Vaimo ja lapset eivät anna mun toipua rauhassa isosta leikkauksesta....
Tätä leikkausta on odotettu ja nyt se tapahtui. Olen nyt kovissa kivuissa ja lääketokkurassa viimeisen päälle. Etukäteen tein selväksi sekä kotona että töissä.....että tarvitsisin oma rauha toipua ja että mua ei saa häiritä turhilla huolilla. En ole ongelmanratkaisukunnossa ja suorituskykyni on entiseen nähden nolla. Ei yhtään mennyt jakeluun kenellekään.... kaikki ovat mun kimpussa pyytämässä sitä tai tätä ja apua ties missä. Oikeasti olen kivuissani ja kykenemätön tekemään yhtään mitään.... Nyt tämä jengi on mun kimpussa ja ei tajua yhtään että olen siinä kunnossa että mulla ei oo mitään annettavaa. Miksi nämä ei tajua että nyt ei onnistu? Eikö sen vertaa voi osoittaa empatiaa että tajuaisi toisen tilanteen?
Kommentit (50)
Siis olethan sairaslomalla kun puhut myös töistä?
Laita puhelin ym kokonaan kiinni tai lentotilaan. Jos et saa olla rauhassa kotona, olisiko sinulla vielä vanhemmat joille voit mennä tai jos on rahaa, niin hotelliin?
Saitko jatko-ohjeet terveydenhuollosta, että mitä saat ja mitä et saa tehdä toipumisaikana?
Hyvinhän sinä jaksat kuitenkin tänne kirjoitella.
Voi miten surkeaa on miehen elämä, pitää oikein vauva av marista. Montako kk vielä kehtaat olla passattavana.
Ota lisää lääkettä niin lakkaa sattumasta. Siksi ne on. Ja laita ovi lukkoon, pöljä.
Vierailija kirjoitti:
Siis olethan sairaslomalla kun puhut myös töistä?
Laita puhelin ym kokonaan kiinni tai lentotilaan. Jos et saa olla rauhassa kotona, olisiko sinulla vielä vanhemmat joille voit mennä tai jos on rahaa, niin hotelliin?
Saitko jatko-ohjeet terveydenhuollosta, että mitä saat ja mitä et saa tehdä toipumisaikana?
Jatkan vielä, että tosiaan sinun pitää toimia niinkuin terveydenhuollosta on ohjeistettu ja tarvittaessa vedota niihin ohjeisiin. Viestistäsi tulee sellainen kuva että sua häiritään monesta suunnasta. Mutta eihän sun pitäisi olla edes tavoitettavissa, eli sinun pitää itse osata jättää työjutut ym pois.
Ja vaimon kanssa kannattaa käydä nimenomaan ne terveydenhuollon ohjeet uudestaan läpi. Vaimon pitää myös huolehtia että lapset pysyy loitolla jos lapset on sen ikäisiä etteivät muuten ymmärrä.
Mutta nää jutut on sidoksissa siihen millaiset ohjeet sait. Kaikki leikkaukset ei vaadi esim viikon lepoa.
Puolisollani leikattiin olkapäät, selkäleikkaus kahdesti ja viime hetken henkiin jäämisen jälkeen tahdistin. Ei käynyt mielessä että olisin pyytänyt imuroimaan tai mitään muutakaan tekemään.
Jos jaksaa marista, voi hienosti.
Ei ne perheelliset naisetkaan saa toipua leikkauksista. Vähintään pitää hoitaa lapset ja tehdä ruoka, tiskit tietenkin ja ehkä pyykätä. Siivoukset odottaa iihen asti, että alkaa toipua enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Puolisollani leikattiin olkapäät, selkäleikkaus kahdesti ja viime hetken henkiin jäämisen jälkeen tahdistin. Ei käynyt mielessä että olisin pyytänyt imuroimaan tai mitään muutakaan tekemään.
Juu ei maidän mies jaksa edes pissalle mennä jos sen varpaankynnet on just leikattu. Pulloon kusee.
Miesvauvan äitevaimo
Jos teiltä puuttuu yhteinen kieli, noin voi käydä. Toivon että oot Mäkelän Jani tai muu väestönvaihtajapersu 😂
PS. Sterilointi on pieni polikliininen toimenpide. Buranaa huuleen ja menoksi
Kylläpä on ilkeileviä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiä muutenkaan palstalla sympata. Ihan normaali ketju.
Osaatko laittaa puhelimen kiinni? Oikeassa reunassa on nappi, paina sitä.
Ja valot pois, nuku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiä muutenkaan palstalla sympata. Ihan normaali ketju.
Aivan sama kuka marisee, ei oo sun jalkoväliin liittyvää.
Aika ikävää ku täällä taas haukutaan miestä joka kertomansa mukaan on toiminut kuten usein toivotaan. Kertonut etukäteen että tarvitsee aikaa.
Ite ottaisin tossa kohtaa hotellihuoneen ja löisin puhelimen kiinni viikoksi.
Niin? Sun pitäis levätä ja sä leikit luurilla.
Erikoista jos vaimosta nyt löytyy empatian puute. Sinun pitänee ärähtää heille oikein kunnolla.