Miksi suuri osa ihmisistä vihaa tupakoitsijoita?
Tarttee varmaan alkaa käyttään peukkua niin sit se tupakka ei haise.
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Se on vain huono tekosyy suunnata vihaa johonkin. Saa tekosyyn purkaa kiukkua. Vihaajat vihaavat yleisesti kaikkea muutakin. Tupakoiva on tekosyy.
En vihaa yleisesti kaikkea muutakin. Inhoan ja halveksin ihmisiä, jotka piinaavat kerrostalossa naapureitaan polttamalla parvekkeella, vaikka pihalla olisi suojaisa tupakkapaikka ja jotka tiputtelevat tumppeja ja tuhkaa alakerran parvekkeille. Samoin inhoan ihmisiä, jotka ovat täysin piittaamattomia muita talon asukkaita kohtaan ja metelöivät yötä päivää. En myöskään arvosta ihmisiä, jotka eivät välitä talon järjestyssäännöistä, varatuista autopaikoista, roskakatosten siisteydestä jne. En siis vihaa heitä, mutta halveksuntani ovat kyllä ansainneet.
Meitä sikarien polttajia ei vihaa kukaan. M28
Vihaan tupakoitsijoita, jotka tulevat lapsien lähelle tupakoimaan. Itse en kehtaisi vetää röökiä, jos naapuripöydässä lapsi alkaa yskiä.
Tämän joidenkin pohjattoman itsekkyyden vuoksi kaikki tupakoitsijat joutuvat kohtaamaan vihaa.
Minulla on oikeus käyttää hajuvesiä ja polttaa tupakkaa. Käytän myös huuhteluaineita. Ei sinun ole pakko muuttaa kerrostaloon jos toisten tupakointi häiritsee
Et ole tietoinen nykylaista, tupakanpoltto ei ole mikään oikeus ja siihen voidaan puuttua, sitä pidetään terveydelle varaallisena ja tulet häviämään oikeudessa, jos et lopeta ja siitä aiheutuu haittaa muille asujille sinut voidaan häätää asunnostasi. Itse tulen tekemään tupakoitsijasta valituksen isännöitsijälle, jos sekään ei auta on syytä tehdä rikosilmoitus. Suosittelen muitakin tekemään samoin, niin saadaan nämä tupakoitsijat vihdoinkin ruotuun, muiden ei tarvitse heistä enää kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tupakoitsijoiden itsekkyyden takia. Tupakoitsija yleensä polttaa tupakkaa missä tykkää, riippumatta siitä, kuinka paljon haittaa siitä muille on, esim. parvekkeella.
Naapurilla on tapana polttaa illalla ennen nukkumaanmenoa. Vihaan hänen aiheuttamaa tupakansavun hajua, joka kulkeutuu minun makuuhuoneeseen.
Siinähän alapeukutatte, laki on selvä ja tupakointiin voidaan nykyään puuttua. Nämä ihmiset jotka kuvittelee voivansa vetää röökiä asunnoissaan niinkuin 20-30v sitten eivät ymmärrä mitään nykylainsäädännöstä ja kuinka ne ajat on menneet.
Mitään oikeutta sinulla ei ole saastuttaa tupakoinnillasi muita ihmisiä, siihen pystytään nykyään puuttumaan ja lopulta sinut häädetään asunnostasi, jos et lopeta.
Iso osa pitää tupakointia turhana ja osa heistä inhoaa tupakoitsijoita, mutta en usko vihan kaltaista tunnetta esiintyy isommassa määrin.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan tupakoitsijoita, jotka tulevat lapsien lähelle tupakoimaan. Itse en kehtaisi vetää röökiä, jos naapuripöydässä lapsi alkaa yskiä.
Tämän joidenkin pohjattoman itsekkyyden vuoksi kaikki tupakoitsijat joutuvat kohtaamaan vihaa.
En enää ihmettele palstamammojen katkeruutta. Yksi tekee jotain, niin kaikki tuomitaan.
Miksi et usko ja alapeukutat, olet yksiselitteisesti väärässä : Korkein hallinto-oikeus (KHO) on hiljattain antanut merkittävän päätöksen koskien tupakointia kerrostalossa. KHO määräsi tapauksessa KHO 2023:111 tupakointikiellon taloyhtiön asuntojen sisätiloihin. Päätös vahvistaa asunto-osakeyhtiöiden mahdollisuutta saada voimaan hakemansa tupakointikielto.
Korkeimman hallinto-oikeuden ratkaisussa on korostettu jo laissakin todettuja ehtoja tupakointikiellon määräämiselle. Kunnan viranomainen voi määrätä kiellon, jos tiloista voi niiden rakenteiden tai muiden olosuhteiden vuoksi kulkeutua tupakansavua toisen asukkaan parvekkeelle tai huoneistoon.
