Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudointa mitä sinulta on varastettu? Minulta lähti orvokit kukka-amppelista

Vierailija
20.08.2025 |

Lisäksi suhteellisen kookasta ja painavaa tuulimylly koristetta oli vedetty pihan poikki mutta jätetty siihen :D

Kommentit (285)

Vierailija
41/285 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä outoa, että jopa kukat viedään.

Jotenkin täytyy olla vikapää...

Todennäköisesti jänikset olleet asialla, että sellaisia vikapäitä tällä kertaa.

Vierailija
42/285 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisessä työpaikassani oli kaksi lääkäriä, jotka päivystysvuorossa söivät muiden eväitä. Kerran oli myös minun tuorejuustopurkista syöty puolet. Ei voinut olla rahasta kyse ja tosi törkeää syödä meidän pienipalkkaisempien ruokia... Siis tuo tuorejuustokin, olin jo syönyt siitä aiemmin ja heitä ei ällöttänyt syödä jo aloitettua. 

Nuo muiden eväitä syövät "työkaverit" on kaikkein inhottavimpia ja sitten kun huomautat vaikka keksipaketin tai maitopurkin tyhjentämisestä, niin alkaa se valitus siitä, että eihän se paketti edes maksa kaupassa paljon yhtään. No ei niin, joten miksi et ole ostanut omaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/285 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseneitsyys.

Vierailija
44/285 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisessä työpaikassani oli kaksi lääkäriä, jotka päivystysvuorossa söivät muiden eväitä. Kerran oli myös minun tuorejuustopurkista syöty puolet. Ei voinut olla rahasta kyse ja tosi törkeää syödä meidän pienipalkkaisempien ruokia... Siis tuo tuorejuustokin, olin jo syönyt siitä aiemmin ja heitä ei ällöttänyt syödä jo aloitettua. 

Minä olin töissä parinkymmenen hengen firmassa jossa POMO söi jääkaapista aina mitä mieli teki. Kerran söi synttärikakusta minuakin päältä!!!

Vierailija
45/285 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin töissä parinkymmenen hengen firmassa jossa POMO söi jääkaapista aina mitä mieli teki. Kerran söi synttärikakusta minuakin päältä!!!

*kinuskin

Vierailija
46/285 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hautausmaalta kukkia voi viedä eläimet. Lyhtyjä tuskin...

Kaivavatko oikein juurineen?

Alkukesästä kun eivät ole vielä kunnolla juurtuneet. Enemmän epäilen ihmistä kuin eläintä.

Onko sellaisella ihmisellä omaatuntoa joka varastaa toisen haudalta. Käsittämätöntä.

Viehän ne haudoilta kynttilälytyjäkin. Sairasta 

Vierailija
47/285 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haudalta (lapseni) varastettiin kukat.

Kuulin että joku oli vienyt haudalle enkelikoristeen. Se löytyi myöhemmin kirppikseltä, oli merkintä pohjassa josta tunnisti. 

Vierailija
48/285 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku varasti aikoinaan kotibileissä kehystetyn valokuvan kissastani. En tajua vieläkään miksi. :D 

jos joku tönäs sen lattialle ja meni rikki, sit vaan heitti roskiin kun ei kehdannut myöntää rikkoneensa?

Vierailija
49/285 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilälyhty lapseni haudalta. Kynttilä oli jätetty palamaan, lyhty viety.

Vierailija
50/285 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpuku hotellissa ulkomailla. Oli vielä nätti ja laadukas

Vierailija
51/285 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Risa ämpäri hävisi mökkipihalta. Ja harava, mistä puuttui piikkejä. Taisi olla jollain kova tarve. 😁

Elukat kuljetelleet ties minne.

Vierailija
52/285 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku varasti aikoinaan kotibileissä kehystetyn valokuvan kissastani. En tajua vieläkään miksi. :D 

jos joku tönäs sen lattialle ja meni rikki, sit vaan heitti roskiin kun ei kehdannut myöntää rikkoneensa?

Niin voi ollakin. Kuva oli aika korkealla hyllyllä, mutta ehkä joku tosiaan kännipäissään halusi katsoa lähempää ja tiputti sen. Ihan mahdollista. :D 

Vierailija
53/285 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sitä haluaisi ajatella, että luonnon eläimet nauttii kukista ja kasveista (juurineenkin) hautausmaalla. Ja onhan jollain peuralla varmaan vahvat hampaat ja leuat kun nykäsee syötävää. Ei sitä haluaisi ajatella, että joku rahanahne varastaa esim. Lyhdyt tai muun koristeen ja myy sen kirpparilla

Vierailija
54/285 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit. Tuttu, jolla oli pahoja kleptomaanin taipumuksia kävi kylässä, kun hän poistui, niin huomasin silmälasini kadonneen. Olisin tarvinnut niitä 

Vierailija
55/285 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaston pihassa olleesta polkupyörästäni oli viety satula, siis pelkkä satula. Tiedän, että pyöriä varastetaan paljon, mutta mitä joku tekee pelkällä satulalla?

Vierailija
56/285 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttolaatikot.  Jossa sattui olemaan mm yleiskone, pöytä grilli. Hetkeksi jäi vartioimatta.

Sama kerta kun yllätin kaksi nuorta miestä olevan muutotavaroiden kimpussa.

Muualta tulleet ihmiset kai luulivat että voi ottaa, jos en ole näkemässä.

Vierailija
57/285 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naapurini joka ei jostain syystä pitänyt minusta ja muutti pois aika pian kun itse tähän muutin, oli lähtiessä kantanut polkupyöräni korttelin päähän toisen talon pihaan. Kuljin kaupasta palatessani sattumalta sinä päivänä juuri sitä reittiä, ja huomasin pyöräni ja talutin sen takaisin.

Elän täysin hiljaa, koskaan ei kyseisen naapurin kanssa puhuttu, ei moikattu, ei ollut edes katsekontaktia. Täysin tuntematon ihminen. 

Vierailija
58/285 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla unohtu joskus avaimet pukkarin naulakkoon ja kun myöhemmin sen huomasin ja palasin avaimia etsimään, löytyivät ne kyllä mutta ilman itse tekemääni avaimenperää. Eli minulta on varastettu uniikki avaimenperä avainnipusta (ei ole mahdollista, että olisi tippunut itsestään).

Vierailija
59/285 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaston pihassa olleesta polkupyörästäni oli viety satula, siis pelkkä satula. Tiedän, että pyöriä varastetaan paljon, mutta mitä joku tekee pelkällä satulalla?

Varmaan myy eteenpäin kirppiksellä tms. Multa on viety etukiekko ja näitä raatojahan näkee useinkin, joista on irrotettu kiekot, satula yms liikenevä.

Omituisempi kadonnut  juttu on itselläni matkamittarin mittariosa, joka on hyödytön yksinään. Ehkä ilkivaltaa vain, mutta on tainnut käydä kahdestikin. Myös sellainen mustekala on pari kertaa irrotettu tarakalta, mutta varmaan mennyt akuuttiin tarpeeseen.

Vierailija
60/285 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kun lähdin töistä, näin maassa pari pyöreää multapaakkua, joissa jotain kasveja... en jäänyt tutkimaan, mutta mietin, että olisiko joku vienyt niiden alta ruukut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan