Miksi toiselle kuoppaa kaivava lankeaisi siihen?
Eihän tuossa ole mitään tolkkua kun sehän tietää kuoppansa sijainnin.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Pride-kulkue käy lankeemuksen edellä
Ylimielisyys kostautuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se niin menee että "Se parhaiten nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa."
Ehkä vielä tässä vaiheessa. Tyhmä saa olla kun ei halua olla viisas.
Yleensä jos toiselle toivoo jotakin pahaa, niin se paha tapahtuukin sille toivojalle itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karma is a bitch. Samaa tarkoittaa.
Mitä tuo sitten tarkoittaa?
Sitä saa mitä tilaa, esimerkiksi ja niin makaa kuin petaa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Yleensä jos toiselle toivoo jotakin pahaa, niin se paha tapahtuukin sille toivojalle itselleen.
Tai tapahtuu jotakin muuta. Rajansa kaikella pahantahtoisuudellakin on aina.
Vierailija kirjoitti:
Jumala sanoo ; minun on kosto.
Siihen on luotettava.
Muistetaan kuitenkin hoitaa aina ne omat osuudet alta pois ja jätetään mahdollinen loppu luojan haltuun mille emme mahda mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuu jotakin vastaavaa, ei tietenkään juuri täsmällisesti samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuu jotakin vastaavaa, ei tietenkään juuri täsmällisesti samaa.
Koskaan ei tiedä, luojan tiet ovat monesti arvaamattomat ja usein tietoisuutemme ulottumattomissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että pahat teot kostautuvat.
Toivoisin, että tuo pitää paikkaansa. Nykyään ihmiset ovat vain niin typeriä, että uskovat kaikki valheet.
Itsekin olen saanut kuulla naapureistani ja työkavereistani aika hurjia valheita, mutten usko niitä hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Perustuu siihen lapselliseen uskoon ja toiveeseen että vihollisesi jotenkin itsestään saisivat kohtalolta jonkin karmisen rangaistuksen jos olet itse liian voimaton semmoista langettamaan. Tosielämä usein vaan on tätä paljon masentavampaa.
Juuri näin. Se kuopan kaivaja saa todennäköisesti ylennyksen, palkankorotuksen ja ansiomitalin.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että tuo pitää paikkaansa. Nykyään ihmiset ovat vain niin typeriä, että uskovat kaikki valheet.
Itsekin olen saanut kuulla naapureistani ja työkavereistani aika hurjia valheita, mutten usko niitä hetkeäkään.
Joo kyllä, kannattaa olla hieman skeptinen sen suhteen mitä ihmiset puhuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustuu siihen lapselliseen uskoon ja toiveeseen että vihollisesi jotenkin itsestään saisivat kohtalolta jonkin karmisen rangaistuksen jos olet itse liian voimaton semmoista langettamaan. Tosielämä usein vaan on tätä paljon masentavampaa.
Juuri näin. Se kuopan kaivaja saa todennäköisesti ylennyksen, palkankorotuksen ja ansiomitalin.
Saattaa kärsiä eri tavalla sitten. Toisaalta, kaiken voi myös menettää ihan hetkessäkin.
Koskaan emme tiedä mitä huomenna tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso rakastuu työkaveriinsa, tulee ero. Kukaan ei osta ylihintaista ja jostain Keski-Suomesta etelään muuttaneita varten rakennettua paritalonpuolikasta kirkkonummelaiselta pellolta (Sundsberg). Asuntolainaa pitää lyhentää. Firmassa tulee yt:t ja viimeiseksi ylennyksen saanut saa lähteä. Niskasta löytyy omituinen, nuljuva patti ja se paljastuu syöpäkasvaimeksi. Tässä vain muutama skenaario.
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso rakastuu työkaveriinsa, tulee ero. Kukaan ei osta ylihintaista ja jostain Keski-Suomesta etelään muuttaneita varten rakennettua paritalonpuolikasta kirkkonummelaiselta pellolta (Sundsberg). Asuntolainaa pitää lyhentää. Firmassa tulee yt:t ja viimeiseksi ylennyksen saanut saa lähteä. Niskasta löytyy omituinen, nuljuva patti ja se paljastuu syöpäkasvaimeksi. Tässä vain muutama skenaario.
Elämästä ei koskaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Aina olen saanut mitä olen netistä tilannut. Petaamista en ole harrastanut vuosikymmeniin. Annan vuoteen tuulettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Aina olen saanut mitä olen netistä tilannut. Petaamista en ole harrastanut vuosikymmeniin. Annan vuoteen tuulettua.
Ylimielisyys ei ole kiinnostavaa, keksi oikeita ajatuksia ja hanki tilannetajua.
Kyllä mutta joskus ei, aina on mahdollista että tietoa sekä havaintoja menee ohitse. Täysin inhimillistä sekin.