Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä lipputanko mökillä? Ja pidättekö siinä isännän vai emännän viiriä?

Vierailija
13.04.2025 |

Meillä on lipputanko ja joskus liehuu isännän viiri. Ei oikeastaan viitsitä laittaa, kun se näkyisin merelle päin ja voisi houkuttaa jotakuta tulemaan laituriin kiinni. Tää paikka on nimittäin aika piilossa mereltä katsottuna. Mökit on mustat.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapaan nostaa rintaliivit salkoon kun saavun mökille, merkiksi vapaudesta. Siellä niitä ei tarvitse käyttää :)))

Vierailija
2/16 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emännän mummokalsarit on yleensä ollut tapana vetää salkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tankoa. Liputettaisiin toki sääntöjen mukaan mutta toisaaltahan lipun laskeminen olisi sitten merkki varkaille....

Vierailija
4/16 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Suvisaaristossa mökki ja viiri laitetaan, kun ollaan siellä. Emännän tai isännän - molempien.

Vierailija
5/16 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tapaan nostaa rintaliivit salkoon kun saavun mökille, merkiksi vapaudesta. Siellä niitä ei tarvitse käyttää :)))

Tämäkö on mielestäsi hauskaa?

Vierailija
6/16 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, minä teen mökillä samaa. Inhoan rintaliivejä, ahdistava ja turha vaatekappale. Kesällä etenkin ahdistaa.

Vierailija
7/16 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan ja isännän viiri. Katsotaan jos vasemmisto voittaa tänään lippu puolitankoon. 

Vierailija
8/16 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaarilippua pidetään mökillä salossa.

Vierailija
9/16 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nostan salkoon kuukautis-siteen jos sopivasti sattuu. Se on kuin Japanin lippu punaisella täplällä, kohdun tähären.

Vierailija
10/16 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipputanko on ja siinä yleensä liehuu itsetehty lippu jossa on mökkimme kuva + nimi. Saatiin lahjaksi kauan sitten ja se on sen verran hieno että yleensä se liehuu salossa.

Vierailija
11/16 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkiä ei ole mutta kotipihassa on tanko. Pidän siinä omaa maakuntaviiriäni. Pieni pala Varsinais-Suomea täällä Satakunnan sydänmailla. Miehelle on ihan se ja sama, liputetaanko vaiko ei.

Vierailija
12/16 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää, mutta Suomen lippua pidetään kuistin pylväässä liehumassa. 

Vierailija
13/16 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konfederaation lippu salkoon.

Vierailija
14/16 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiri nostetaan jos on vieraita tulossa tai juhlapäivä, ei muuten. No kerran nostin lapsen lipputankoon häpeämään tunniksi.

Vierailija
15/16 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lipputanko, mutta ei viiriä. Liputetaan SUomen lipulla silloin kun ollaan mökillä liputuspäivänä. Tai löytyisi kyllä isännänviiri sotaveraanimerkillä, mutta kun perheen veteraani ei enää mökkeile, niin sen käyttäminen tuntuisi epäkunnioittavalta.

Vierailija
16/16 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiri nostetaan jos on vieraita tulossa tai juhlapäivä, ei muuten. No kerran nostin lapsen lipputankoon häpeämään tunniksi.

o.O Täh? Kantoreppu naruun kiinni ja ylös? Tuskin sinne kovin isoa lasta saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme