Vaimo ja lapset eivät anna mun toipua rauhassa isosta leikkauksesta....
Tätä leikkausta on odotettu ja nyt se tapahtui. Olen nyt kovissa kivuissa ja lääketokkurassa viimeisen päälle. Etukäteen tein selväksi sekä kotona että töissä.....että tarvitsisin oma rauha toipua ja että mua ei saa häiritä turhilla huolilla. En ole ongelmanratkaisukunnossa ja suorituskykyni on entiseen nähden nolla. Ei yhtään mennyt jakeluun kenellekään.... kaikki ovat mun kimpussa pyytämässä sitä tai tätä ja apua ties missä. Oikeasti olen kivuissani ja kykenemätön tekemään yhtään mitään.... Nyt tämä jengi on mun kimpussa ja ei tajua yhtään että olen siinä kunnossa että mulla ei oo mitään annettavaa. Miksi nämä ei tajua että nyt ei onnistu? Eikö sen vertaa voi osoittaa empatiaa että tajuaisi toisen tilanteen?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Aika ikävää ku täällä taas haukutaan miestä joka kertomansa mukaan on toiminut kuten usein toivotaan. Kertonut etukäteen että tarvitsee aikaa.
Ite ottaisin tossa kohtaa hotellihuoneen ja löisin puhelimen kiinni viikoksi.
Niin, mutta tåä se päättää ruikuttaa somessa yökaudet. Se tekis samaa hotellissakin.
Mikä leikkaus ja milloin se oli? Lapset ei taida tajuta sun tilannetta. Puolison pitäisi tajuta.
Silmät ja suu kiinni, sekä puhelin. Valot pois. Itte oot akkas valinnut muin kuin älysyin (hyvät tissit 10 vuotta ja kiloa sitten?) ja lasten tollous on puoliksi sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni äiti saa olla täysvapaalla leikkauksen jälkeen
Eisoo jalkovälist kii.
Vierailija kirjoitti:
Ei yksikään. Kun jalat alkaa toimia sen jälkeen kun sut on leikattu vatsasta kokonaan auki, ylös, suihkuun ja imetyspuuhiin. Mulla oli pieni haava, vain 8 tikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eisoo jalkovälist kii.
Sepä se. Ap turhaan ulisee. Ei oo miesvihaa vaan ulina-allergiaa.
Mikä leikkaus ja milloin oli?
Jos poistettiin pieni luomi 2 viikkoa sitten niin pää tyynyyn ja huomenna töihin.
Kun kotiuduin isosta leikkauksesta, mies kantoi ekana sänkyyn n aimaan. Sai tosissaan pelätä, että tikit ratkeaa. Seuraavana aamuna se kertoi ruokatoiveensa ja antoi rätin käteen, etten turhaan satuttaisi itseäni vetämällä imuria. Sai Itkupotkuraivarit kun vastustin.
Logiikka oot terve kun oot sairaalasta päässy. Sekin tuttu oli töissä vaikka koko käsi tikattu. Niin sen sisäelimiä ei leikattu tai kehoa avattu. Ei ole sama asia.
Yritän nykyään jäädä sairaalaan ainakin pariksi päiväksi toipumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisollani leikattiin olkapäät, selkäleikkaus kahdesti ja viime hetken henkiin jäämisen jälkeen tahdistin. Ei käynyt mielessä että olisin pyytänyt imuroimaan tai mitään muutakaan tekemään.
Juu ei maidän mies jaksa edes pissalle mennä jos sen varpaankynnet on just leikattu. Pulloon kusee.
Miesvauvan äitevaimo
Jos miähellä on lämpöä 38 hän tuskaisena ja sekavana haluaa päivystykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisollani leikattiin olkapäät, selkäleikkaus kahdesti ja viime hetken henkiin jäämisen jälkeen tahdistin. Ei käynyt mielessä että olisin pyytänyt imuroimaan tai mitään muutakaan tekemään.
Juu ei maidän mies jaksa edes pissalle mennä jos sen varpaankynnet on just leikattu. Pulloon kusee.
Miesvauvan äitevaimo
Jos miähellä on lämpöä 38 hän tuskaisena ja sekavana haluaa päivystykseen.
Kyllähän se on 112 soiton paikka. Finnhems ilmaan ja tänne.
Vierailija kirjoitti:
Kun kotiuduin isosta leikkauksesta, mies kantoi ekana sänkyyn n aimaan. Sai tosissaan pelätä, että tikit ratkeaa. Seuraavana aamuna se kertoi ruokatoiveensa ja antoi rätin käteen, etten turhaan satuttaisi itseäni vetämällä imuria. Sai Itkupotkuraivarit kun vastustin.
Logiikka oot terve kun oot sairaalasta päässy. Sekin tuttu oli töissä vaikka koko käsi tikattu. Niin sen sisäelimiä ei leikattu tai kehoa avattu. Ei ole sama asia.
Yritän nykyään jäädä sairaalaan ainakin pariksi päiväksi toipumaan.
Minä yrittäisin sinuna päästä ennemmin tuosta helmestä eroon...
Tätä juuri tarkoitin...