Miten suojata perhe ja koti hullulta exältä?
Pahoittelen jo alkuun mahdollisia kirjoitusvirheitä ja jos teksti on pomppivaa, tärisen pelosta ja jonkin sortin helpotuksesta
Sain siis vihdoin hullun ja väkivaltaisen exän ulos talosta ja hän myös lähti maasta. Uhkaili mennessään, että kidnappaa lapset ja polttaa talon.
Kysymys kuuluukin, miten suojata perhe ja omaisuus? Olen aika varma, että ei ex tänne takaisin tule, mutta haluan rauhaa ja turvallisuuden tunnetta.
Asumme siis lasten kanssa maaseudulla, olen itse päivät kotona (pyöritän hevostallia) ja lapset ovat päiväkodissa päivät. Sinne ilmoitan, että lapsia ei saa luovuttaa muille kuin minulle.
Kameravalvonta meillä on ja ajattelin siirtää niiden paikkoja ja mahdollisesti myös lisätä.
Lukot on vaihdettu.
Muita vinkkejä?
Kommentit (10)
Muuta, mikään kämppä ei ole pelon arvoinen
Ota. yhteyttä turvakotiin, sieltä saat apua ja neuvoja, siellä on mahdollista myös asua tarvittaessa, mikään ei ole tärkeämpää kuin oma ja lasten turvallisuus, joskus on tehtävä vaikeita valintoja sen eteen.
Jos mies on hullu ja väkivaltainen niin älä kuvittele että hän ei voisi toteuttaa sitä millä uhkailee.
Muuta, piilota kaikki tiedot itsestäsi, estä kaikki eksän yhteystiedot.
Olethan tehnyt rikosilmoitukset ja hakenut lähestymiskieltoa?
Lähestymiskiellolla. Jos se ei riitä, turvakielto.
Ai kamala, miten sä uskallat antaa lasten leikkiä ulkona edes? 😯
Jos et muuta ja mies on psykopaatti, niin ei siinä oikeen mikään auta jos se päättää tulla ovesta läpi ja laittaa hevoset lihoiksi.
.