Miltä kuvittelet kolmekymppisen BMI 22 naisen näyttävän?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa BMI?
Sun vastausta emme tarvitse, kiitos.
Normaalivartaloinen. Itsellä bmi jotain 18 kolmekymppisenä. Olin kyllä tosi hoikka, mutta pidin siitä.
BMI aikalailla tuo 22 ja olen kolmekymppinen nainen. Olen niin tavallisen kokoinen kuin olla voi... M-kokoa, vähän on ylimääräistä etenkin alavartalossa, vähän on lihaksiakin. Kukaan tuskin kiinnittää vartalooni huomiota hyvässä tai pahassa.
Laihdutan tällä hetkellä tosin, tavoite BMI 20.
Vierailija kirjoitti:
BMI aikalailla tuo 22 ja olen kolmekymppinen nainen. Olen niin tavallisen kokoinen kuin olla voi... M-kokoa, vähän on ylimääräistä etenkin alavartalossa, vähän on lihaksiakin. Kukaan tuskin kiinnittää vartalooni huomiota hyvässä tai pahassa.
Onnea vain, moni normaalipainoinen laihduttamisen jälkeen on päässyt mukavaan lihavuuskierteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä olet? Itse 170cm BMI 22,1 ja S koko
Normaalilta. Ei hoikka mutta ei myöskään pullukka. Tuohonhan pääsee esimerkiksi mitoilla 60 kg ja 165 cm.
Olen 30v enkä tiedä paljon painan tai mikä mun bmi on :S
Jos on pelkkää lihasta, niin ei oikein iske. Muuten ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa BMI?
👀😳🙄 kumma keulija olet. Saahan sitä kysyä, jos ei tiedä. Ei ole kovin vaikea käsite käsittää..
Olen 34-vuotias ja BMI 20, olen hoikka mutta en mikään langanlaiha. Käytän kokoa XS tai S.
Vierailija kirjoitti:
Mää en muista kuinka vanha oon enkä tiiä pituuttakaan 😳
Olen ollut BMI 17-22 elämäni aikana, nyt reippaasti yli 30 vuotta, eikä vaatekoko ole koskaan muuttunut muuten kuin ainoastaan reisien ympäryksen suhteen, eli samoja housuja kuin vain aerobisella liikunnalla (BMI 17-18) en saisi enää reisistä ja takamuksesta päälle anaerobisen lisäännyttyä (nyt BMI 21-22), eli lihasta on tullut laihuuden päälle paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa BMI?
👀😳🙄 kumma keulija olet. Saahan sitä kysyä, jos ei tiedä. Ei ole kovin vaikea käsite käsittää..
Googlaa äläkä kysele tyhmiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole puntaria, kävin viimeksi joululomalla porukoilla puntarilla. Käyn yleensä kerran-kaks vuodessa puntarilla juurikin vanhempieni luona saunareissun ohessa (niillä on pukuhuoneessa puntari kokovartalopeilin edessä lol).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole puntaria, kävin viimeksi joululomalla porukoilla puntarilla. Käyn yleensä kerran-kaks vuodessa puntarilla juurikin vanhempieni luona saunareissun ohessa (niillä on pukuhuoneessa puntari kokovartalopeilin edessä lol).
Kuvitteletteko te narsistit että tämä on kiinnostavaa pohdintaa meille muille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä olet? Itse 170cm BMI 22,1 ja S koko
160 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vain, moni normaalipainoinen laihduttamisen jälkeen on päässyt mukavaan lihavuuskierteeseen.
En ole millään kitukuurilla. Lisäsin liikuntaa ja vähensin herkkuja. Ihan normaalia on normaalipainoistenkin tehdä elämäntapamuutoksia.
Mitä tarkoittaa BMI?