Mitä opit koronasta?
Itse opin, että propagandalla kansa voidaan saada uskomaan vaikka, että koronaan kannattaa hankkia laumasuoja sairastamalla ja sitten rokotteilla vaikka sitä ei kummallakaan tule. Se ei perustunut tutkittuun tietoon vaan oli ihan omaa tyhmyyttään keksitty juttu tartuttaa suureen osaan väestöä tuntematon kulkutauti.
Asiantuntemus ja tilannetaju ei riittänyt ja lopulta syylliset saivat ylennyksen. Selvitykset jätettiin tekemättä.
Jotkut voi ehdottaa jopa niin fasistisia toimia kuin ulkonaliikkumiskieltoakin.
Itse koronaa en ole sairastanut.
Kommentit (40)
Ihmisten piilevän pahuuden ja itsekkyyden, joka kyllä löytyy, kun tulee jokin paniikkitilanne.
Ylipainoinen kollegani kuoli ambulanssiin matkalla sairaalaan.
Opin että lisää on tulossa ja se on aika paha
Opin, että venäläinen valeinfo leviää tyhmimpiin helposti.
Että kaupassa voi hyvin käydä kahden viikon välein. Aiemmin kävin kerran viikossa, koronan jälkeen jäänyt toimivana toimintamallina käyttöön kahden viikon väli.
Opin sen että koronalta voi suojautua laittamalla betoniporsaita maakunnan rajalle.
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä ihmettelen, että miksi näitä ei enää satu, vaikka tauti on yhä edelleen olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun ikänsä liikkunut ja treenannut alle kuusikymppinen, ei grammaakaan ylipainoinen, perusterve ja joka päivä kympin juokseva isäni kuoli siel sairaalassa. Sellasta se on. Sitä kuollaan kuule ihan kaikki, ollaan sit hoikkia tai läskejä kun aika tulee. Eikö olekkin jännä?
Että suomalainen terveydenhoitaja ja lääkäri on täysin ammattitaidoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä ihmettelen, että miksi näitä ei enää satu, vaikka tauti on yhä edelleen olemassa.
Rokotussuoja ja tauti on muuntunut.
Vierailija kirjoitti:
Että kaupassa voi hyvin käydä kahden viikon välein. Aiemmin kävin kerran viikossa, koronan jälkeen jäänyt toimivana toimintamallina käyttöön kahden viikon väli.
Mä kävin päivittäin ja käyn edelleen päivittäin. Rahan takia ei tarvii vouhottaa tolla tavalla joten ei vaikuttanut millään tavalla normaali rutiineihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ikänsä liikkunut ja treenannut alle kuusikymppinen, ei grammaakaan ylipainoinen, perusterve ja joka päivä kympin juokseva isäni kuoli siel sairaalassa. Sellasta se on. Sitä kuollaan kuule ihan kaikki, ollaan sit hoikkia tai läskejä kun aika tulee. Eikö olekkin jännä?
Kuoliko isäsi nimenomaan koronaan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä sattuu, mutta ei ylitä uutiskynnystä enää. Korona ei ole hävinnyt.
t: hoitaja.
Korona osoitti, että liskoihmisten tieteellinen taso ei ole riittävä. He olettivat, että korona pyyhkäisee koko ihmiskunnan pois maapallolta antaen vallan heille. Uutta yritystä odottaen...
Opin, että kriisin tullen kaikki kahelit hörhöt nousee pintaan kuin syyssienet sateen jälkeen.
Että Kiina on suurimpia uhkia maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä ihmettelen, että miksi näitä ei enää satu, vaikka tauti on yhä edelleen olemassa.Kyllä niitä sattuu, mutta ei ylitä uutiskynnystä enää. Korona ei ole hävinnyt.
t: hoitaja.
Aa, okei.
En mitään. Tiesin tuon jo kauan ennen "epidemiaa".