään. Tulin tästä niin vihaiseksi, että lopulta jätin koko ystäväpiirin. Sinne meni pitkät ihmissuhteet, jotka taisi olla valetta vain.
Ikinä kukaan puhunutkaan mistään vauvajuhlista tai lastenhoidosta tai tuesta yhtään mitään. Olen sentään 3 lasta saanut.
Yksikään babyshowereita ei ole järjestetty. Tosin jos joku minut tunteva olisi sellaiset järjestänyt tietäisi että en itse aio siihen osallistua. Saisivat juhlia keskenään
-neljän äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaankaan kannata sillä nämä joita oltu suunapäänä auttamassa kun ovat vähän vinkaisseetkin eivät ole koskaan halukkaita eikä ehtiväisiä viitseliäisyydestä puhumattakaan valmiita auttamaan. Pitäköön tunkkinsa.
Tämä. Hoidin aikanaan veljeni koiraa säännöllisesti, melkein viikottain. Sillä oli eroahdistusta eikä se voinut olla yksin ilta-aikaan. Pidempiä reissuja veljeni teki vaimonsa kanssa pari vuodessa,silloin asuin heidän kotonaan koiravahtina. Hänen kahta lastaan olen kierrättänyt ties missä tapahtumissa, huvipuistoissa ja teattereissa useamman vuoden ajan.
Pari vuotta sitten tarvitsin viikon varoajalla kissanhoitoapua yhdeksi päiväksi. Mieheni veli oli tulossa illalla ruokkimaan kissan, mutta kysyin veljeltäni voisiko hän tai jompikumpi heistä käydä aamupäivällä laittamassa ruoat kippoon ja hetken leikittämässä kissaa. Alle tunnin keikasta siis kyse. Eiii, ei kuulemma oikein, eii ääh kun tässä on kaikenlaista, vähän kaikkea, en tiedä vielä menemmekö mökille tai jotain muuta tai voihan tässä tulla vielä vaikka mitä eteen että ei kyllä käy.
Mulla sisko oikein kysyi "eikai sulle mitään babyshowereita tarvii järjestää?". En ole mikään kerjääjä, kun tuollalailla kysytään, joten ei järjestetty.
Näin on outoja ihmiset. Hyvä että
lopetit