Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24845)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen susta että oot rakas.
En rakasta itseäni, miksi sinäkään tekisit niin?
Joku on siis tehnyt sulle jotain pahaa. Kukaan ei lakkaa rakastamasta itseään muusta syystä. Sun pitää tiedostaa olevasi arvokas ja samalla viivalla kaikkien muiden ihmisten kanssa, riippumatta mitä teet tai et tee tai mitä ajattelet tai et ajattele.
Hullua että lakkaisin rakastamasta itseäni vain siksi että joku on tehnyt minulle pahaa! Tästähän minä vasta innostunkin rakastamaan itseäni vähän lisää ihan sen toisenkin puolesta. Tätä on täydellinen itserakkaus. Sivusta.
Okein. Mutta usein se tapahtuu noin, varsinkin lapsuudessa, ihminen lakkaa rakastamasta itseään koska ko
En minä ole lakannut. Olen vain surrut kohtaloani välillä ja mennyt taas raivokkaammin vain eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin tähän ketjuun eilen viestin:
Arsenikkia ja valkoisia pitsejä.
Viesti oli hävinnyt noin tunnin päästä.
Miksi? Se ei loukannut ketään.
Ostin Uffilta pitsejä ja siksi. Enkä ole edes vanha!
Ostitko uffilta myös arsenikkia😀
Oikeasti myös useasti silloin kun on itse toiminut väärin niin moni käyttäytyy juuri noin uhriutuen että kun en minäkään rakasta itseäni niin miksi sinäkään rakastaisit.
Tämä on loukkaavaa sitä kohtaan joka rakastaa mutta suosittelen lasten kohdalla nielemään arvokkuutensa ja tunteensa ja vain tukemaan. Uhrit loukkaantuvat jos kerrot loukkaantuvasi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olis ollut myynnissä niin olisi tarttunut mukaan sillä eilisilta oli sangen vittumainen.
Mä oon välillä miettiny, et mitä järkeä tänne oli syntyä kun valtavasti vaan tullu kärsimystä muiden ihmisten kautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen susta että oot rakas.
En rakasta itseäni, miksi sinäkään tekisit niin?
Joku on siis tehnyt sulle jotain pahaa. Kukaan ei lakkaa rakastamasta itseään muusta syystä. Sun pitää tiedostaa olevasi arvokas ja samalla viivalla kaikkien muiden ihmisten kanssa, riippumatta mitä teet tai et tee tai mitä ajattelet tai et ajattele.
Minä en tee mitään. En ota yhteyttä, en yhtään mitään.
Minä olen kurkkuani myöten täynnä erehdyttämistä, hiivuttamista, ghostaamista, tyhjien lupausten rikkomista, kylmää-kuumaa kohtelua.
Vuosikymmeniä tällaista elämää jättää jäljen ihmiseen.
Rakkaudella Kaivaten.
Olisi se ollut varmaan edes kiintoisaa toiselle tietää moisesta, heh. :P
Mun tilillä onkin yllättäen rahaa vaikka kaikki menikin päin vattua.
Käyn suihkussa ja uuteen nousuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olis ollut myynnissä niin olisi tarttunut mukaan sillä eilisilta oli sangen vittumainen.
Bongasin tosta rivarialueelta kesällä sormustinkukan👀 toivottavasti ei päädy vahingossa tai tahallaan vääriin käsiin😅
Tapasin eilen yhden narsistimiehen. Tylytin tätä. Vittuilin. Krapula nyt mut oli pakko.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon välillä miettiny, et mitä järkeä tänne oli syntyä kun valtavasti vaan tullu kärsimystä muiden ihmisten kautta
Elämään kuuluu ylä ja alamäet. Ilo, suru, pettymys ja viha. Ne pitää vaan osata kohdata. Sen jälkeen elämä on useimmiten vain hyvää.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mun tilillä onkin yllättäen rahaa vaikka kaikki menikin päin vattua.
Käyn suihkussa ja uuteen nousuun!
Synttäritkin huomenna joten turha täällä nyyhkyttää aurinkoisena päivänä!
Mitä ajattelet, kun näet miehen, jonka kanssa olen naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämään kuuluu ylä ja alamäet. Ilo, suru, pettymys ja viha. Ne pitää vaan osata kohdata. Sen jälkeen elämä on useimmiten vain hyvää.
Sivusta
Ois jotenkin helpompi hyväksyä jos ois saanu täydelliset lähtökohdat ja sit ois ite ryssiny asiansa, mut kun se paha on tullut muiden kautta niin vaikeampi hyväksyä, tietty ois voinu itekin monesti toimia eri tavalla mut kuitenkin. Aika paljon riippuu myös olosuhteista.
Harmittaa, kun eilen piti heti lähteä tupakkapaikalta kun tulit siihen myös. Oli mukava nähdä edes pikaisesti vaikka ei sitten mitään ehditty puhumaan.
Kaipaan sinua, vaikka ei ole mitään yhteistä, todellista eikä kättä, johon tarttua.
En tunne häntä niin ei herätä kummoisempia ajatuksia. Sen tiedän että haluaisin olla hänen tilalla.
Raksakamu
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, vaikka ei ole mitään yhteistä, todellista eikä kättä, johon tarttua.
Tassu tähän väliin. 🐕🐾
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se, että oot antanu muille ihmisille hyvinvointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Ois jotenkin helpompi hyväksyä jos ois saanu täydelliset lähtökohdat ja sit ois ite ryssiny asiansa, mut kun se paha on tullut muiden kautta niin vaikeampi hyväksyä, tietty ois voinu itekin monesti toimia eri tavalla mut kuitenkin. Aika paljon riippuu myös olosuhteista.
Olen niin monesti kokenut sen kuinka ne itse omat asiansa ryssineet eivät todellakaan hyväksy sitä elämäänsä että enpä nyt olisi sitäkään mieltä että se olisi parempi vaihtoehto elämälle kuitenkaan.
Voisin. Irl.