Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (21856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakako mammat vielä, että - miehen hiki rauhoittaa naista?
Check your vocabulary. Miehen hiki ÄLLÖTTÄÄ naisia. Hyi helv. T. Lizzzzzziiiiie
Toinen Lizzie, faki
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetti nyt menee johonkin palsta-setämiehen lankaan. En ainakaan itse menisi minnekään saunaan kello 1.30 miehen kanssa. Tiedä mitä perversioitaan haluaa toteuttaa.
Haha,nainen tässä on saunaa lämmittämässä. LOL Ja ihan rentoutumisesta ja peseytymisestä on kyse, sinä senkin likaisen mielikuvituksesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn pitämään meidän välisen suhteen ennallaan vaikka hautaan asti. En kärsi tästä, vaikka välillä tunteet kävi liiankin kuumina. Jos sinä joskus saisit avattua suusi, saattaisi meistä tulla jotain muutakin. Ainakin mysteerin verho aukeaisi. Keskusteltaisiin ja vastaisin kaikkiin kysymyksiisi rehellisesti. En odota sinun tekevän sitä, joten tilanne pysynee ennallaan ikuisesti.
eiköhän se aukea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun taas yllättäen mentiin syömiseen, niin olis donitseja tarjolla.
En ole donitsien ystävä, mutta kaivatun sellaiset kiinnostelee. T. LizDaLezzBuzzzz
Mitä laulaisit kaivatullesi?
Tuskin tulisi laulettua, vaikka nuotilleen minulla kyllä menee. No ok, ehkä Pehmoainon Sä et kosketa mua tai räppäisin. -Lizzie-
Entäs miten tanssit, omalle prinssillesi?
Ei ole prinssiä, eikä tule. Tanssin alasti breakdancea olkkarin lattialla.
Saako tulla katsomaan?
Oi oi, nyt kun olisi vieressä joku, joka pitäisi lämpimänä.Siihen olisi hyvä nukahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetti nyt menee johonkin palsta-setämiehen lankaan. En ainakaan itse menisi minnekään saunaan kello 1.30 miehen kanssa. Tiedä mitä perversioitaan haluaa toteuttaa.
Haha,nainen tässä on saunaa lämmittämässä. LOL Ja ihan rentoutumisesta ja peseytymisestä on kyse, sinä senkin likaisen mielikuvituksesi kanssa.
Omako sauna asunnossa?
Ku nat o sov kot.