Miksi kaljuuntuneita miehiä usein kehotetaan ajamaan loputkin pois?
Kuitenkin se hiusraja erottuu edelleen siitä päänahasta, vaikka oliskin ajanut kokonaan kaljuksi.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Näyttää paremmalta kuin kaljun peitoksi kammatut harvat haivenet tai tupee.
Miehen keho, miehen päätös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ulkonäköä on sosiaalisesti hyväksyttyä kommentoida ja kertoa mitä miehen pitäisi tehdä, jotta näyttäisi katsojan mielestä paremmalta, mutta naisten ulkonäköä ei, koska se olisi naisvihaa.
aika pimennossa elät jos kuvittelet ettei naisten ulkonäköä kommentoida
Naisen ulkonäön kommentointi miehen näkökulmasta on naisvihaa. Tähän on tultu ja seuraappa palstan ketjuja tarkemmin.
Minä kaljuunnuin nuorena. Alkoi lähteä edestä hiuksia ja hiusraja pakeni pikkuhiiljaa kauemmas.
Keksin syyn liian myöhään. Olin kammannut joka aamu ja ilta hiuksia taaksepäin. Siinäpä ne raastautui pois päästä. Lopetin kampaamisen taakse kun tyylin jäljellä oli enää takatukka ja sivuilla.
Älkää kammatko hiuksia taakse. Periaatteessa mun kampaus on edelleen kaikki taakse, mutta edessä ei enää ole mitään kammattavaa, joten annan takatukan laskeutua taakse luonnollisesti. En uskalla enää kammata sitä taakse ettei lähde pois.
Älkää kammatko taakse. Hiukset ei taivu normaalisti taaksepäin ja se irrottaa niitä pois päänahasta.
Kukin tyylillään. Itse en ole halunnut ja ollut valmis ajamaan päätäni enää täysin kaljuksi vaikka olisihans e helpompaa ja suoraviivaisempaa kuin pitää jäljellä olevat siistinä näyttämältä sen paremmin Spedeltä kuin Juicelta tai ihan vain pelleltä. Mutta en myöskään halua näyyttää uusnatsilta tai teurastajalta joillta kuulemma näytin silloin kun olin ajanut pääni aivan "nahkapalloksi". - Peruukkia tai tupeea en ole oikein ksokaan kokenut omaksi jutukseni, enkä niitä ole halnut edes kokeilla.
Heikot ihmiset kehottavat ajamaan kaljuksi.
Kaljuuntumisen pitäminen jotenkin tyhmännäköisenä on pelkästään laumalle opetettu ajattelumalli.
Kaljuuntumisen peittelemätön näyttäminen ilman sheivausta tai päällekampausta tulee taas jonain päivänä olemaan suurta muotia. Sitähän se on ollut aikaisemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ulkonäköä on sosiaalisesti hyväksyttyä kommentoida ja kertoa mitä miehen pitäisi tehdä, jotta näyttäisi katsojan mielestä paremmalta, mutta naisten ulkonäköä ei, koska se olisi naisvihaa.
Noinko minä kirjoitin?
Hänen ( naisen? ) mielestä juuri niin kirjoitit, sillä he tietävät paremmin miesten kirjoittamiset, siis paremmin, kuin kirjoittaja itse. Siihen on turha puuttua. Saat vielä persuttelut palkkioksi.
Ai miksi? No siksi että sellainen pelle hermannin kalju ei ole kovin seksikäs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinko minä kirjoitin?
et kun väitit ettei naisten ulkonäköä muka saa kommentoida
Väitätkö sinä, että tuntemattomien miesten on sosiaalisesti hyväksyttyä laukoa naisille miten heidän pitäisi muuttaa ulkonäköään, jotta olisivat kyseisen miehen mielestä paremman näköisiä? Ja kaikki tämä ilman että nainen kysyy heiltä mielipidettä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se hiusraja erotu, jos ajelee pään joka toinen tai kolmas päivä.
eli muita mielyttääkseen pitää tuhlata tuntikausia viikosta päänsä ajelemiseen
Ei kyl w jaksais. On muutakin tekemistä. Eikä kiinnosa ostella tollasii laitteita ja romuu kotiisa.
Eiköhän taas annettaisi jokaisen ihan itse päättää kampauksestaan. Mitä se kenenkään persusta kutittaa, millainen tukka ihmisillä on.
