Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ja lapset eivät anna mun toipua rauhassa isosta leikkauksesta....

Vierailija
20.08.2025 |

Tätä leikkausta on odotettu ja nyt se tapahtui. Olen nyt kovissa kivuissa ja lääketokkurassa viimeisen päälle. Etukäteen tein selväksi sekä kotona  että töissä.....että tarvitsisin oma rauha toipua ja että mua ei saa häiritä turhilla huolilla. En ole ongelmanratkaisukunnossa ja suorituskykyni on entiseen nähden nolla. Ei yhtään mennyt jakeluun kenellekään.... kaikki ovat mun kimpussa pyytämässä sitä tai tätä ja apua ties missä. Oikeasti olen kivuissani ja kykenemätön tekemään yhtään mitään.... Nyt tämä jengi on mun kimpussa ja ei tajua yhtään että olen siinä kunnossa että mulla ei oo mitään annettavaa. Miksi nämä ei tajua että nyt ei onnistu? Eikö sen vertaa voi osoittaa empatiaa että tajuaisi toisen tilanteen? 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on ilkeileviä kommentteja.

No terveysasioissa miehet muuttuu ihan avuttomiksi ja voimattomiksi jos vähän päätä särkee ja muiden sairauksista eivät paljoa välitä.

Se on vain totuus yhdestä hyvin omituisesta ja itsekkäästä miehen käytöksestä.

Vierailija
42/50 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista jos vaimosta nyt löytyy empatian puute. Sinun pitänee ärähtää heille oikein kunnolla.

Onko vaimo nimimerkki Riikka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on leikattu 10 kertaa. Jossain vaiheessa ajattelin, että voisin ruveta pitämään " miten valmistaudun leikkaukseen ja toivun siitä nopeasti " - kursseja. Ei ainakaan sektioiden jälkeen voinut jäädä kovin pitkäksi aikaa sängyn pohjalle.

Vierailija
44/50 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissiperhe

Kulissivaimo

Kulissilapset

Aito Homo ei nyt pääse homostelemaan

Vierailija
45/50 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä vähän naiset ansaitsevat lepoa ja rauhaa leikkauksen jälkeen, kuin tuo aloittajamies.

Vierailija
46/50 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on leikattu 10 kertaa. Jossain vaiheessa ajattelin, että voisin ruveta pitämään " miten valmistaudun leikkaukseen ja toivun siitä nopeasti " - kursseja. Ei ainakaan sektioiden jälkeen voinut jäädä kovin pitkäksi aikaa sängyn pohjalle.

Sektioita kaks, muita vatsaleikkauksia päälle neljä.

Meillä koirakin tiesi, ettei syliin saa hypätä. Normisti oli päivittäin vatsan päällä aina, kun mahdollista. Nyt pysyi sen tarvittavan kuus viikkoa poissa. Perhe ei ollut niin huomaavainen. Ja todellakin, sektion jälkeen sai vuorokauden sisällä alkaa hoitelee hommia. Toisaalta, toipuminen on nopeampaa, kun on välillä liikkeellä.

Vierailija
47/50 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on kun synnyttää niin seuraavana päivänä pitäis olla hehkeänä tekemässä ruokaa, pesemässä pyykkiä ja huolehtimassa muusta perheestä. Ai että mene viikoksi hotelliin, sehän olis täysin anteeksiantamatonta miehen mielestä.

Vierailija
48/50 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne perheelliset naisetkaan saa toipua leikkauksista. Vähintään pitää hoitaa lapset ja tehdä ruoka, tiskit tietenkin ja ehkä pyykätä. Siivoukset odottaa iihen asti, että alkaa toipua enemmän.

Teillä on kovin omituisua perheitä vai onko martyyrinä kiva puuhastella? En ihan ymmärrä. Meillä saa sairaat sairastaa, oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
49/50 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tätä aloitusta vähättelevät av-mammat, toivottavasti repeätte perseeseen asti seuravalla synnytyskerralla.

Vierailija
50/50 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kotiuduin isosta leikkauksesta, mies kantoi ekana sänkyyn n aimaan. Sai tosissaan pelätä, että tikit ratkeaa. Seuraavana aamuna se kertoi ruokatoiveensa ja antoi rätin käteen, etten turhaan satuttaisi itseäni vetämällä imuria. Sai Itkupotkuraivarit kun vastustin.

Logiikka oot terve kun oot sairaalasta päässy. Sekin tuttu oli töissä vaikka koko käsi tikattu. Niin sen sisäelimiä ei leikattu tai kehoa avattu. Ei ole sama asia.

Yritän nykyään jäädä sairaalaan ainakin pariksi päiväksi toipumaan.

Sen siitä saa, kun menee idi ootin kanssa naimisiin.