Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (22605)
Sun pitäis ruveta tekemään tiktok livejä, sininen tähti 🤩💙
Vierailija kirjoitti:
Olis jo vihdoin kiva nähdä.
Kyllä. Saanko laittaa @postia, ja vastaatko?
Tahdon tuollaisen hellän ja isosieluisen miehen kanssa suhteeseen. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin syy masennukseen on muut ihmiset. Rakkauden puute, ihmissuhteiden ongelmat jne.
Joka kerta kun näistä yrittää puhua niin saa niskaansa vain vihaa, halveksuntaa, vähättelyä ja kehotuksen hakea apua.
Jos kiinnität liikaa huomiota muiden ihmisten negatiivisiin ääniin, en ole yllättynyt, että olet altis masennukselle.
Tuokin on sanottu usein. Se ei auta ihmistä joka kärsii yksinäisyydestä. Kiitos ymmärryksestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mö mietin, et onkohan mun kaivatulla paljon ystäviä? Siis sellaisia, joille voi hölöttää kaikkea maan ja taivaan välillä?
Pari, mutta tapaan heitä sangen harvoin.
Miksi niin?
Olen perheetön ja työtön, ovat naimisissa tai eläkkeellä, erilaiset elämäntilanteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mö mietin, et onkohan mun kaivatulla paljon ystäviä? Siis sellaisia, joille voi hölöttää kaikkea maan ja taivaan välillä?
Miksi niin?
Olen perheetön ja työtön, ovat naimisissa tai eläkkeellä, erilaiset elämäntilanteet.
Et ole kaivattuni.
God natt fru speciallärare från Helsingfors 💕
Kram 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin?
Et ole kaivattuni.
Ylllätyyyys..
Onneksi en tiedä naisten ajatuksia.
Leikitään ensirehvit alttarilla seuraavan kerran.
Mun viesti jäi moderointiin. 😅 Tuli vaan "Kommentti on ilmoitettu. Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen."
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin syy masennukseen on muut ihmiset. Rakkauden puute, ihmissuhteiden ongelmat jne.
Joka kerta kun näistä yrittää puhua niin saa niskaansa vain vihaa, halveksuntaa, vähättelyä ja kehotuksen hakea apua.
Jos kiinnität liikaa huomiota muiden ihmisten negatiivisiin ääniin, en ole yllättynyt, että olet altis masennukselle.
Tuokin on sanottu usein. Se ei auta ihmistä joka kärsii yksinäisyydestä. Kiitos ymmärryksestäsi.
Toivon, että vaimoni voi antaa minulle anteeksi aiheuttamani tuskan ja olla minulle ystävällisempi ja auttaa minua pääsemään eroon masennuksesta.
Olen kantanut kaiken. Tämäkö on oikein ja vieläpä jonkun hyväksi näkemä järjestys?
Toivottavasti sait musta tarpeeks piristystä sun valmiiseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri. Ei kannata uhriutua vaan hyväksyä totuus.
Etsin kaikista katseista sinua, en löydä.