Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudointa mitä sinulta on varastettu? Minulta lähti orvokit kukka-amppelista

Vierailija
20.08.2025 |

Lisäksi suhteellisen kookasta ja painavaa tuulimylly koristetta oli vedetty pihan poikki mutta jätetty siihen :D

Kommentit (291)

Vierailija
61/291 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni pyörästä varastettiin pelkkä satula.

Vierailija
62/291 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautausmaalta kukkia voi viedä eläimet. Lyhtyjä tuskin...

Kannellisia kynttilöitä on harakat ja varikset ottaneet ja pudottelevat asfaltille että halkeavat ja pääsevät käsiksi kynttilän taliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/291 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjaksi saamani kudottu mekko. Kummitätini kutoi sen minulle vuosikymmeniä sitten, kun olin pari vuotias. Sukulaistyttö alasti sen, eikä ole pyynnöstäni huolimatta palauttanut sitä minulle. Hän on siis se varas.

Vierailija
64/291 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaston pihassa olleesta polkupyörästäni oli viety satula, siis pelkkä satula. Tiedän, että pyöriä varastetaan paljon, mutta mitä joku tekee pelkällä satulalla?

Eihän kaikki varasta tarpeeseen vaan usein pelkän kiusanteon vuoksi.

Vierailija
65/291 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin kerran ratsastussaappaat oven eteen ulos. Vain yksi saapas lähti jonkun mukaan. Onneksi eivät olleet kovin kalliit, ja pari oli jo aika vanhakin. 

"Varas" on voinut olla esim kettu. Ovat leikkisiä ja vievät pihasta erilaista tavaraa

Vierailija
66/291 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan autooni murtauduttiin ja sieltä vietiin vaan Hassisen Koneen c-kasetit. Stereoita ei viety..

Työkaveri varasti vaatekaapistani pahan päivän varalle jemmaamani tupakat aina vaan uudestaan. Ovissa oli kyllä lukot, mutta ei avaimia..

Pihasta varastettiin kukka amppeleineen päivineen. Löytyi jonkun matkan päästä ojaan heitettynä, amppeli rikki. Samana iltana naapurista hävisi iso roskapönttö.

Vierailija
67/291 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjaston pihassa olleesta polkupyörästäni oli viety satula, siis pelkkä satula. Tiedän, että pyöriä varastetaan paljon, mutta mitä joku tekee pelkällä satulalla?

Eihän kaikki varasta tarpeeseen vaan usein pelkän kiusanteon vuoksi.

Tietyllä tavalla ymmärrän, jos varastaa tarpeeseen. En hyväksy, mutta ymmärrän. Pelkkää kiusantekoa ja ilkivaltaa en ymmärrä yhtään.

Vierailija
68/291 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

autoon oli menty ja mulla oli siellä vanhanmallinen kasettimankka ja siellä sisällä oli kasetti joululauluja. No jouluja varkaalle vaan.

Meillä kanssa autoon murtauduttiin parikymmentä vuotta sitten.Varkaan  mukaan lähti 80-luvun kasetteja ja vauvan sideharsoja. 😁

Vierailija
69/291 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Risa ämpäri hävisi mökkipihalta. Ja harava, mistä puuttui piikkejä. Taisi olla jollain kova tarve. 😁

Elukat kuljetelleet ties minne.

Painavaa vanhanaikaista rautaharavaa?

Vierailija
70/291 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vei käytöstä poistetut puhelintolpat meidän pihalta. Hyvä vaan, niistä olisi joutunut maksamaan aika kovan kierrätysmaksun. Talon edellinen omistaja oli ne jostain raahannut. 

Vierailija
71/291 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautausmaalta häviävät kukat voivat toisinaan olla työntekijöiden poistamia. Ei ne kukat aina säily niin kuin pitäisi, eikä jotain homeisia viitsi jättää kun home voi levitä viereisiin kukkiin. 

Hautausmaan kesätyöntekijä 

Vierailija
72/291 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa varastettiin identiteetti! (Jonnet ja Jennat voi katsoo sivistys sanakirjasta mitä  tarkoittaa identiteetti.) Ei naurattanut selvitellessä nistin tekemiä rötöksiä...

Vierailija
73/291 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivet kukkapenkin ympäriltä.

Vierailija
74/291 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

autoon oli menty ja mulla oli siellä vanhanmallinen kasettimankka ja siellä sisällä oli kasetti joululauluja. No jouluja varkaalle vaan.

Meillä kanssa autoon murtauduttiin parikymmentä vuotta sitten.Varkaan  mukaan lähti 80-luvun kasetteja ja vauvan sideharsoja. 😁

Aikoinaan minulta vietiin autosta kerrostalon parkkipaikalta kaikki auton C-kasetit. Olivat useimmat itse äänitettyjä. Jotain 10 - 15 kpl. Jotenkin sinne oli ovesta menty mutta rikkomatta. Soitin poliisille. Tulivat kahdella autolla, 5 miestä, ottivat sormenjälkiä ja kattelivat. Noin 25 vuotta myöhemmin aamulla äkkäsin et auto on viety, soitin poliisille ja ottivat rekkarin ylös, töihin kävellessäni huomasin et autohan on täällä parin korttelin päässä, soitin poliisille, sanoivat että kirjaavat "tapauksen", minä et siellä on takuulla sormenjälkiä, ei kannata ottaa sanoi poliisi "Ovat aika vaikea ottaa"....On hieman poliisien tavat muuttuneet....

Vierailija
75/291 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastaminen voi olla merkki pershäröstä. Tavaran arvolla ei ole merkitystä. Asiaa kuuluu myös omien tavaroiden jättäminen toisen luo, jopa luvatta. Jonkinlaista harjausta pyrkimystä hallintaan, maagista ajattelua.

Vierailija
76/291 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri varasti lempimukini. Muutenkin outo tyyppi.

Vierailija
77/291 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haudalta (lapseni) varastettiin kukat.

Tuo on jo törkeyden huippu. Paikkakunnallani eräät henkilöt olivat nähneet tapauksen kun eräältä haudalta otettiin kukat ja " erikoisen" asiasta tekee sen että varkaat olivat vielä paikkakunnan " eliittiä". Niinhän kauppiaatkin ovat sanoneet varkaista: joukossa on aivan tasaisesti niin herroja kuin narrejakin.

Vierailija
78/291 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruosteinen pyöränkori vaikka pyöräkin olisi ollut tarjolla:D unohdin lukita pyörän. 

Vierailija
79/291 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautausmaalta kukkia voi viedä eläimet. Lyhtyjä tuskin...

"Eläimet" . Kai nekin sitten nykyään osaa niin fiksusti ne viedä kun jälkeen jää siistit kuopat, jokaiseen🤔🤔

Vierailija
80/291 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman euron varvassandaalit uimahallin altaan reunalta sillä välin, kun olin uimassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi