Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (21475)
Sinä ihana mies, tulisitko kanssani katsomaan tähtitaivasta pimeään syysiltaan?
Kiitos tuesta. Hädässä ystävä tunnetaan.
Levollisia unia H:lle, joka haluaa kulkea ovelta ovelle levittäen ilosanomaa. Jos tiedät kuka olen, kaipaatko sinä minua koskaan?
Eihän sulla ole osaa eikä arpaa mihinkään. 🤷
Aina tulee ja menee uusia ihmisiä. Mietin toisinaan, mikä heitä yhdistää, jotka tulevat ja lähtevät, mutta silti jäävät mieleen. Taitavat kaikki olla erilaisia, mutta sydämen sivistys, empatiakyky ja tietty älykäs katse. Siinä varmaan joitakin keskeisiä tekijöitä. Mitäpä minä täällä vielä pohdin. Ei tämä paikka tunnu enää paikallani. -pohtijanainen
Vierailija kirjoitti:
Kauneus ei tee elämää sen helpommaksi, liikaa hännystelijöitä saa ympärilleen ja täytyy olla entistäkin varovaisempi.
Mitä ne siis hännystelee? Kerran kuulin jutun, että yksi nainen on niin kaunis, että kun hänen kanssaan menee kuppilaan, niin samantien kaikki vaan oikein ryntäävät siihen oikealta ja vasemmalta tarjoilemaan hänelle kaikkea mitä hän haluaa :D
Hyvää yötä naiselle, jossa on jotain erityistä, sellaista, mitä en osaa edes selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus ei tee elämää sen helpommaksi, liikaa hännystelijöitä saa ympärilleen ja täytyy olla entistäkin varovaisempi.
Mitä ne siis hännystelee? Kerran kuulin jutun, että yksi nainen on niin kaunis, että kun hänen kanssaan menee kuppilaan, niin samantien kaikki vaan oikein ryntäävät siihen oikealta ja vasemmalta tarjoilemaan hänelle kaikkea mitä hän haluaa :D
Ratkaisu: älä käy kuppiloissa. Viihdy siellä, missä sivistys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu: älä käy kuppiloissa. Viihdy siellä, missä sivistys.
Mikä ratkaisu? En minä tiedä häiritseekö se tuota naista, ja nuoret nyt käy usein kuppiloissa yms. Myöhemminhän se kauneuden kärki joka tapauksessa rapistuu.
Näytit tänään taas paremmalta kuin eilen, toipuminen jatkuu hyvin 🤍
Ilman seksiä tai poikaystävää ei myöskään joudu varmasti nuorena olemaan, jos on todella kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit?
Huomista työpäivää lähinnä. Ketä kaikkia tapaan silloin. Laittelen eväitä valmiiksi. Toivottavasti lohta menen suihkuun ja nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tuesta. Hädässä ystävä tunnetaan.
Henkilö, jolle täällä kirjoitan, on sellainen, jota auttaisin vaikka keskellä yötä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit?
Häntä.
Vaihdan sukunimeni vuoden sisällä.
Aapee on sellainen mutisija tyyppi, jännämies joka tykkää arvuutella ja mutista.