Miksi kaljuuntuneita miehiä usein kehotetaan ajamaan loputkin pois?
Kuitenkin se hiusraja erottuu edelleen siitä päänahasta, vaikka oliskin ajanut kokonaan kaljuksi.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Minä kaljuunnuin nuorena. Alkoi lähteä edestä hiuksia ja hiusraja pakeni pikkuhiiljaa kauemmas.
Keksin syyn liian myöhään. Olin kammannut joka aamu ja ilta hiuksia taaksepäin. Siinäpä ne raastautui pois päästä. Lopetin kampaamisen taakse kun tyylin jäljellä oli enää takatukka ja sivuilla.
Älkää kammatko hiuksia taakse. Periaatteessa mun kampaus on edelleen kaikki taakse, mutta edessä ei enää ole mitään kammattavaa, joten annan takatukan laskeutua taakse luonnollisesti. En uskalla enää kammata sitä taakse ettei lähde pois.
Älkää kammatko taakse. Hiukset ei taivu normaalisti taaksepäin ja se irrottaa niitä pois päänahasta.
Hei.
Luin viestisi ja minulla on ilouutinen sinulle hyvä mies. Muistithan säilyttää ne hiuksesi ja etenkin ne hiukset missä on se siemen tallessa?
Ne voi nimittäin kammata ah ah aewan, vhoi rähämä, oh ho hoh hoh, annas kun kerron sulle, ne voi kammata eteenpäin takaisin. Tilanne korjaantuu kun teet toisinpäin. Kaikki eteen.
Jos heitit hiuksesi pois, joka oli virhe, niin sun pitää etsiä sopivia parturikampaamoista.
Nehän diilaa hiuksia ja kerää talteen hiukset leikkauksen jälkeen syystäkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos kukaan on pelannut GTA5:a, mulla hiukset kuin Trevorilla ja hyvin toimii naisten kanssa. Ehkä kyse onkin itseluottamuksesta.
Trevor on paras. Trevor tyyli on se millä mennään.
Käytännössä päältä kalju on vain että sulla on vähän pidempi otsa kuin muilla ja se tarkoittaa älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Minä kaljuunnuin nuorena. Alkoi lähteä edestä hiuksia ja hiusraja pakeni pikkuhiiljaa kauemmas.
Keksin syyn liian myöhään. Olin kammannut joka aamu ja ilta hiuksia taaksepäin. Siinäpä ne raastautui pois päästä. Lopetin kampaamisen taakse kun tyylin jäljellä oli enää takatukka ja sivuilla.
Älkää kammatko hiuksia taakse. Periaatteessa mun kampaus on edelleen kaikki taakse, mutta edessä ei enää ole mitään kammattavaa, joten annan takatukan laskeutua taakse luonnollisesti. En uskalla enää kammata sitä taakse ettei lähde pois.
Älkää kammatko taakse. Hiukset ei taivu normaalisti taaksepäin ja se irrottaa niitä pois päänahasta.
Ironiaa ehkä mutta vastaan että niin kaikki muutkin kampaavat hiuksia taaksepäin, eikä silmille päin, koska haluavat nähdä eteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et kun väitit ettei naisten ulkonäköä muka saa kommentoida
Väitätkö sinä, että tuntemattomien miesten on sosiaalisesti hyväksyttyä laukoa naisille miten heidän pitäisi muuttaa ulkonäköään, jotta olisivat kyseisen miehen mielestä paremman näköisiä? Ja kaikki tämä ilman että nainen kysyy heiltä mielipidettä asiasta.
onko tuo sun mielestä hyväksyttyä naisille?
Kyllä. Naisten on aivan hyväksyttyä kommentoida miesten hiustenlähtöä sanomalla, että kannattaa ajaa kaikki pois, koska hänestä se näyttäisi paremmalta.
Kaljuunnuin nelikymppsenä päältä. Hiuksia vain alkoi lähteä aika äkäseen. Tuntui aluksi pahalta.
Erityisesti ärsytti lähipiirin neuvot että leikkaa siili, leikkaa kaikki pois sileeksi.
En tykännyt yhtään. Jätin sivuille katsottavaa ja trimmaan sitä. Käytännössä pidän sen sentin pituisena kuten ennenkin pidin. Jos teillä on lähipiirissä joku kaljuuntumassa, niin pliis älkää kommentoiko sille mitään ohjeita.
Menee hyvän maun rajojen ulkopuolelle. Ei tarvitse sanoa mitään.
Kaljuun tottuu nopeesti. Olen tyyliin ollut kalju nyt vuoden verran ja jos näen valokuvia missä mulla on hiukset, niin silloin jään miettimään että... Tulee pieni haikeus.
Olen erilainen nyt. Isällä on hiukset tallella ja se aina nauraa mulle. Eniten otti koville, kun isäukko laukoo spedevitsejä ja neuvoo leikkaamaan kaikki pois. Isästä on kuoriutunut varsinainen kusipää kiusaaja. Ei se ennen ollut tuollainen, ennen iskä oli kiva mies ja nyt kaljuna oon sile ihan täys pelle ;(
Vierailija kirjoitti:
Kaljuunnuin nelikymppsenä päältä. Hiuksia vain alkoi lähteä aika äkäseen. Tuntui aluksi pahalta.
