Miksi naiset rupeavat aina kiusaamaan sitä ujoa ja kaunista naista?
Ite oon ollut aina kiusattu ja syrjitty joka paikassa
Kommentit (51)
Oletko sinä tuo nainen vai sivustaseuraaja
Mä taas oon just se ällö, niin mua helppo nöyryyttää. :(
Kannattaa katsella muita ujoja ja kauniita, miten heillä näyttää menevän. Kaikista ryhmistä löytyy monenlaista ihmistä. Mutta kiusaamiseen tottuneita on paljon, monia ujojakin peesaaminen houkuttaa. Heikkoutta ja huonon tuulen kierrätystä. Huomaat varmaan kiusaajien seuraelämässäkin jutskia jotka toimii motivaattorina.
Miten miehet suhtautuu ujoon ja kauniiseen poikaan?
Enpä ole koskaan tällaista huomannut. Vaikea kuvitella kaunista naista joka on ujo... Miksi ujo, jos kaunis? Epävarmoja ihmisiä toki kiusaavat helpommin kiusaajat, mutta itse en kyllä koskaan kiusaa ujoja tai ketään muutakaan, näyttivät miltä tahansa.
En ole koskaan huomannut tällaista ilmiötä
Vallanhalu. Se, että tuntisivat itsensä paremmiksi, vaikka ovat perusluuseria pahempia vielä.
Olen yleensä juuri se porukan kaunein ja hiljaisin. Ei minua koskaan ole kiusattu, olen pidetty ja minut halutaan mukaan juttuihin.
Kyllä on joissakin naisissa se piirre, että keräävät ympärilleen naisia ja sitten litistetään yhtä naista ja rajataan hänet sisäpiirin ulkopuolelle
Pienistä naisista aikuisiin akkoihin.
Itsellä ei tulisi mieleenkään käyttäytyä noin. Kyllä pahasti viiraa päässä, jos toista kohtaan käytös on tuollaista!
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä tuo nainen vai sivustaseuraaja
Ap on miesvauva, joka levittää naisvihaa.
Kiltin ja ujon näköisiä tai oloisia kiusataan.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole huomannut moista.
Enkä minä, vaikka olen ujo ja kaunis. Ikinä eivät ole naiset kiusanneet, mutta ap onkin pieni pers-uli.
Vierailija kirjoitti:
Vallanhalu. Se, että tuntisivat itsensä paremmiksi, vaikka ovat perusluuseria pahempia vielä.
Poju, älä projisoi miesten ongelmia fiksuun sukupuoleen.
Koska ulkonäkö herättää kateutta ja vaikutat siltä että ylitsesi pystyy kävelemään helposti.