Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24260)
Vierailija kirjoitti:
Virtuaalisen muodollinen halaus ja hyvän yön toivotus sulle, kaivattu(n)i
Mikä on kaivattui?
Kaivattuni kainaloon haluaisin levähtää, silloin ois onni ja rauha mulla. kaipaan sinua kaivattuni taas enemmän kuin aikoihin.
Miehen yksi tehtävistä on kaitsea ja ohjata, tuota toisinaan holtitonta asuinkumppania - lempeästi toruen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kaivattui?
Hän luultavasti osoittaa viestinsä naiselle ja käyttää esimerkkiä.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Luomisjärjestyksestä käy ilmi, että nainen todellakin luotiin miehelle avuksi eikä päinvastoin. Se oli
Jumalan tarkoittama järjestys. Siksi miehen tehtäväksi annettiin päävastuu perheestä. Tämän tehtävän
hoitamiseen hän kuitenkin tarvitsee naisen tuen ja avun. Jo tätä ennen. Ennen naisen luomista Jumala
on antanut miehelle hengellisen tehtävän ja seurakunnan johtamista koskevan vastuun antaessaan
Aadamille hyvän ja pahan tiedon puuta koskevan käskynsä. Tästä myöhemmin lisää.
Luomisjärjestyksestä käy ilmi, että nainen luotiin lopulta itsenäiseksi ja vastuulliseksi toimijaksi, jolla on luontainen kyky johtaa ja huolehtia itsest'än ja halutessaan muista. Mies puolestaan luotiin täydentämään sairaan jumalan (miehen maailmaa) ja tarjoamaan riistoa. Tämä oli vanhoillisen Jumalan eli miehen tarkoittama järjestys. Siksi miehen tehtäväksi annettiin päävastuu hölistä jonninjutavia. Tämän tehtävän hoitamiseen hän voi hyödyntää satukirjan tukea ja apua. Jo ennen miehen luomista Jumala oli antanut itselleen hengellisen tehtävän ja seurakunnan johtamista koskevan vastuun antaessaan maailmalle (naisille viisauden) ja jonninjoutavan tiedon miehiä koskevista käskyistänsä. Tästä myöhemmin lisää.
Vierailija kirjoitti:
je t'aime💕
Moi aussi 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pääsi ei riitä arvoimaan kenenkään kuvitelmia, puhumattakaan lääkityksistä. Siksi kai naputteletkin jonninjoutavia vauvapalstalla viikon parhaaseen aikaan. Sellaista se on.
Osui ja upposi. Siksi vastasit niin kuin vastasit. Siksi kai naputteletkin jonninjoutavia vauvapalstalla viikon parhaaseen aikaan. Sellaista se on.
Ei suinkaan. Minä kaipaan, sinä ivasit, koska pystyt siihen nimettömänä ja näytön takana piileskellen. Päissämme on suuri ero.
Nonniin suuri vesipää. Ivailut on omassa suuressa päässäsi. Kaipaa rauhassa vain koska pystyt siihen ivallisesti nimettömänä ja näytön takaa piileskellen. Tässä suuri ero.
Tiedoksi: nykyisin en enää jaksa puuttua, jos mun aloittamat viestit lähtevät elämään omaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään muodollisuuksia,kunnon hali ja vaikka pusun pläjäyskin vielä.😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pääsi ei riitä arvoimaan kenenkään kuvitelmia, puhumattakaan lääkityksistä. Siksi kai naputteletkin jonninjoutavia vauvapalstalla viikon parhaaseen aikaan. Sellaista se on.
Osui ja upposi. Siksi vastasit niin kuin vastasit. Siksi kai naputteletkin jonninjoutavia vauvapalstalla viikon parhaaseen aikaan. Sellaista se on.
Ei suinkaan. Minä kaipaan, sinä ivasit, koska pystyt siihen nimettömänä ja näytön takana piileskellen. Päissämme on suuri ero.
Nonniin suuri vesipää. Ivailut on omassa suuressa päässäsi. Kaipaa rauhassa vain koska pystyt siihen ivallisesti nimettömänä ja näytön takaa piileskellen. Tässä suuri ero.
Tulihan sieltä jo sellaista tekstiä, mitä nettihäiriköltä odottaa sopiikin. Kauniita unia sinulle, pidä hauskaa vauvalla. :)
Jos minulla olisi ylpeyteni, kovettaisin sydämeni.
Vierailija kirjoitti:
Teot puhuvat puolestaan.
?
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi ylpeyteni, kovettaisin sydämeni.
Ei kannata, kovalla sydämellä ei tee mitään
Niin upea, että ujostuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulihan sieltä jo sellaista tekstiä, mitä nettihäiriköltä odottaa sopiikin. Kauniita unia sinulle, pidä hauskaa vauvalla. :)
Kiitos kaunis sinulle samoin kaunnista sanoista. Kauniita unia vain sinullekin ja pidähän sinäkin hauskaa. Eikö se ole täällä tarkoituskin :)
Henna, kaipaan sinua. Mahdatkohan sinäkin ajatella minua.