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi? No siksi että sellainen pelle hermannin kalju ei ole kovin seksikäs
Miksi kenenkään pitäisi välittää siitä mikä saa tai ei saa sinun vittuasi kostumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se hiusraja erotu, jos ajelee pään joka toinen tai kolmas päivä.
eli muita mielyttääkseen pitää tuhlata tuntikausia viikosta päänsä ajelemiseen
Muistathan tämän sitten jos toivot naiselta vaikka säärikarven, kainolokarvojen tai häpykarvojen siistimistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ulkonäön kommentointi miehen näkökulmasta on naisvihaa. Tähän on tultu ja seuraappa palstan ketjuja tarkemmin.
tuleeko sulle itku jos joku sanoo sua naisvihaajaks?
Tyypillinen kysymyskommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinko minä kirjoitin?
Hänen ( naisen? ) mielestä juuri niin kirjoitit, sillä he tietävät paremmin miesten kirjoittamiset, siis paremmin, kuin kirjoittaja itse. Siihen on turha puuttua. Saat vielä persuttelut palkkioksi.
ja yks itkupetteri lisää
ihan olen mies joka tuon kirjoitti
et taida olla mikään kovin välkky kaveri, no eipä incelit ylensä
Juu, miehen tekstiä selkeesti. Vieläpä inkulla ryyditettynä. Olen ihan mitä vaan haluat, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Minä kaljuunnuin nuorena. Alkoi lähteä edestä hiuksia ja hiusraja pakeni pikkuhiiljaa kauemmas.
Keksin syyn liian myöhään. Olin kammannut joka aamu ja ilta hiuksia taaksepäin. Siinäpä ne raastautui pois päästä. Lopetin kampaamisen taakse kun tyylin jäljellä oli enää takatukka ja sivuilla.
Älkää kammatko hiuksia taakse. Periaatteessa mun kampaus on edelleen kaikki taakse, mutta edessä ei enää ole mitään kammattavaa, joten annan takatukan laskeutua taakse luonnollisesti. En uskalla enää kammata sitä taakse ettei lähde pois.
Älkää kammatko taakse. Hiukset ei taivu normaalisti taaksepäin ja se irrottaa niitä pois päänahasta.
Mulki jää kampaan kauheesti hiuksia O_o onko se huono juttu ja kampaan taakse ne?
Teenkö väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vaihdoehdot näyttää typerältä
1. Spede
2. Juice
3. Yli kaljun kampaus
Spedehän oli kaljuineen ja partoineen varsin komea ja persoonallinen ilmestys.
Se oli koomikko 80-luvulla. Sen takia sillä oli sellainen hiustyyli!
Spede oli koomikko jo 60-luvulta alkaen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja yks itkupetteri lisää
ihan olen mies joka tuon kirjoitti
et taida olla mikään kovin
Juu, miehen tekstiä selkeesti. Vieläpä inkulla ryyditettynä. Olen ihan mitä vaan haluat, kiitos!
oikeasti oot sitä mieltä ettei incelöinti voi ärsyttää muita miehiä?
En ymmärrä monimutkaista lauserakennettasi, my bad!
Vierailija kirjoitti:
Heikot ihmiset kehottavat ajamaan kaljuksi.
Kaljuuntumisen pitäminen jotenkin tyhmännäköisenä on pelkästään laumalle opetettu ajattelumalli.
Kaljuuntumisen peittelemätön näyttäminen ilman sheivausta tai päällekampausta tulee taas jonain päivänä olemaan suurta muotia. Sitähän se on ollut aikaisemminkin.
Lampaat ja alistetut ajaa kaikki pois. Rohkeet ja alfat jättää ne mitä on, muiden ihasteltavaksi.
Kertoo vain että on testoa muihin näden enemmän kuin muilla, jos kaljuuntuu päälaelta.
Se on tyypillinen pohjoismainen ilmiö miehillä. Muutenkin on talvi, niin pipoa kaikki pitää. Ei näy kenellekään kuin kesällä. Ei oo iso juttu.
Älkää alistuko ajaa hiuksia pois ja älkää tukeko niitä hiusajokoneita. Kyseessä on suuri huijaus.
Niin joo. Kasvattaaa myös partaa. Älkää ajako.
Suomalaisilla miehillä on haaleat piirteet; valkoiset ripset ja kulmat, heikko karvankasvu. Kaljuuntuvat aikaisin. Miksi kasvattaa ohut liehuparta, se ei näytä hyvältä. Kalju on parempi, kuin säälittävä yritys säästellä niitä muutamaa haiventa päälaella. Ohut parta pois. Ole ylpeänä kalju.
Noinko minä kirjoitin?