Oudointa mitä sinulta on varastettu? Minulta lähti orvokit kukka-amppelista
Lisäksi suhteellisen kookasta ja painavaa tuulimylly koristetta oli vedetty pihan poikki mutta jätetty siihen :D
Kommentit (292)
Sain pussillisen villasukkia joissa oli ummehtunut haju ja vein ulos tuulettumaan,ripustin pyykkitelineelle. Aamulla huomasin että yksi sinimusta ja yksi keltainen puuttuivat.
Vierailija kirjoitti:
Meiltä katosi joka kevät puutarhasta tulppaanit! Muut kukat ja kasvit saivat olla rauhassa, mutta tulppaanit lähtivät joka vuosi lätkimään, kevätyön pimeydessä. Tätä jatkui, kunnes jonain vuonna taisivat lähteä juurineen ja sipuleineen, koska eivät sitten enää seuraavana keväänä kasvaneetkaan uudelleen. :D
Jänikset tykänneet juuri tulppaaneista?
Hotellissa siivooja varasti t-paidan ja sukat.
Vierailija kirjoitti:
Sain pussillisen villasukkia joissa oli ummehtunut haju ja vein ulos tuulettumaan,ripustin pyykkitelineelle. Aamulla huomasin että yksi sinimusta ja yksi keltainen puuttuivat.
Orava on voinut viedä pesän täytteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hautausmaalta kukkia voi viedä eläimet. Lyhtyjä tuskin...
Kaivavatko oikein juurineen?
Alkukesästä kun eivät ole vielä kunnolla juurtuneet. Enemmän epäilen ihmistä kuin eläintä.
Onko sellaisella ihmisellä omaatuntoa joka varastaa toisen haudalta. Käsittämätöntä.
Viehän ne haudoilta kynttilälytyjäkin. Sairasta
Minä lopetin jo isäni haudalle minkään viemiset kun ei mikään siellä pysy, hautausmaa on syrjäinen ja joku/jotkut sieltä kartuttaa kukka- ja lyhtykokoelmiaan toisten kustannuksella. toiminta on hyvin säännöllistä ja kaikkien yleisessä tiedossa. Näin Parkanossa.
Merkkaa kukat ja tarkista kenen haudalle päätyvät?
Vierailija kirjoitti:
Haudalta (lapseni) varastettiin kukat.
Oi kauhea.
Toivottavasti oli enkeli, joka vei ne lapselle saakka.
Vierailija kirjoitti:
Rintaliivit pyykkituvasta
Multa on pöllitty vastapestyt peitot ja tyynyt ulkoa kuivumasta. Varkaat oli naapuritalon romaneja. Ne pölli kaiken, minkä irti sai. Niiden lapset haukkuivat mua Tanja Vienoseksi, olin vissiin niiden mielestä sen näköinen. Tästä arvaattekin, koska tämä tapahtui.
Aikoinaan asuin aika levottoman kerrostalon ekassa kerroksessa,en maantasalla mutta kyllähän siihen parvekkeelle sai itsensä hinattua. Parvekkeelta lähti kävelemään tuulettumassa ollut villatakki,jäähtymässä ollut tiikerikakku ja auton renkaan mallinen tuhkis. Pesutuvalta taas katosi farkut ja tissiivit. Fillarikin vietiin varastosta.
Vierailija kirjoitti:
Ruosteinen pyöränkori vaikka pyöräkin olisi ollut tarjolla:D unohdin lukita pyörän.
Sama minulla: vanha, risainen pyöränkori lähti sunnuntaiaamupäivän aikana. Aiemmin varkaille oli kelvannut lukittu, vanha, vaihteeton pyöräni, jonka toinen viisto rungon osa oli poikki. Kaipa voro sai siitä varaosia. Naapurilta oli viety lakanat, jotka olivat ulkona narulla kuivumassa.
Likaiset kalsarit uimahallissa kun olin unohtanut lukita kaapin. Muuta ei viety. Puhtaatkin kalsarit siellä olisi ollut.
M26
Isäni haudalta uurnalehdosta, varastetaan kaikki mitä sinne viedään. Joskus vein tähtituikkukipot, häviisä aamuun mennessä.
Äitini on vienyt vaikka mitä, kaikki pöllitään. Äitiä järkyttää😳 Olen sanonut, ettei veisi mitää, mitä varkaita kiinnostaa. Mun mielestä tuo on törkyden huippu.
Onko kiva kotona poltella kynttiöitä, jotka varastettu haudalta. Hyi!
Käytetty uimapuku lähti uimahallista jonkun matkaan, kun olin saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisessä työpaikassani oli kaksi lääkäriä, jotka päivystysvuorossa söivät muiden eväitä. Kerran oli myös minun tuorejuustopurkista syöty puolet. Ei voinut olla rahasta kyse ja tosi törkeää syödä meidän pienipalkkaisempien ruokia... Siis tuo tuorejuustokin, olin jo syönyt siitä aiemmin ja heitä ei ällöttänyt syödä jo aloitettua.
Minä olin töissä parinkymmenen hengen firmassa jossa POMO söi jääkaapista aina mitä mieli teki. Kerran söi synttärikakusta minuakin päältä!!!
*kinuskin
Meillä yksi pikkupomo-vegaani söi aina työpaikan keittiön kaapista vieraita varten ostetut keksit! Piti itseään niin nälässä, että pysyi hoikkana, niin ei voinut sitten vastustaa niitä.
Asuin opiskelija-asuntolassa ja vein muovikassissa pyykkiä koneeseen pesutupaan. Jätin kassin sinne, että haen sillä sitten märät pestyt pyykit pois.
Mutta ei. Joku sen vei. Käytetty Alepan muovikassi. Tyhjä siis.
Vierailija kirjoitti:
Sain joululahjaksi ihanat , uniikit, kudotut lapaset. Talvella kävin cittarin vessassa ja aika pian huomasin jättäneeni lapaset käsienpesualtaan reunalle. Paniikissa takaisin, kadonneet oli. Joka kerta kun talvisin kuljen ja käyn kaupassa, edelleen kyttään kenen kädessä ne ihanat lapaset tulen näkemään. Jos näen, niin silloin vaihtuu omistaja.
Vedä turpaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ette kyllä usko ikinä. Meiltä varstettiin kompostorin sisältä kompostoitunut tuote.
Silloin ei vielä ollut näitä biojätteen tyhjennysautoja ollenkaan.
Olimme mökillä muutaman viikon ja sinä aikana oli kompostori oli tyhjennetty.💩
Miksi?
Joku kusipää varastaa öljykynttilät hautalyhdystä, jättää vielä vittuillakseen aina luukun auki.
Mistäs niitä nyt löytyikään niitä yksittäisiä ratsastussaappaita? Tästä uutisoitiin joskus.