Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toiselle kuoppaa kaivava lankeaisi siihen?

Vierailija
19.08.2025 |

Eihän tuossa ole mitään tolkkua kun sehän tietää kuoppansa sijainnin.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla Raamatusta? Itse uskovaisena olen huomannut että jos joku ns.tekee syntiä esim. petkuttaa/valehtelee niin sellaista henkilöä itseään on ehkä helpompi myös huijata. Eli henkilö kaatuu siihen mitä itse tekee muille. 

Jos joku pysyy itse muutenkin totuudessa niin hän ehkä spottaa huijauksen helpommin?

Kyllä mutta joskus ei, aina on mahdollista että tietoa sekä havaintoja menee ohitse. Täysin inhimillistä sekin.

Vierailija
22/41 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pride-kulkue käy lankeemuksen edellä

Ylimielisyys kostautuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se niin menee että "Se parhaiten nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa."

Ehkä vielä tässä vaiheessa. Tyhmä saa olla kun ei halua olla viisas.

Vierailija
24/41 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos toiselle toivoo jotakin pahaa, niin se paha tapahtuukin sille toivojalle itselleen.

Vierailija
25/41 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala sanoo ; minun on kosto.

Vierailija
26/41 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma is a bitch. Samaa tarkoittaa.

Mitä tuo sitten tarkoittaa?

Sitä saa mitä tilaa, esimerkiksi ja niin makaa kuin petaa. Sivusta 

Vierailija
27/41 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä jos toiselle toivoo jotakin pahaa, niin se paha tapahtuukin sille toivojalle itselleen.

Tai tapahtuu jotakin muuta. Rajansa kaikella pahantahtoisuudellakin on aina.

Vierailija
28/41 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala sanoo ; minun on kosto.

Siihen on luotettava.

Muistetaan kuitenkin hoitaa aina ne omat osuudet alta pois ja jätetään mahdollinen loppu luojan haltuun mille emme mahda mitään.

Vierailija
29/41 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuu jotakin vastaavaa, ei tietenkään juuri täsmällisesti samaa.

Vierailija
30/41 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuu jotakin vastaavaa, ei tietenkään juuri täsmällisesti samaa.

Koskaan ei tiedä, luojan tiet ovat monesti arvaamattomat ja usein tietoisuutemme ulottumattomissakin.

Vierailija
31/41 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että pahat teot kostautuvat.

Vierailija
32/41 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että tuo pitää paikkaansa. Nykyään ihmiset ovat vain niin typeriä, että uskovat kaikki valheet.

Itsekin olen saanut kuulla naapureistani ja työkavereistani aika hurjia valheita, mutten usko niitä hetkeäkään.

Vierailija
33/41 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustuu siihen lapselliseen uskoon ja toiveeseen että vihollisesi jotenkin itsestään saisivat kohtalolta jonkin karmisen rangaistuksen jos olet itse liian voimaton semmoista langettamaan. Tosielämä usein vaan on tätä paljon masentavampaa.

Juuri näin. Se kuopan kaivaja saa todennäköisesti ylennyksen, palkankorotuksen ja ansiomitalin.

Vierailija
34/41 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että tuo pitää paikkaansa. Nykyään ihmiset ovat vain niin typeriä, että uskovat kaikki valheet.

Itsekin olen saanut kuulla naapureistani ja työkavereistani aika hurjia valheita, mutten usko niitä hetkeäkään.

Joo kyllä, kannattaa olla hieman skeptinen sen suhteen mitä ihmiset puhuvat. 

Vierailija
35/41 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustuu siihen lapselliseen uskoon ja toiveeseen että vihollisesi jotenkin itsestään saisivat kohtalolta jonkin karmisen rangaistuksen jos olet itse liian voimaton semmoista langettamaan. Tosielämä usein vaan on tätä paljon masentavampaa.

Juuri näin. Se kuopan kaivaja saa todennäköisesti ylennyksen, palkankorotuksen ja ansiomitalin.

Saattaa kärsiä eri tavalla sitten. Toisaalta, kaiken voi myös menettää ihan hetkessäkin. 

Koskaan emme tiedä mitä huomenna tapahtuu.

Vierailija
36/41 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoliso rakastuu työkaveriinsa, tulee ero. Kukaan ei osta ylihintaista ja jostain Keski-Suomesta etelään muuttaneita varten rakennettua paritalonpuolikasta kirkkonummelaiselta pellolta (Sundsberg). Asuntolainaa pitää lyhentää. Firmassa tulee yt:t ja viimeiseksi ylennyksen saanut saa lähteä. Niskasta löytyy omituinen, nuljuva patti ja se paljastuu syöpäkasvaimeksi. Tässä vain muutama skenaario.

Vierailija
37/41 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei...

Vierailija
38/41 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoliso rakastuu työkaveriinsa, tulee ero. Kukaan ei osta ylihintaista ja jostain Keski-Suomesta etelään muuttaneita varten rakennettua paritalonpuolikasta kirkkonummelaiselta pellolta (Sundsberg). Asuntolainaa pitää lyhentää. Firmassa tulee yt:t ja viimeiseksi ylennyksen saanut saa lähteä. Niskasta löytyy omituinen, nuljuva patti ja se paljastuu syöpäkasvaimeksi. Tässä vain muutama skenaario.

Elämästä ei koskaan tiedä. 

Vierailija
39/41 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Aina olen saanut mitä olen netistä tilannut. Petaamista en ole harrastanut vuosikymmeniin. Annan vuoteen tuulettua.

Vierailija
40/41 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Aina olen saanut mitä olen netistä tilannut. Petaamista en ole harrastanut vuosikymmeniin. Annan vuoteen tuulettua.

Ylimielisyys ei ole kiinnostavaa, keksi oikeita ajatuksia ja hanki tilannetajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi