Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (22605)

Vierailija
18361/22605 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin aina välillä, että kaipaatkohan koskaan minua niin kuin minä sinua? Siitä on jo aikaa kun ollaan viimeksi nähty. Nykyään ei vahingossakaan törmätä vaikka ei tämä nyt niin suuri kaupunki olekaan. Mitähän sulle mahtaa kuulua? Nää vuodetkaan välissä ei ole muuttaneet mun tunteita sua kohtaan. En koskaan saanut kerrottua sulle kuinka paljon sua rakastin. Ja rakastan yhä. Niin. Olet mun elämäni rakkaus. Ei mene varmaan päivääkään ettet olisi ajatuksissani. En vieläkään ymmärrä mitä meille oikein tapahtui. Kun yritit korjata asioita niin en halunnut. Kun sitten halusinkin, et sinä enää halunnut. Kuinka monta kertaa olen tahtonutkaan matkata ajassa taaksepäin ja jättää sen typerän viestin kirjoittamatta. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin. Kaipaan sua niin paljon ettei ole järkeä. Etsin sua joka päivä vastaantulevien kasvoista, mutta turhaan. Törmätäänköhän vielä joskus? Toivon niin. 

Kaipauksella A.

Miehelle?

Vierailija
18362/22605 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy masennukseen on muut ihmiset. Rakkauden puute, ihmissuhteiden ongelmat jne.

Joka kerta kun näistä yrittää puhua niin saa niskaansa vain vihaa, halveksuntaa, vähättelyä ja kehotuksen hakea apua.

Tiedän tunteen. Olen käynyt 2 syvää masennusta läpi. Löysin lopulta vihan voiman, jolla asetin rajat niille, joilla ei niitä ollut. Ja ne, jotka niitä eivät hyväksyneet. Heivasin kokonaan elämästä. En ole ollut masentunut 15v.

Voimia sinulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18363/22605 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin näkeväni Clint Eastwoodin pimeässä

Mä mietin onko pimeällä pihalla skinwalkereita.

Vierailija
18364/22605 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ninjankaltaiselle mimmille aurinkoista aamua!

t. Etäisten laaksojen Yoda

Onko tämä jokin laaksolahti juttu?

Ei ole

ap

Hyvää yötä Shane!

Vierailija
18365/22605 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18366/22605 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivästä toiseen katselen kun muut pörrää sun ympärillä. Eikä se niin haittaa. Se haittaa, että mun sydän on mennyt rikki niin monta kertaa, etten oikein tiedä mitä siitä on jäljellä. 

Hyvää yötä.

Vierailija
18367/22605 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään väsyttää ja taidan painua pian pehkuihin. Olisitpa kaivattuni täällä, niin etsisin sun kainalon ja jäisin siihen tuhistamaan loppuelämäksi.

Vierailija
18368/22605 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18369/22605 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on umpisokea.

Rakkaus kuittaa.

🦇

😂

Vierailija
18370/22605 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää Yötä Rakas H

Kiitos! Toivon että oli minulle. Ja siltä jolta tätä toivoin.

Hyvää yötä sinulle.

Olisko sille Hennalle tämä.

sivu

Vierailija
18371/22605 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin aina välillä, että kaipaatkohan koskaan minua niin kuin minä sinua? Siitä on jo aikaa kun ollaan viimeksi nähty. Nykyään ei vahingossakaan törmätä vaikka ei tämä nyt niin suuri kaupunki olekaan. Mitähän sulle mahtaa kuulua? Nää vuodetkaan välissä ei ole muuttaneet mun tunteita sua kohtaan. En koskaan saanut kerrottua sulle kuinka paljon sua rakastin. Ja rakastan yhä. Niin. Olet mun elämäni rakkaus. Ei mene varmaan päivääkään ettet olisi ajatuksissani. En vieläkään ymmärrä mitä meille oikein tapahtui. Kun yritit korjata asioita niin en halunnut. Kun sitten halusinkin, et sinä enää halunnut. Kuinka monta kertaa olen tahtonutkaan matkata ajassa taaksepäin ja jättää sen typerän viestin kirjoittamatta. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin. Kaipaan sua niin paljon ettei ole järkeä. Etsin sua joka päivä vastaantulevien kasvoista, mutta turhaan. Törmätäänköhän vielä joskus? Toivon n

Kyllä. Miehelle. 

A.

Vierailija
18372/22605 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin, että eikö tää ikävä ikinä helpota? Aika rankkaakin on välillä tää kaipaus, kun vaan joka hetki kaipaa sen toisen luokse. Näännyttää ihmisen pitkään kestäessään.

Vierailija
18373/22605 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mö mietin, et onkohan mun kaivatulla paljon ystäviä? Siis sellaisia, joille voi hölöttää kaikkea maan ja taivaan välillä?

Pari, mutta tapaan heitä sangen harvoin.

Vierailija
18374/22605 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy masennukseen on muut ihmiset. Rakkauden puute, ihmissuhteiden ongelmat jne.

Joka kerta kun näistä yrittää puhua niin saa niskaansa vain vihaa, halveksuntaa, vähättelyä ja kehotuksen hakea apua.

Jos kiinnität liikaa huomiota muiden ihmisten negatiivisiin ääniin, en ole yllättynyt, että olet altis masennukselle.

Vierailija
18375/22605 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kummoista.

Vierailija
18376/22605 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa menneistä ja valmis uudelle. Rakkaudelle. 🎀

Vierailija
18377/22605 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi tunteet säilyivät kaiken sen jälkeen.

Vierailija
18378/22605 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään väsyttää ja taidan painua pian pehkuihin. Olisitpa kaivattuni täällä, niin etsisin sun kainalon ja jäisin siihen tuhistamaan loppuelämäksi.

Lupaat vaan. Mutta silti paikka on sun.

Vierailija
18379/22605 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä mietin, että eikö tää ikävä ikinä helpota? Aika rankkaakin on välillä tää kaipaus, kun vaan joka hetki kaipaa sen toisen luokse. Näännyttää ihmisen pitkään kestäessään.

Koeta nyt alkuun 9v. ja kvg särkyneen sydämen oireyhtymä.

Vierailija
18380/22605 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mö mietin, et onkohan mun kaivatulla paljon ystäviä? Siis sellaisia, joille voi hölöttää kaikkea maan ja taivaan välillä?

Pari, mutta tapaan heitä sangen harvoin.

Miksi niin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan