Oudointa mitä sinulta on varastettu? Minulta lähti orvokit kukka-amppelista
Lisäksi suhteellisen kookasta ja painavaa tuulimylly koristetta oli vedetty pihan poikki mutta jätetty siihen :D
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkkamaukan vanha,kulahtanut huppari jonka ripustin sairaalan vessan naulaan kun kävin pissalla,oli otettu verikoe ja olin riisunut hupparin. No kun tulin kopista ulos niin huppari oli kävellyt ulos jonkun toisen päällä. Lähinnä nauratti kun ei tosiaan ollut mikään merkkivaate eikä uusi, mutta niin vaan kelpasi jollekin!
Siis siihen Wc:n puolelle jätit? Eikö kopissa ollut naulakkoa?
No oon eri ihminen, mutta onhan se nyt outoa jos joku pöllii vanhan hupparin sinä aikana kun toinen pistäytyy vessakopissa pissalla pikaisesti. Ne on aika ahtaita noin yleensä tuommoiset kopit ja ei välttämättä oo nauloja monessakaan (on voitu jopa repiä irti yms) plus siistimpikin napata mukaan vasta käsienpesun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulta mutta tuttava pariskunnalta oli varastettu tumpit tuhkakupista. Niillä oli lasinen purkki kannellinen purkki mihin heittivät natsat. Yhtenä aamuna purkki oli tyhjä. Jollakin on ollut tupakan tuska. Asuivat rivitalossa niin takapihalla polttivat. Siitä joku oli käynyt oikein järkäle keikan varkaissa.
Mun muistaakseni meidän työpaikalla kävi tuota, kun sijaitsee vilkkaan kadun varrella ja aluella on monenlaista ei-niin-hyväosaista menijää ja ollut asuntoloitakin yms. Ihan näkivätkin kai joskus näitä hakijoita, kai ne otti vain sellaiset tumpit joissa oli poltettavaa. Järeämpi tuhkakuppi tuli sitten siihen, sellainen joku pylväs.
Pääsiäisenä ripustin oveeni lentävää noitaa esittävän koristeen ja lapun,että virpojat tervetulleita.
Seuraavana aamuna sekä viesti että koriste oli poissa :(
Kun mun poikani oli päiväkodissa, niin katosi aina mystisesti mummon rakkaudella neulomat hienot kuviolliset tumput ja sukat. Eikä vaan yhdet vaan useammat. Mun autosta varastettiin yöllä muoviset Motonetin pölykapselit jonku 3,- kappale. Olivat vielä kiinnitettyinä nippusiteillä.
Aikoinaan mun bestis pölli minulta ranskalaisen merkkihuulipunan kun oli meillä kylässä. Siis ystäväni käveltää tavaraa kodistani, ettäs kehtaa! Ja nyt nolouden huippu: mä kävin violin päästä pöllimässä sen takaisin, pengoin hänen käsilaukkunsa kun hän oli keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Frendi, joka oli lääkkeiden varastelusta tunnettu sekakäyttäjä oli hetken yksi mun keittiössä ja sillä välin katosi kissan matolääkeet
- Istuin puistonpenkillä kädessä energiajuoma tölkki, johon olin tumpannut röökin ja joku pikkukundi juoksi ohi ja nappas mennessään sen tölkin mun kädestä
- Pyörin ostarilla reppu selässä ja joku oli avannut repun sivutaskun sekä vienyt sieltä pikkupussin merisuolaa,varmaan kamaksi kuvitellut
-
Kiva kuvitella noiden varkaiden ilmeitä, kun ryhtyivät nauttimaan saaliistaan.
Nauran täällä kippurassa!
Kampa, metallinen semmoinen hienompi. Lähti muinaisina aikoina liikuntatunnin aikana taskusta. Kuinka ollakkaan rosvon nimi oli Närhi...
Parvekekukkalaatikot . Paikalla oli Ekaterina Victor lähistöllä.
Valkoiset villasukat ja valkoiset toppakengät .
Viherkasveja kukkapurkissa mm. Kultaköynnös ja juoru. Amppeli missä rönsylilja. Monta veivät. V
Lasinen felix-kurkku purkki, jota käytettiin tuhkakuppina. Meni kai tarpeeseen. :)
Pyörästä lamppu. Jolla ei tee mitään ilman kiinnikettä, joka jäi pyörään. Tai voi sitä kai taskulamppuna käyttää.
Saman pyörän tarakalla olisi olleet tuliterät Niken lenkkarit vielä paketissa mut ne ei kelvanneet. Jätin pyörän asemalle n.2min ajaksi kun hain kaupasta leipäpussin. Sillä aikaa valo oli lähtenyt kävelemään mutta pussi jonka unohdin tarakalle ei :D
Oikeasti virolainen varas puuhasi lähiöissä ahkerasti , nainen. Tai naisryhmä. Singapore ranneketju lähti. Kädestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hautausmaalta kukkia voi viedä eläimet. Lyhtyjä tuskin...
Kaivavatko oikein juurineen?
Alkukesästä kun eivät ole vielä kunnolla juurtuneet. Enemmän epäilen ihmistä kuin eläintä.
Onko sellaisella ihmisellä omaatuntoa joka varastaa toisen haudalta. Käsittämätöntä.
Viehän ne haudoilta kynttilälytyjäkin. Sairasta
Minä lopetin jo isäni haudalle minkään viemiset kun ei mikään siellä pysy, hautausmaa on syrjäinen ja joku/jotkut sieltä kartuttaa kukka- ja lyhtykokoelmiaan toisten kustannuksella. toiminta on hyvin säännöllistä ja kaikkien yleisessä tiedossa. Näin Parkanossa.
Meiltä katosi joka kevät puutarhasta tulppaanit! Muut kukat ja kasvit saivat olla rauhassa, mutta tulppaanit lähtivät joka vuosi lätkimään, kevätyön pimeydessä. Tätä jatkui, kunnes jonain vuonna taisivat lähteä juurineen ja sipuleineen, koska eivät sitten enää seuraavana keväänä kasvaneetkaan uudelleen. :D
Vierailija kirjoitti:
Entisessä työpaikassani oli kaksi lääkäriä, jotka päivystysvuorossa söivät muiden eväitä. Kerran oli myös minun tuorejuustopurkista syöty puolet. Ei voinut olla rahasta kyse ja tosi törkeää syödä meidän pienipalkkaisempien ruokia... Siis tuo tuorejuustokin, olin jo syönyt siitä aiemmin ja heitä ei ällöttänyt syödä jo aloitettua.
Vastaisuudessa jos toisten eväitä otetaan luvatta, kannattaa laittaa avattuun tuorejuustoon valkopippuria, kahvimaitoon suolaa jne. Luulisi varkaan ottavan opikseen.
Alkoholi(smi) vei parhaan nuoruuteni.
Koulussa tehtiin pullaa ja jokainen sai koristella omansa, luokkakaveri otti paistamisen mun pullan ja väitti omakseen, kun oli mielestään hienompi kuin hänen.
Vierailija kirjoitti:
Koulussa tehtiin pullaa ja jokainen sai koristella omansa, luokkakaveri otti paistamisen mun pullan ja väitti omakseen, kun oli mielestään hienompi kuin hänen.
*Paistamisen jälkeen
Siis siihen Wc:n puolelle jätit? Eikö kopissa ollut naulakkoa?