Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (22663)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa jos me nykyään puhutaan vain anonyymillä nettipalstalla
Otitko lääkkeet?
Otin. Otitko sinä?
Otin jos otit sinäkin.
Hyvä, sit meillä on ainakin päät kasassa jos ei muuta
Pelkkä lääke ei takaa lopputulosta. Olisiko aiheellista tarkistaa, onko lääkitys riittävällä tasolla?
Vierailija kirjoitti:
Millainen kakara kirjoittaa tuntemattomille anonyymipalstalla?
Selviää, kun katsot peiliin. Lapset ovat fiksuja, joten on lasten halventamista korottaa itsesi kakaraksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voitais palata yhteyteen ja ystävyyteen ja puhumaan toinen toisillemme kuten silloin ennen. Vai onko tämä kuitenkin yksipuolista. Minä luulen ymmärtävåni sun vihjeet kyllä. Tunnustan minä tarvitsen sinua vähintään ystävänä. Ei mun ihastus kyllä ole mennyt minnekään. Olen vajaa.
Nainen mul on sulle muutama kysymys ja kun vastaat niihin niin kuin pitää, otan suhun yhteyttä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voitais palata yhteyteen ja ystävyyteen ja puhumaan toinen toisillemme kuten silloin ennen. Vai onko tämä kuitenkin yksipuolista. Minä luulen ymmärtävåni sun vihjeet kyllä. Tunnustan minä tarvitsen sinua vähintään ystävänä. Ei mun ihastus kyllä ole mennyt minnekään. Olen vajaa.
Nainen mul on sulle muutama kysymys ja kun vastaat niihin niin kuin pitää, otan suhun yhteyttä!
Kysy niin vastaan tässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy!
Uusi miesystävä on ihan "MITÄ IHMETTÄ!!" kun en halua peppupanoja tai edes mitään sormen pyllyyn työntelyjä. Hänelle tuntuu sellainen olevan ihan olennainen osa tavallista perusseksiä. Itse taas en halua että pyllyreikääni kosketaan.Minulle se vie kaiken kiihottuneisuuden pois saman tien. Mutta miehellleni sellainen suhtautuminen tuntuu olevan ihan Marsista. Miten tässä nyt edetään jos perusasiat on ihan eri linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy niin vastaan tässä
mis me tavattiin viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Uusi miesystävä on ihan "MITÄ IHMETTÄ!!" kun en halua peppupanoja tai edes mitään sormen pyllyyn työntelyjä. Hänelle tuntuu sellainen olevan ihan olennainen osa tavallista perusseksiä. Itse taas en halua että pyllyreikääni kosketaan.Minulle se vie kaiken kiihottuneisuuden pois saman tien. Mutta miehellleni sellainen suhtautuminen tuntuu olevan ihan Marsista. Miten tässä nyt edetään jos perusasiat on ihan eri linjoilla.
No ei tuu onnistuu pitkän päälle jos et yhtään lämpene. Ootteko pitkään tapaillut? Jos vaikka lämpenet vielä ajan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy niin vastaan tässä
Mun luona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy niin vastaan tässä
Mun luona
jos ei oo viel dementia tullu niin väärin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muille tapahtunut tällaista. Tapasin ihmisen jonka jälkeen kaikki muuttui. Minussa on ikään kuin kaksi kerrosta kehon myötäisesti. Sisemmän tuntee kuten tunnet vaikka täyden vatsan ruokailun jälkeen ja ulompi on sitten ihon tuntemus. Sisemmällä tunnen enää vain sen mitä todella rakastan, en enää muuta. Ulkoisella osalla voin ihastua ihmisiin, tuntea kaipuuta lähelle, olla aktiivinen. Mutta se ei ole minkäänlainen osa sisemmän kanssa. Ne eivät enää yhdisty. Sisemmässä osassa on yksi ihminen. Noin muuten ulkomaailman asiat ovat kuin esineitä minulle. Toiminnallista ja hyväksyttävää, mutta eivät ole osa elämääni. Ennen oli yksi yhtenäinen kokonaisuus. Ei ole enää.
Kuulostaa siltä, että uusi läheinen ihmissuhde on aktivoinut sun trauman, ehkä kiintymyssuhteen trauman ja jopa jonkun muun. Lapsuudesta jotain? Ja koet rakenteellista dissosiaatiota. Rakenteellinen disso
Kiitos tsempeistä. Mietin nyt aamulla asiaa ja osat kyllä yhdistyvät heidän kanssa jotka ovat sisäisessä osassa, kuten se yksi ihminen, rakkauden kohde. Ehkä kyse ei ole sellaisista mielen asioista kuin ajattelit?
Taustalla oli surua perhesuhteisiin liittyen. Sitten menetin rakkaan ihmisen ja tunsin kuinka kuolin. Sisältäni kuoli jotain hänen menetyksen myötä enkä usko että se puolikas tulee takaisin. Se oli elämäni suurin suru. Pian tämän jälkeen tuli vastaan ihminen joka nyt siis on sisäisessä osassa mistä kerroin aiemmin. Hän paransi minua valtavasti yhden tapaamisen aikana. Sekin on ollut omanlaisensa järkytys. Miten minua voi koskettaa niin suuri lämpö. Hänen tapaaminen sai minut näkemään kuinka koruton tämä elämä ja maailma todella on. Koin syvän kokemuksen ikään kuin asioista tämän maailman jälkeen ja ulkopuolella että se saattoi osaltaan vaikuttaa siihen että sisäinen ja ulkoinen osa ovat erillisiä. Hänen kanssa kokonainen.
