Oudointa mitä sinulta on varastettu? Minulta lähti orvokit kukka-amppelista
Lisäksi suhteellisen kookasta ja painavaa tuulimylly koristetta oli vedetty pihan poikki mutta jätetty siihen :D
Kommentit (291)
Nokian TV pieni vanhan ajan malli paksu. Se ikäänkuin itsekseen lensi suuntaan Pukinmäki missä suunnassa joskus toimi nuorisorikolliset ja koiravarkaat myös. Se ikäänkuin itsekseen irtosi töpselistä ja kaukosäädin ja katosi kuin coppelfield hokkuspokkus tyylillä. Musta. Jahvejehova varmaan käski varastaa ? Aika monen asunnosta on kadonnut tavaraa simsalabim jopa kenkiä ja viherkasveja ruukkuineen. Onhan se nyt tyhmää kantaa multaa purkkiin ja parvekkeelle tietysti. Varastettuja ruokailu ryhmiä 4 tuolia on myynnissä monessakin paikkaa kirppikset ja netti. Huumejengit virosta on käynyt myös yrityksissä murtoretkillä.
Linnun ruokinta-automaatti. Kaksikin kertaa.
Vihreä ruokaohje kansio !! Niin vanha kuin ihan kouluajoilta . Kotitalous oppikirja . Vihreä kansio kadu ja palauta ettet joudu sen kanssa kadotukseen ja tulijärveen. Miten joku voi sotkea toisten elämää noin? Varastettuja kattiloita on venäjää puhuvilla asunnossaan.
Tokmanni myy muuten käytettyä kuin varastettua ja kiina Tokmanni leimat lähtee pesemällä kupeista. Raapaleiset muovilautaset. Likaiset täkit peitot . Vanhat pyyhkeet lattiarätit värjätty ja myydään pyyhkeenä. Syöpäläiset lisääntyy. Jollain on varastettuja kynttilän jalkoja kuin astioita. Vapaakirkon kirppiksellä nähtiin samoja tavaroita mitä meidän asunnosta viety tasan tarkkaan .
Vierailija kirjoitti:
Linnun ruokinta-automaatti. Kaksikin kertaa.
Näen sieluni silmin ruokinta-automaattia suussaan kanniskelevan peuran, joka juoksee pois pihaltasi :D
Vierailija kirjoitti:
Vei kerran kukkaruukun mullat bioroskikseen ja jostain syystä jätin sen ruukun hetkeksi siihen roskakatoksen viereen. Olin ehkä kolme minuuttia poissa, ja se oli viety. Saatana, joku kyylä katsoi varmaan ikkunasta ja juoksi sen varastamaan. Oli hieno ruukku.
Multa ei muistaakseni kuulu biojätteeseen :)
Vierailija kirjoitti:
Lapaset työpaikan naulakosta. Käsin kudotut, joulumarkkinoilta ostetut, uniikit. Kukaan ei voinut ottaa erehdyksessä.
Kouluaikoina katosi minultakin melko uniikit, pitkärannekkeiset ja lämpimät hanskat naulakosta.
Harmitti kovasti, mutta sitten parin päivän päästä huomasin tuttujen pitkien rannekkeiden roikkuvan luokkatoverin takin taskusta. Nappasin omani ja sanoin ko. henkilölle, ettei tarvi ettiä hanskoja taskustaan. Vastasi, että "aha".
Vieläkin harmittaa, erään joulun alla laitoin jouluvalot. Yksi naapuri ehti kehua mennen tullen yhtä erikoista valaistus verkkoa. Minäkin tykkäsin siitä, siinä oli erikoinen väri valossa. Verkko oli pienen kartiokuusen päällä ja johto kuistilla ajastimen kanssa. Oli lauantai aamu, kun lähdin käväseen kaupassa ja takasin tullessa valot olivat kadonneet. Jonkun oli pitänyt ottaa töpseli ja ajastin pois kahden metrin korkeudesta. Varas jätti ajastimen portaalle. Olen varma, että tämä kateellinen naapuri ei valoja vienyt, koska oli kömpelö liikkuja, mutta hänen lapsenlapset, pitkät nuoret miehet olisivat olleet asialla ja valot mahdollisesti päätyivät poikien äidille, joka keräili valoja ja mahdollisesti myös kukkaistutuksia ja amppeleita pakettiauton kanssa, mahdollisesti viroa myöten.