Olet väärässä ja toivottavasti ymmärrät kuinka emme elää enää vuotta 1985, jolloin röökiä pössyteltiin huolta huomisesta, ei toimi enää niin.
Itse en tajua joidenkin ihmisten ylimielisyyttä, heidän kuvitelmiaan kuinka he voivat vain saastuttaa ympäristöä ja muiden pitää vain sietää.
Tuolla joku hyvin jo kommentoi kuinka pihalla tälläinen tupakoiva ihminen on siitä kuinka paljon hän ja tupakka haisee, sekä kuinka joillekin ei tupakoiville ihmisille tulee ihan oikeita fyysisiä oireita, jos he joutuvat sitä hengittämään.
Varsinkin joku säännöllisesti tupakoiva, joka käytännössä saastuttaa koko asuinympäristön, kun sitä savua menee joka paikkaan. Se on ihan selkeä terveysriski muille ja siihen pitää puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi joku inhoaa kun toinen tuottaa löyhkää ja muille terveyshaittaa? Mietipä hetki itse!
Ja viskelee tumpit maahan. Todella vastenmielistä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakotatte meidät muut passiiviseen tupakointiin julkisilla paikoilla
Entä passiivinen alkoholin käyttö? Kokemuksia kellää? On kuitenkin suurempi ja kalliimpi kansanterveyen kannalta. Hiksi kaljan hintaa ei nosteta? Tuplaverot ny ainakkii.
Peukkujen määrästä päätellen aika paljon juoppoja täällä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tupakoi naapuripöydässä lapsen lähellä. Missä tällaista olet nähnyt ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tupakoi naapuripöydässä lapsen lähellä. Missä tällaista olet nähnyt ?
Unessani eilen illalla humalapäissäni.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä haju. En halua olla samassa tilassa. Hyi.
Älä ole. En minäkään siedä kaljabaareja ja pysyn niistä poissa.
Vierailija kirjoitti:
In vihaa tupakoitsijoita. Inhoan tupakansavun hajua. Toivon tupakoitsijoille kaikkea parasta... ja parasta olisi lopettaa tupakointi. Tupakoitsija rupsahtaa nopeasti ja joka toinen loppu peleissä kuolee siihen. Tupakan haitallisuus on tiedetty jo ennen kuin siitä aikanaan tuli yleistä Euroopassa.
Vielä kauemmin on tiedetty Alkoholin vaarallisuus.
Alkoholin käyttäjistä jokainen kuolee. Syöpiin. Alkoholidementiaan. Onnettomuuksiin. Väkivaltaan ja moniin muihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
In vihaa tupakoitsijoita. Inhoan tupakansavun hajua. Toivon tupakoitsijoille kaikkea parasta... ja parasta olisi lopettaa tupakointi. Tupakoitsija rupsahtaa nopeasti ja joka toinen loppu peleissä kuolee siihen. Tupakan haitallisuus on tiedetty jo ennen kuin siitä aikanaan tuli yleistä Euroopassa.
Vielä kauemmin on tiedetty Alkoholin vaarallisuus.
Alkoholin käyttäjistä jokainen kuolee. Syöpiin. Alkoholidementiaan. Onnettomuuksiin. Väkivaltaan ja moniin muihin asioihin.
Jos suomesta pitäisi kieltää jompi kumpi niin kyllä se Alkoholi olisi...
Tupakka vie hapen ilmasta muilta, ja osa sytyttää sen jo ennen tupakkapaikkaa, lisäksi ne ovat ahtaalla tontilla kaikki. Ja se on tunkkainen, haiseva. Sen ainesosat ovat hankalia siis. Se ei ole mikään kiva pieni savu. Vana jää ilmaan. Samoin koirien pissi haisee lenkkipoluilla koko ajan ja teillä, missään et pääse pakoon sitä.
Monet vanhat ihmiset luulee vieläkin, että röökiä voi vetää asunnoissa entiseen malliin joka ei pidä paikkaansa. Olen joutunut selittämään, että ihmisiä ei suojaa edes asunnon omistaminen, eikä jotkut vanhat vuokrasopimukset.
Noista on nyt merkittäviä ennakkotapauksia ja tupakointikielto voidaan hakea terveyssyistä, sen noudattamatta jättämisestä tulee sitten varoitukset ja se voi johtaa häätöön, tai voit joutua vastaamaan oikeudessa. Täälläkin on paljon noita vanhoja ihmisiä jotka elää menneessä, he luulevat että voi vieläkin vetää röökiä huoletta. Ei kannata sitten ihmetellä, jos viranomaiset tai isännöitsijä ottaa yhteyttä, tulette myös häviämään oikeudessa, jos ette lopeta tupakointia pyynnöistä huolimatta.
Olet kyllä reippaasti heikkolahjaisin trolli vähään aikaan.