En luota enää kuin tähän yhteen ihmiseen. Olen toimintakykyinen ja iloinen mutta tunnen että sisäiseen osaan on koteloitunut kaikki mistä välitän ja haluan mennä sinne. Siellä vaalin surua menetetystä rakkaudesta ja toisaalta siellä on odotus että pääsisin hänen luo joka siellä on. Hän on elämäni tärkein ihminen.
Super ihanaa päivää rakkaalle M(n). 🧡😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muille tapahtunut tällaista. Tapasin ihmisen jonka jälkeen kaikki muuttui. Minussa on ikään kuin kaksi kerrosta kehon myötäisesti. Sisemmän tuntee kuten tunnet vaikka täyden vatsan ruokailun jälkeen ja ulompi on sitten ihon tuntemus. Sisemmällä tunnen enää vain sen mitä todella rakastan, en enää muuta. Ulkoisella osalla voin ihastua ihmisiin, tuntea kaipuuta lähelle, olla aktiivinen. Mutta se ei ole minkäänlainen osa sisemmän kanssa. Ne eivät enää yhdisty. Sisemmässä osassa on yksi ihminen. Noin muuten ulkomaailman asiat ovat kuin esineitä minulle. Toiminnallista ja hyväksyttävää, mutta eivät ole osa elämääni. Ennen oli yksi yhtenäinen kokonaisuus. Ei ole enää.
Mä taas tapasin tänä vuonna ihmisen, joka sai mut kokemaan päin vastaista. Hän sai mut tuntemaan, niinkuin kaikki minut ja kaikki minun osaset olivat minussa ja yhtä. Ja että hän näki ne kaikki. Ja h
Olen iloinen sinun puolesta 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että uusi läheinen ihmissuhde on aktivoinut sun trauman, ehkä kiintymyssuhteen trauman ja jopa jonkun muun. Lapsuudesta jotain? Ja koet
Kiitos tsempeistä. Mietin nyt aamulla asiaa ja osat kyllä yhdistyvät heidän kanssa jotka ovat sisäisessä osassa, kuten se yksi ihminen, rakkauden kohde. Ehkä kyse ei ole sellaisista mielen asioista kuin ajattelit?
Taustalla oli surua perhesuhteisiin liittyen. Sitten menetin rakkaan ihmisen ja tunsin kuinka kuolin. Sisältäni kuoli jotain hänen menetyksen myötä enkä usko että se puolikas tulee takaisin. Se oli elämäni suurin suru. Pian tämän jälkeen tuli vastaan ihminen joka nyt siis on sisäisessä osassa mistä kerroin aiemmin. Hän paransi minua valtavasti yhden tapaamisen aikana. Sekin on ollut omanlaisensa järkytys. Miten minua voi koskettaa niin suuri lämpö. Hänen tapaaminen sai minut näkemään kuinka koruton tämä elämä ja maailma todella on. Koin syvän kokemuksen ikään kuin asioista tämän maailman jälkeen ja ulkopuolella että se saattoi osaltaan vaikuttaa siihen että sisäinen ja ulkoinen osa ovat erillisiä. Hänen kanssa kokonainen.
En luota enää kuin tähän yhteen ihmiseen. Olen toimintakykyinen ja iloinen mutta tunnen että sisäiseen osaan on koteloitunut kaikki mistä välitän ja haluan mennä sinne. Siellä vaalin surua menetetystä rakkaudesta ja toisaalta siellä on odotus että pääsisin hänen luo joka siellä on. Hän on elämäni tärkein ihminen.
Kuulostaa kauniilta miten kerrot hänestä. Oletko kertonut hänelle tunteesi? Kerro hänelle. Elämässä ei tule liikaa tärkeitä ihmisiä. Se että tunnistat ne, ketkä oikeasti merkitsevät, on tosi merkittävää. Sitä ääntä kannattaa kuunnella. Miksi tuhlaisit aikaa väärien ihmisten kanssa? Aina, aina kannattaa edes yrittää sen kanssa, kenet kokee ja tuntee oikeaksi. Kertoa tunteensa. Sen verran itsekäs saa olla. Sulla on vain yksi elämä.
Oon tosi ilonen, että meidän suhde on vahva molemmin puolin, vaikka kuinka moni yrittäis tulla väliin ja sotkea meidän juttua.
Mun nuori villihevoselle.💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selviää, kun katsot peiliin. Lapset ovat fiksuja, joten on lasten halventamista korottaa itsesi kakaraksi.
Lapsi ei aina ymmärrä mitä päästää suustaan ja missä. Ihmisen täytyy olla päästään sekaisin jos käyttää anonyymiä palstaa anonyymeille kommunikoimiseen omista asioista. Ihan turha lässyttää muuta.
Joskus voi hyvin kusettaa tuttuja kirjoittamalla ensin tunnistettavaa omista asioista ja sitten kun ne tunnistaneet kirjoittaa puuta heinää. Halvat on huvit mulla mutta pääasia että hauskaa on ollut. 🤣🤣🤣🤣
Kaipaan tunnelmallisia keskusteluja ihanan S-naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tapasin tänä vuonna ihmisen, joka sai mut kokemaan päin vastaista. Hän sai mut tuntemaan, niinkuin kaikki minut ja kaikki minun osaset olivat m
Olen iloinen sinun puolesta 😊
Kiitos 😌 vaikka menetin hänet, tuon eheyden kokemuksen muistelu lohduttaa. Ja voin palata siihen hetkeen. Kaikki minut, minut kokonaan. Se tunne oli alkuun outo mutta näin jälkeen päin voin palata siihen ja se on vakaa, maadoittava tunne. Kuka minä olen, tiedän sen. En ole hukassa, osina tai viallinen. Vaan eheä kokonaisuus 😌🙏
Ulkona tavattiin viimeksi. Sille joka kysyi missä tavattiin.