Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24340)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kehenkään voi oikeesti luottaa.
Kummallisia ihmisiä olet ympärillesi haalinut.
No sellaisia keitään ei kannata elämässä pitää. Minuun voi aina luottaa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
luotan sydämen ääneen
Mitä se kertoo minusta, sinusta, meistä ja teistä?
Hyvää yötä ihastukselleni, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Olipa jännä keskustelu tuo meidän viimeisin. Vähän jännittää kohdata sun katse tiistaina.
Olen itsekin jäänyt pohtimaan viime viikon keskusteluamme. Toin siinä esille, että olen parisuhteessa. Säikähdit, mutta rauhoitut kun kerroin sen olevan etäsuhde. Päädytäänköhän me vielä joskus johonkin tyyliin sänkyyn yhdessä ;)
Vierailija kirjoitti:
Arvaatkohan Henna kuka sua kaipaa. Mitenköhän päästäis taas oikean elämän puolella yhteyteen. Kaipaan keskustelujamme
.
Luovuta Sami jo.
Hymyilevälle miehelle hyvää lauantai-iltaa
Rakkaus on kyllä ihmeellinen asia. Kun vain saisi elää sen todeksi. Toisesta voi kokea iloa, toisen kanssa voi olla hyvä olla ja ilman häntä ei voi olla.
Tulisit käymään, vaikka huomenna.
Mutta me emme kuulu yhteen. Sinä et kuulu minulle vaan toiselle. Siksi minun rakkauteni jää elämättä todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tulisit käymään, vaikka huomenna.
Kukaan ei tiedä kuka olet ja ketä tarkoitat!
Eri
Onnellisuus ja läheisyys ei oo mua varten.
Vierailija kirjoitti:
Mutta me emme kuulu yhteen. Sinä et kuulu minulle vaan toiselle. Siksi minun rakkauteni jää elämättä todeksi.
Selityksiä - sinun rakkautesi jää elämästä todeksi koska elät sitä palstalla ja päätät toisen puolesta.
Uniorgasmit on parhaimpia. Ne on paljon voimakkaampia ja intensiivisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selityksiä - sinun rakkautesi jää elämästä todeksi koska elät sitä palstalla ja päätät toisen puolesta.
En päätä kenenkään puolesta. Hän itse päättää. Kirjoittelen sitä suruani täällä.
Kunpa näkisi kasvotusten sinut.
Vierailija kirjoitti:
En pidä vieraista.
Hittoako täällä sitten teet?
Onnenpäivä jatkuu mustien ostoksien lisäksi, sain tilattua hovikuljettajan huonekalua ja telkkaria varten. Happy me! 🖤