Erityisesti ärsytti lähipiirin neuvot että leikkaa siili, leikkaa kaikki pois sileeksi.
En tykännyt yhtään. Jätin sivuille katsottavaa ja trimmaan sitä. Käytännössä pidän sen sentin pituisena kuten ennenkin pidin. Jos teillä on lähipiirissä joku kaljuuntumassa, niin pliis älkää kommentoiko sille mitään ohjeita.
Menee hyvän maun rajojen ulkopuolelle. Ei tarvitse sanoa mitään.
Kaljuun tottuu nopeesti. Olen tyyliin ollut kalju nyt vuoden verran ja jos näen valokuvia missä mulla on hiukset, niin silloin jään miettimään että... Tulee pieni haikeus.
Olen erilainen nyt. Isällä on hiukset tallella ja se aina nauraa mulle. Eniten otti koville, kun isäukko laukoo spedevitsejä ja neuvoo leikkaamaan kaikki pois. Isästä on kuoriutunut varsinainen kusipää kiusaaja.
Anna sen pitää hauskaa. Sillä on toinen jalka haudassa jo ja tietää kuolevansa. Erityisesti nuo vanhemmat ihmiset tietää tehneensä meille nuorille väärin ja istuvat kirstun päällä. Tyyliin varastaneet meiltä kaikki rahat mitä yhteiskunnassa on.
Väittävät että kovalla työllä. Paskat.
Nykyään on suosittua haukkua vokea ja voketus sitä ja tätä, mutta tarvitaan telkkariin pojille kiintiökaljuja hahmoja.
Just niinku Trevor on GTA:ssa kiintiökalju ja tavallaan sankari.
Tarvittais enemän päältä kaljuja toimintasankareita.
Päältä kalju on aina joku ihmemiehen pomo tai hassu sivupotku.
Selvästi syrjitään. Sitten toinen on että jos kalju on sankari, niin siltä on kaikki ajeltu pois. Vokea voitaisi käyttää miesten ja erityisesti nuorten poikien itsetunnon tukemiseen ajatellen myöhempää elämää varten.
Saatais siivottua ne tukkapäät pois elokuvista ja tilalle kaljuja päältä. Tiedän. Kuulostaa ihan spedeltä ja luulette että vitsailen. En vitsaile. Mä en vitsaile tän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää paremmalta kuin kaljun peitoksi kammatut harvat haivenet tai tupee.
Tähän on menty kun valtamedia on tehnyt kaljuista johtajamiehistä pellejä.
Tarvittaisi enemmän toimintasankareita joila on päälaki kalju.
Seitkytluvulla oli vielä kaljuja sankareita.
Näyttäähän se uimalakki hölmöltä, ja peittely-yritys vielä naurettavammalta
Vierailija kirjoitti:
Näyttäähän se uimalakki hölmöltä, ja peittely-yritys vielä naurettavammalta
Tunnen jäbän joka on tatuoinu päälakikaljunsa. Oikeaastaan aika jännän näköinen.
Jos tiedät mitä jännällä tarkoitan. On sillä kaulassakin tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää paremmalta kuin kaljun peitoksi kammatut harvat haivenet tai tupee.
Entä jos ei ole kaljun peitoksi kammattuja harvoja haivenia? näyttäisikö esim. prinssi William paremmalta, jos hänen päänahkansa kiiltelisi kauttaaltaan vaaleanpunaisena?
Tästäkin on tehty miehille ongelma ja tuomitaan jos ei noudata yleistä tapaa että ajaa parran ja sivuilta haivenet pois.
Paremmalta se kokonaan kalju näyttää kuin kalju päälaki tai harventunut hiusraja.
Vierailija kirjoitti:
Paremmalta se kokonaan kalju näyttää kuin kalju päälaki tai harventunut hiusraja.
Just toi että sut on saatu näkemään asia noin. Se ei ole oikeasti noin.
Tv, lehdet ja some on tehnyt sen noin sun päähäs. Sut on aivopesty.
Hieno esimerkki on Ihmemies sarja. Siinä on sankari ja pomo jolla on toi kaljutyyppi.
Miks sankari ei voisi olla kalju?
Nuoret pojatkin alkaisi arvostaa enemmän kaljuja kun niitä näkyisi sankareina.
Vaihtoehdot:
1) sus: tuulessa huljuva lainapeite tai tupee
2) sinut itsensä kanssa: kaikki veks
3) ykköstason tilanteen totaalinen haltuunotto ja korottaminen taiteeksi: Immo KANOOTTI Kuutsa
On niin karmea psoriaasi tuolla tukan alla, välillä loistaa punaisena, välillä valkeata karstaa, niin olen sen vielä pitänyt siellä piilossa. Kai sitä toivoo että saisi sen jotenkin rauhoittumaan ennen kuin vetää kaljuksi.
Jos kukaan on pelannut GTA5:a, mulla hiukset kuin Trevorilla ja hyvin toimii naisten kanssa. Ehkä kyse onkin itseluottamuksesta.