Mun koiran karvat varastettiin kerran :D olin harjaamassa kotipihalla koirani alkukesästä. Keräsin sen karvat sellaiseen kannelliseen astiaan etteivät lentele pitkin pihaa, niitä kun oli aika paljon. Menin takaisin sisälle kahville ja hakemaan toisen koiran samaan operaatioon. Kun palasin toisen koiran kanssa ulos, oli purkin kansi kumossa ja karvat lähteneet, muutamia tuppoja näkyi pihalla vaan. Olin aika hämmästynyt kyllä. Parturoin toisen koiran, jätin karvat samaan paikkaan ja jäin ikkunaan kyyläämään rikollista. Syylliseksi osoittautui pikkuinen orava. Se tunki suunsa täyteen karvoja ja luikki sitten tiehensä, oli ilmeisesti pesänrakennuspuuhissa. Myös muutama pikkulintu kävi apajilla. Siitä lähtien olen jättänyt ne koiran karvat pihalle vaan, kun tuntuvat niin hyvin kelpaavan pikkuisille. ( ja nyt nillittäjille totean että asun maalla, joten ei häiritse ketään)
(Entinen) ystäväni toi joskus matkalta minulle tuliaiseksi n. 20 euron korvakorut ja puoli vuotta myöhemmin varasti ne minulta. Sain tietää, kun kaveri oli niin pöljä, että saman tien niiden kadottua korurasiastani käytti niitä minun nähteni, ja kun kysyin asiasta, väitti, että oli ostanut itselleen samanlaiset.
Minua ei olisi haitannut lainkaan, vaikka en olisi saanut tuliaisia, mutta tuliaisten tuominen ja niiden varastaminen myöhemmin antoi koko tyypistä niin pimeän kuvan, että ystävyys lähti luiskaan. Olisi pyytänyt, jos korvikset niin kovin halusi itselleen.
Asuimme ulkomailla, jossa kerrankin sattui viikon pakkasjakso. Pakastin ulkona sankoon jäälyhdyn ja laitoin postilaatikon (iso tiili kyhäelmä) päälle kynttilän kera. Aamulla se oli poissa!
Ehkä joku luuli lasiseksi, koska eihän tollaisia paikalliset osannu edes tehdä! Salaa toivon, että varkaalla oli kiva lammikko autossaan/kotonaan.
Tuli vielä toinen mieleen. Vein joskus rivitalossa sitruunapuutani ulos oman pihani kuistille. Siinä oli yksi lähes kypsä sitruuna. Yksi yö joku oli käynyt aidatussa pihassani ja vienyt sen yhden sitruunan, ei mitään muuta vaikka pihalla oli myös mm. lukitsematon polkupyörä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisessä työpaikassani oli kaksi lääkäriä, jotka päivystysvuorossa söivät muiden eväitä. Kerran oli myös minun tuorejuustopurkista syöty puolet. Ei voinut olla rahasta kyse ja tosi törkeää syödä meidän pienipalkkaisempien ruokia... Siis tuo tuorejuustokin, olin jo syönyt siitä aiemmin ja heitä ei ällöttänyt syödä jo aloitettua.
Nuo muiden eväitä syövät "työkaverit" on kaikkein inhottavimpia ja sitten kun huomautat vaikka keksipaketin tai maitopurkin tyhjentämisestä, niin alkaa se valitus siitä, että eihän se paketti edes maksa kaupassa paljon yhtään. No ei niin, joten miksi et ole ostanut omaa
Ovesta puinen "mummola" kyltti. Ja ei ole kerrostalo kyseessä ennenkuin joku nillittää ,että ovat kiellettyjä ja isännöitsijä varmaan poisti.
Vierailija kirjoitti:
Häkkivarastoissa kävi varkaita. Kitaralaukut ja työkalut jätetty paikalleen, vaikka kuvittelisi tollaisten olevan just sitä mitä nämä etsivät ja laittavat parilla kympillä tori.fi:hin myyntiin. Viety ainoastaan parin euron polkupyörän pumppu. Naapurilta oli viety rikkinäinen virveli ja iki vanha tyhjä kameralaukku.
Rosmojen jäljiltä jäi myös käytävään hajonnut viinapullo, ilmeisesti vielä puolillaan ollut. Aikamoisia sankareita ollut siis liikkeellä.
Jos ne varkaat oli ro maa neita, kun oli työkalut jätetty varastamatta?
Ei itseltäni, mutta yhden osuuden tuija-aita kaivettiin ylös ja varastettiin.
Toyotasta varastettiin keulasta toyotamerkki kun auto oli pysäköitynä kadunvarteen,no onneksi sain tilattua 20€ samanlaisen autoromuttamolta.
Joku vei kanerva-asetelmat haudalta.
Isäni hautakivestä prossinen risti.