kuinka moni palstalla on vasemmalla? näistä törkyjutuista päätellen täällä on pelkkiä persuja.
Kommentit (113)
Vihreitä. Päijät-Hämeessä vasemmisto on vähän liikaa vanhoja 70v kommunisteja.
yksikään puolue ei aja suomalaisten etuja, puolueilla ei ole enää mitään merkitystä kun ajetaan globaalin rikkaan eliitin asettamia agendoja vuodesta toiseen
Enemmän täällä ne vasemmalla olijat törkyjä kirjoittaa
Kurahaara, lihava mätisäkki jne... Näitä persujen termejä näkee joka päivä täällä kun erehdyt sanoo hallituksesta pahaa.
Jäljet johtavat Pietariin...
En ole ikinä äänestänyt, enkä luokittele itseäni vasemmalle tai oikealle. Vihreitä näytti vuosi sitten kun tein testin, mutta taisi vastaus tulla sen takia, että luonto-ja eläinoikeusjutut on itselle tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut. Mikähän niillä on pielessä? Ovat niin vihaisia.
Vierailija kirjoitti:
olen vihreä eli vasemmalla.
Vihreät on oikeistopuolue. Siitä myös sanonta vih.Vasemmisto.
Eli jos viheät olisi vasemmistopuolue niin miksi ylipäätään kutsua vih.vasemmistoksi? Silloinhan se olisi pelkkää vasemmistoa, mutta koska vihreät on oikeisto niin se on vihreät + vasemmisto
Vierailija kirjoitti:
Kurahaara, lihava mätisäkki jne... Näitä persujen termejä näkee joka päivä täällä kun erehdyt sanoo hallituksesta pahaa.
Vasemmalla nekin on
Persut on minun puolue. Yritän laittaa sivistyneitä ja valistavia viestejä mutta minua haukutaan tyhmäksi ja nat siksi.
Mutta kiva, että ymmärrätte, että persuihin kohdistuvat törkyjutut on menneet liian pitkälle.
Olen lähes aina vasemmistoa äänestänyt, toisinaan myös vihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta demarimummo! Ja heti perään MENE T Ö I H I N !!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut. Mikähän niillä on pielessä? Ovat niin vihaisia.
Koska oikeiston yhteiskunnan muroihin paskominen on jo niin näkyvää, että jotain on pakko tehdä....
Persut nyt vaan yleisesti ottaen aggressiivisia ja joutilaita kaljankittaajia jostain Puolangan tyyppiseltä paikkakunnalta. Vanne puristaa päätä ja kaikki on vihervasemmiston/Marinin/akkojen/______________(lisää oma vaihtoehtosi) syytä.
Vierailija kirjoitti:
yksikään puolue ei aja suomalaisten etuja, puolueilla ei ole enää mitään merkitystä kun ajetaan globaalin rikkaan eliitin asettamia agendoja vuodesta toiseen
Ok, iigor, teillä ei ole muita puolueita kuin Putinin nuolijat, mutta sulta ei silti kysytty.
Tämä on jostain syystä nykyään persujen vaikutuskanava. Onneksi on muutama muukin keskustelusivusto joissa taso on niin korkea ettei siellä suvaita öyhöttämistä samassa määrin. Sinällään se että tämä on persualusta ei haittaa koska loppujen lopuksi tästä tulee persujen ikioma sivusto.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit emätintelineen! Sitä käytetään usein kun pitää puolustella kotimaista raizkaria.
PS puolusti ainoana tavallista suomalaista työntekijää koronapassivasemmistoa vastaan, joten PS.
Tuollainen vassu niin kuin sinä kuuluu leirille. Siellä voit harrastella sitä maailmanparanteluasi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät on oikeistopuolue. Siitä myös sanonta vih.Vasemmisto.
Eli jos viheät olisi vasemmistopuolue niin miksi ylipäätään kutsua vih.vasemmistoksi? Silloinhan se olisi pelkkää vasemmistoa, mutta koska vihreät on oikeisto niin se on vihreät + vasemmisto
Vihreät ovat enemmän vasemmalla kuin SDP