Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24260)
Kaivattuni, olisi niin ihana halaa pitkään ja samalla sormenpäillä sivellä sun niskaa niin kevyesti ku pystyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellisuus ja läheisyys ei oo mua varten.
Sama. En ole kummankaan arvoinen.
Hitto että osaatte olla säälittäviä. Maksetaanko teille siitä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Niklaskaan.
No se on puuhöylä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, olisi niin ihana halaa pitkään ja samalla sormenpäillä sivellä sun niskaa niin kevyesti ku pystyn.
Ota höyhen Ferrara!
Vierailija kirjoitti:
'Ystävyys jäi jäljelle. 👋'
__
Kato, kollegahandu!
Heitähän yläfemmat
tohon lapaan!👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole suruinen kultapieni.. Olet ihana ja minä rakastan sinua, vaikka juuri nyt se onkin vain merkkejä näytölläsi aina välillä.. hyvää yötä. kuin hänelle naiselle
Älä ole suruinen pikkuinen. Olette kaikki ihania mutta minä en rakasta ketään teistä, vaikka juuri nyt te kaikki lääkityt kuvittelettekin että täällä olisi merkkejä näytöillänne aina välillä.. hyvää yötä. kuin teille kaikille
Sinun pääsi ei riitä arvoimaan kenenkään kuvitelmia, puhumattakaan lääkityksistä. Siksi kai naputteletkin jonninjoutavia vauvapalstalla viikon parhaaseen aikaan. Sellaista se on.
Jos mulla olisi ylpeyteni, mutta kun ei ole. Ei ole koskaan ollut.
#491 heti
mun perässäni
ei minulta.
Ikävä. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Sinun pääsi ei riitä arvoimaan kenenkään kuvitelmia, puhumattakaan lääkityksistä. Siksi kai naputteletkin jonninjoutavia vauvapalstalla viikon parhaaseen aikaan. Sellaista se on.
Osui ja upposi. Siksi vastasit niin kuin vastasit. Siksi kai naputteletkin jonninjoutavia vauvapalstalla viikon parhaaseen aikaan. Sellaista se on.
Virtuaalisen muodollinen halaus ja hyvän yön toivotus sulle, kaivattu(n)i
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellisuus ja läheisyys ei oo mua varten.
Sama. En ole kummankaan arvoinen.
Se oikea odotuttaa.
Jos minulla olisi ylpeyteni, kaikki olisi jo kaukaista menneisyyttä.
Älä ole suruinen pikkuinen. Olette kaikki ihania mutta minä en rakasta ketään teistä, vaikka juuri nyt te kaikki lääkityt kuvittelettekin että täällä olisi merkkejä näytöillänne aina välillä.. hyvää yötä. kuin teille kaikille