Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (21855)
Mä käänsin mun adhdeeni sisäänpäin, urheilin, hillitsin
Ja silti tunsin enemmän itseni samanlaiseksi kuin ne luokan villit pojat.
Vierailija kirjoitti:
Piipii, mitä kuuluu?
Ikävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haenko viiniä vai en?
Ei kiinnosta. Raittius silti sopii viisaille
Ei ole viisaudesta kyse. Monia muita asioita.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä. Edelleenkään kukaan ei ole tuntunut niin omalta ihmiseltä kuin edesmennyt eksäni.
Surullista ja niin surullista että muutkin alapeukuttavat sitä ettei rakkautta löydy.
Vierailija kirjoitti:
Love you, my T.
Ei paljon kannattaisi!
Tosikkojen kerho näemmä koolla.
Lähden kävelylle ja ostan ehkä viiniäkin.
Häpeä on kyllä tehokas opettaja. Tässä kun loppuvuoden häpeää itseään niin ens vuonna voi ehkä lopettaa itsensä "piiskaamisen".
Nainen, soittelisin sun pakaroita kuin bongorumpuja.
Voitko nainen antaa sun pikkarit päältä ku nähää, huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko siellä on talvi tullut? Ensilunta vielä odotellessa mutta yöpakkasia jo ollut.
Ei oo mutta ruska on komea.
Niin on. Kiipeäisin korkealle maisemaa katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko pikkaisen epäammattimaista alkaa syrjimään työkaveria, koska on ihastunut häneen? Ymmärrätkö lainkaan millaiseen tilanteeseen hänet laitat? Et kutsu kokouksiin ja jos joudut samaan tilaisuuteen niin sivutat kokonaan. Tero sä oot iso mies, koita käyttäytyä. Sun tunteet ei ole mun syytä joten en ansaitse tätä.
Tässä siis ihastunut syrjii ihastuksen kohdetta, jos joku ei tajunnut.
Joskus tuntuu että on vaikea tuottaa puhetta. Haluisin vaan juosta omaan rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pikkaisen epäammattimaista alkaa syrjimään työkaveria, koska on ihastunut häneen? Ymmärrätkö lainkaan millaiseen tilanteeseen hänet laitat? Et kutsu kokouksiin ja jos joudut samaan tilaisuuteen niin sivutat kokonaan. Tero sä oot iso mies, koita käyttäytyä. Sun tunteet ei ole mun syytä joten en ansaitse tätä.
On todella kiusallista, kun ei-toivottu työkaveri on ihastunut sinuun. Kannattaa ottaa vinkistä kiinni, kun näkee, ettei toisella ole mitään tunteita. Samanlaisen tilanteen kanssa kamppailen ja tuntuu erittäin kiusalliselta. T. Nainen sivusta
Joo ja vaikka olisi kuinka ihastunut tai vihastunut niin työasiat pitäisi pystyä hoitamaan. Mun työnteko on todella vaikeaa, kun kyseinen herrra ei suostu hoitamaan työtehtäviä mun kanssa, koska hän sattui ihastumaan.
Sellaista se on pysäköinninvalvojien kanssa. Olisit valinnut naisellisemman alan. Siellä on sentään lentäjä- laatikkoleuka-kirurgeja.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuntuu että on vaikea tuottaa puhetta. Haluisin vaan juosta omaan rauhaan.
Älä käytä meikkiä, saat olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Voitko nainen antaa sun pikkarit päältä ku nähää, huh.
Toivottavasti se nainen pakottaa sut jonnekin vessannurkkaan haisteleen niitä ja jättää sut sinne xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä meikkiä, saat olla rauhassa.
Eihän tuolla ole mitään vaikutusta
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko siellä on talvi tullut? Ensilunta vielä odotellessa mutta yöpakkasia jo ollut.
Ei oo mutta ruska on komea.
Niin on. Kiipeäisin korkealle maisemaa katsomaan.
Kyllä. Haluan sun mukaan.
Satutit niin pahasti että sairastuin vakavasti enkä ikinä toivu.
Mä en tiedä. Edelleenkään kukaan ei ole tuntunut niin omalta ihmiseltä kuin edesmennyt eksäni.