Oudointa mitä sinulta on varastettu? Minulta lähti orvokit kukka-amppelista
Lisäksi suhteellisen kookasta ja painavaa tuulimylly koristetta oli vedetty pihan poikki mutta jätetty siihen :D
Kommentit (291)
Tuo haudoilta varastaminen on ihan sairasta. Pakko olla jotenkin todella ilkeä ja sekaisin.
Kurkun ja kurpitsantaimet, epäilen jänistä tai rusakkoa. Olin totuttanut keväällä taimia vähitellen ulkoilmaan. Jätin ne ulos työpäivän ajaksi ja palatessa oli vain tyngät jäljellä.
Meiltä oli kerran kadonnut kaikki kuistilla olleet kengät. Niitä alkoi sitten löytyä pitkin pihaa ja yksi lähimetsästäkin.
Myöhemmin todennäköinen varas ilmoittautui ruokaa laittaessani kai tuoksun houkuttelemana työntämällä kellanruskean kuononsa oven raosta.
Vei kerran kukkaruukun mullat bioroskikseen ja jostain syystä jätin sen ruukun hetkeksi siihen roskakatoksen viereen. Olin ehkä kolme minuuttia poissa, ja se oli viety. Saatana, joku kyylä katsoi varmaan ikkunasta ja juoksi sen varastamaan. Oli hieno ruukku.
- Frendi, joka oli lääkkeiden varastelusta tunnettu sekakäyttäjä oli hetken yksi mun keittiössä ja sillä välin katosi kissan matolääkeet
- Istuin puistonpenkillä kädessä energiajuoma tölkki, johon olin tumpannut röökin ja joku pikkukundi juoksi ohi ja nappas mennessään sen tölkin mun kädestä
- Pyörin ostarilla reppu selässä ja joku oli avannut repun sivutaskun sekä vienyt sieltä pikkupussin merisuolaa,varmaan kamaksi kuvitellut
-
Leivänpaahdin vietiin mökkimurron yhteydessä, televisiokin oli nostettu paikoiltaan mutta jätetty eteiseen, oli vissiin liian hankala kantaa lumessa.
Toivottavasti tuli hyvät paahtoleivät.
Vierailija kirjoitti:
Hautausmaalta kukkia voi viedä eläimet. Lyhtyjä tuskin...
Kaivavatko oikein juurineen?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin eläimet kaivaa nätisti maasta. Eiköhän ne syö vain maanpäälliset osat.
Vaihdoin lähijunassa paikkaa ja unohdin sateenvarjon siihen pikku pöydälle. Muutaman minuutin päästin näin vilauksen kun joku nainen meni sen kanssa ovesta ulos.
Entisessä työpaikassani oli kaksi lääkäriä, jotka päivystysvuorossa söivät muiden eväitä. Kerran oli myös minun tuorejuustopurkista syöty puolet. Ei voinut olla rahasta kyse ja tosi törkeää syödä meidän pienipalkkaisempien ruokia... Siis tuo tuorejuustokin, olin jo syönyt siitä aiemmin ja heitä ei ällöttänyt syödä jo aloitettua.
Vierailija kirjoitti:
- Frendi, joka oli lääkkeiden varastelusta tunnettu sekakäyttäjä oli hetken yksi mun keittiössä ja sillä välin katosi kissan matolääkeet
- Istuin puistonpenkillä kädessä energiajuoma tölkki, johon olin tumpannut röökin ja joku pikkukundi juoksi ohi ja nappas mennessään sen tölkin mun kädestä
- Pyörin ostarilla reppu selässä ja joku oli avannut repun sivutaskun sekä vienyt sieltä pikkupussin merisuolaa,varmaan kamaksi kuvitellut
-
Kiva kuvitella noiden varkaiden ilmeitä, kun ryhtyivät nauttimaan saaliistaan.
Reppu pyörän sarvesta.
Olin vatukossa ja pyörä parkissa tien varressa. Reppu pyörän tangossa ja repussa 4-5 tyhjää 1kg jogurttipurkkeja vadelmia varten.
Tulin täyden ämpärin kanssa pyörälle, niin reppu oli nussittu. Mutta ämpärit oli siistissä pinossa pyörän vieressä, reppua ei näkynyt missään.
Ei ollut mikään laatu reppu. Likainen, risa ja vanaha ilmaiseksi saatu Oulu 400 vuotis juhlareppu. Veetutti silti koska piti kuitenkin uusi reppu jostain ostaa ja hankkia. Vanhan, likaisen ja risankin tuotteen hinta on yhtä kuin uusi tuote jos ja kun sellainen pitää tilalle hankkia ja ostaa
Joku varasti aikoinaan kotibileissä kehystetyn valokuvan kissastani. En tajua vieläkään miksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Tuskin vie kukkiakaan ruukkuineen
autoon oli menty ja mulla oli siellä vanhanmallinen kasettimankka ja siellä sisällä oli kasetti joululauluja. No jouluja varkaalle vaan.
Kengät oli viety kun olin paikassa jossa ne oli otettava pois. Siinä olikin miettimistä mitä nyt. Paljain jaloin sateessa vaan taksiin.
Mieheni valmisti itse ns maitolaiturin jonka maalasi kauniin punaiseksi,se on tukevaa tekoa ja päällä voi istua.
Kun olimme lomareissussa,maitolaituri oli siirtynyt noin metrin paikoiltaan. Varas väsyi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivavatko oikein juurineen?
Alkukesästä kun eivät ole vielä kunnolla juurtuneet. Enemmän epäilen ihmistä kuin eläintä.
Onko sellaisella ihmisellä omaatuntoa joka varastaa toisen haudalta. Käsittämätöntä.
Uimahallissa vietiin uikkarit kun olin saunassa. Jätin ne sellaiseen lokerikkoon. Joku sokea vanha ukko tietysti. Oli oikein Adidakset.
Hevoseltani varastettiin riimu päästä, kun oli laitumella.