Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24065)
Jo saarnaaja sen tiesi. 'Paljolla kirjojen tekemisellä ei ole loppua, ja alituinen tutkistelu väsyttää ruumiin.' Välillä pitäisi vaan lojua keho kehoa vasten mitään älykästä ajattelematta.
Olisi kiva vaan ihastua useammin. Ihastumisesta saa energiaa ja kevytkin ihastus piristää päivää.
Viimeisen ihastuksen tapasin syksyllä 2023 :(
Vierailija kirjoitti:
En mene huomenna töihin.
🤗
Mä kaipaan sitä aikaa, kun vietettiin kaivattuni kanssa aikaa yhdessä päivittäin. En haluaisi tai voisi vaatia nyt mitään, sillä nyt on ihan eri elämänvaiheet molemmilla, mut oikeesti kaipaan niitä aikoja, vaikka tajuan, ettei niihin ole enää paluuta.
Ikävä sun kainaloon, kaivattuni! <3
Mutta joo, pitäisi itse sanoa että on mielenkiintoiset jutut. Näyttää esimerkkiä. Antaa myönteistä palautetta! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mene huomenna töihin.
🤗
Voi kun ei tarttis mennä, mut köyhän on pakko
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sun kainaloon, kaivattuni! <3
Koska vaan voit tulla, rakas. <3 Sä taidat tietää suurin piirtein missä asun ja nimi o nimitaulus. <3 Olis kyl parasta pitää sua hyvänä ja kuunnella kaikki mitä sulla o kerrottavaa. <3
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan sitä aikaa, kun vietettiin kaivattuni kanssa aikaa yhdessä päivittäin. En haluaisi tai voisi vaatia nyt mitään, sillä nyt on ihan eri elämänvaiheet molemmilla, mut oikeesti kaipaan niitä aikoja, vaikka tajuan, ettei niihin ole enää paluuta.
Sama täällä. <3 Jos takaisin päästäs ni pitäisin huolen et keskittäisin kaiken huomioni suhun ja olisin sun kans tekemisis / lähellä koko ajan. <3
Vierailija kirjoitti:
Pöö. Huomenna on taas maanantai. Töihin taas mentävä.
Eikö lotossa tärpänny 😉
Hmm mä sain kyllä kaivatun jakamattoman huomion osakseni. Ainakin suurimman osan aikaa. Oli siinä toki välillä muitakin vosuja, mikä harmitti paljon.
Vierailija kirjoitti:
Hmm mä sain kyllä kaivatun jakamattoman huomion osakseni. Ainakin suurimman osan aikaa. Oli siinä toki välillä muitakin vosuja, mikä harmitti paljon.
Nyt rupesi naurattamaan. Kiitos siitä. Kuka oletkin.
Vierailija kirjoitti:
En mene huomenna töihin.
En mäkään sun töihin 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka susta tykkään aivan hullun tavalla, niin en pysty kuvittelemaan meitä yhdessä.
Mä pystyn
Sivusta. Mä en pysty nyt, mutta on jo pitkän aikaa ollut tunne, että ehkä sitten oikeesti vanhoina.
Lämmin halaus ihanalle naiselle tähän lähelle 🤗
Alkaa olla aika tehdä peliliikkeitä kryptojen kanssa ennen vuodenvaihdetta. Lähetän terveisiä kryptojen omistajille, niin ei mene aiheesta ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöö. Huomenna on taas maanantai. Töihin taas mentävä.
Eikö lotossa tärpänny 😉
No ei tärpänny kun en edes lottoa.😆😆😁😁 Vois nekin Veikkauksen rahat jakaa meille köyhille avokätisesti ilman mitään arpomisia.
Joo. 45 v