Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (21695)
Noniin gulakin peukku pärinä jonnet. Loppuu se peukun vetäminen tähän iltaan.
Palstahan ei ole mikään ilmoitustaulu teidän gulakilta karanneiden pirihepo marakattien öyhyämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen jos olisin.
Mäki oon joskus miettinyt, että jos ois semmonen aivan vitunnnn kaunis, niin millaistahan elämä olisi? Tai lähinnä just vaan se, että kuinka paljon se vaikuttaisi mihinkään vai vaikuttaisiko. Ja sit toki se vitullinenkin kauneus on väliaikaista vain, mutta silloin kun se on päällä niin oisko millaista?
Rakkaus on suuri, kun siihen riittävät sanat.
Vierailija kirjoitti:
Pierettänyt taas paljon 🤭
Koita hapea flatulenssiisi apua poika. Cuplaton sopii miesvauvallekin. 👍🏻
Kauniita unia kauan kaivatulle 😊
Millainen ihminen hylkää silloin, kun eniten tarvitsisi?
Mä otan mies sut mun sänkyyn kun oit hullumpi kuin hullut päivät ja ostat hevostelusängyn 59 000€, onhan siinä sentään meidän numerot 🤩🥳😏
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen hylkää silloin, kun eniten tarvitsisi?
Olen ihminen tavattavissa. Laita viestiä vanhaan työnumerooni.
Millon tuut avaamaan lahjasi mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen jos olisin.
Mäki oon joskus miettinyt, että jos ois semmonen aivan vitunnnn kaunis, niin millaistahan elämä olisi? Tai lähinnä just vaan se, että kuinka paljon se vaikuttaisi mihinkään vai vaikuttaisiko. Ja sit toki se vitullinenkin kauneus on väliaikaista vain, mutta silloin kun se on päällä niin oisko millaista?
Mun kaivattu on, häneltä vois kysyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, soittelisin sun pakaroita kuin bongorumpuja.
Ja minä puolestani kilisyttelisin kulkusiasi. Meidän ihana apinaorkesteri. 😉
😂😂😂
Yritän oppia tuntemaan sua ja sun elämää vähän paremmin. Muuten, sun viimeisimmissä kuvassa se mustavalkoinen asu näytti tosi hyvältä
Liekö ihmisyyttä olisi koittanut. Näkee reaktioista miten luontevaa on kullekin.. :D