Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (24065)

Vierailija
17781/24065 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kaipaan sitä, että saisin kaveerata sun kans ihan vapaasti eikä kukaan vetäisi siitä herneitä nenään. Hihiteltäisiin tyhmille jutuille, piikiteltäisiin toisiamme hellästi, pilailtaisiin itsemme kustannuksella ja samalla seassa olis vähän flirttiä. Aina nähdessä halattaisiin kunnolla. Olis ihanaa nähdä sun katse ja virnuilu. En mä muuta tarvis eikä se loukkais ketään. Mulla on suupielet aina korvissa, kun mietin sua. Ei olis pitänyt koskaan antaa yhteyden katketa. 

Vierailija
17782/24065 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain jopa äsken opiskeltua. Se on paljon enemmän kuin aikoihin. Oon niin tyytyväinen itseeni. Kaivattu tsemppaa tietämättään. Oikeesti haluaisinkin sellaisen suhteen missä tsempataan eikä lässähdetä. Katotaan saanko sitä vielä tässä elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17783/24065 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka susta tykkään aivan hullun tavalla, niin en pysty kuvittelemaan meitä yhdessä. 

Mä pystyn

Sivusta. Mä en pysty nyt, mutta on jo pitkän aikaa ollut tunne, että ehkä sitten oikeesti vanhoina. 

Mua ei kiinnosta miettiä vanhuutta, kiinnostaa mikä on nyt mahdollista

Vierailija
17784/24065 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua, jota en ole koskaan tavannut. Jos olet olemassa, haluaisin kohdata sinut. Sydämeni itkee luoksesi. Mistä löydän sinut vai löydänkö koskaan?

Vierailija
17785/24065 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ja naisen ystävyyttä ei välttämättä hyvällä katsota. esim. työpaikalla. Kateutta lienee sekin. 

Vierailija
17786/24065 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm mä sain kyllä kaivatun jakamattoman huomion osakseni. Ainakin suurimman osan aikaa. Oli siinä toki välillä muitakin vosuja, mikä harmitti paljon.

Nyt rupesi naurattamaan. Kiitos siitä. Kuka oletkin. 

Kyllä se oikeasti harmitti, lievästi sanoen. Ehkä enemmänkin olin loukkaantunut. Vaikkei siihenkään ollut lupaa, kun miettii omaa suhdetilannettani.

Vierailija
17787/24065 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten kaipaan sitä, että saisin kaveerata sun kans ihan vapaasti eikä kukaan vetäisi siitä herneitä nenään. Hihiteltäisiin tyhmille jutuille, piikiteltäisiin toisiamme hellästi, pilailtaisiin itsemme kustannuksella ja samalla seassa olis vähän flirttiä. Aina nähdessä halattaisiin kunnolla. Olis ihanaa nähdä sun katse ja virnuilu. En mä muuta tarvis eikä se loukkais ketään. Mulla on suupielet aina korvissa, kun mietin sua. Ei olis pitänyt koskaan antaa yhteyden katketa. 

Tämä kävis erittäin hyvin.

Vierailija
17788/24065 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, etten ole tavannut ketään muuta, jonka kanssa olis tämmöistä. Muutama pääsee lähelle, mutta nekään ei ole säännöllisesti läsnä mun elämässä ja valitettavasti nekin on vastakkaista sukupuolta, mikä vaikeuttaa kaveerausta. No tietty se flirtti olisikin vähän outoa näin heterona, jos olisivat samaa sukupuolta. 

Vierailija
17789/24065 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöö. Huomenna on taas maanantai. Töihin taas mentävä. 

Eikö lotossa tärpänny 😉

Ei kovin helpolla munkaan päältä näe, millaisia voittopottaja on tullut vuosien aikana kerättyä. 😂

Vierailija
17790/24065 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paremmin henkisesti voin. Ja mitä enemmän pidän itsestäni huolta. 

Sitä vähemmän minua kiinnostaa miehet romanttisessa mielessä. 

Olen kiitollinen siitä, että olen elämäni aikana saanut kohdata 2 ihanaa ihastusta😊

Vierailija
17791/24065 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa päiväunelleni

Vierailija
17792/24065 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka susta tykkään aivan hullun tavalla, niin en pysty kuvittelemaan meitä yhdessä. 

Mä pystyn

Sivusta. Mä en pysty nyt, mutta on jo pitkän aikaa ollut tunne, että ehkä sitten oikeesti vanhoina. 

Mua ei kiinnosta miettiä vanhuutta, kiinnostaa mikä on nyt mahdollista

Jep, mutta tohon vaikuttaa varmasti ikäkin. Olisihan se outoa jos vaikkapa parikymppinen tai kolmikymppinen miettisi vanhuutta, kun taas vaikkapa 57-vuotiaalta sen miettiminen voi olla välillä ihan järkevääkin. 

Vierailija
17793/24065 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiitollinen siitä, että olen elämäni aikana saanut kohdata 2 ihanaa ihastusta😊

Ei ne muakaan erityisesti kiinnostaisi, mutta sksi ja ihokontakti vetää puoleensa.

Vierailija
17794/24065 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei esteitä täällä päässä, jos oot kaivattuni. Luultavasti sivusta vaan huutelen kuitenkin. 

Vierailija
17795/24065 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne muakaan erityisesti kiinnostaisi, mutta sksi ja ihokontakti vetää puoleensa.

Minua ei vedä. He ovat olleet ihania ihmisiä. 

Vierailija
17796/24065 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöö. Huomenna on taas maanantai. Töihin taas mentävä. 

Eikö lotossa tärpänny 😉

No ei tärpänny kun en edes lottoa.😆😆😁😁 Vois nekin Veikkauksen rahat jakaa meille köyhille avokätisesti ilman mitään arpomisia. 

Periaatteessa osa siitä rahasta menee hyväntekeväisyyteen ja erilaisiin projekteihin, missä tuetaan ihmisiä. 

Vierailija
17797/24065 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei vedä. He ovat olleet ihania ihmisiä. 

Noh, meinasin vaan jos ois aseksuaali, joka ei tykkää edes kosketuksesta niin vois elää hyvin onnellista sinkkulaiffia. Kaiken muun saa ystävyyssuhteista ja muista ihmissuhteista.  

Vierailija
17798/24065 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan vähemmän ja vähemmän. Tiedät kyllä varmaan itsekin miksi.

- M -

Mua ei ole koskaan kiinnostanut, ehkä siksi. Ja hyvä, että vähenee sielläkin päässä. Kaipaan ihan toista.

Et ole hän. Hän on kertonut tunteistaan irl.

- M -

Sinähän voit sitten kertoa hänelle tunteesi myös irl.

Päivänjatkoja.

Valitettavasti ei ole enää nroa ja asiat voivat katsos muuttua. Voitko olla sekaantumatta enempää? 

Sittenhän sinäkin voit lopettaa kaipailun. 😁

Vierailija
17799/24065 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mut pitäisi vaan kohdata sopivia tyyppejä siihenkin. Vähän naurattaa, kun nyt jo kaksi tuttua on epäillyt olenko lesbo tai aseksuaali. Ja en todellakaan ole kumpaakaan. En edes tajua miten nuo liittyy asiaan, jos joku ei vaan näe oikein missään ketään kiinnostavia. 

Eri 

Vierailija
17800/24065 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ja naisen ystävyyttä ei välttämättä hyvällä katsota. esim. työpaikalla. Kateutta lienee sekin. 

Olet yli 70v? Nykyään on jopa aviopareja työpaikoilla, ota pää pois historiasta boomeri!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän