Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24834)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ympäristössä ei mikään ole selvää.Vaikka vähän harhailis,joku kyllä sekoittaa kaiken.
What good is a love affair if you can't see eye to eye? Laulusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa nainen mä tuun syömään sut sillä tavalla et sun tajunta näkee uusii ulottovuuksia!
Uusi ulottuvuus olisi opetella yhdys sanat!
T naiselta
Lue sellainen kirja kuin Haiteksti. Kirjailijan nimeä en muista. Saattaisit nauttia siitä.
Heippa ilkiö, ei näkynyt päivän haukkuja
Julkitehdyn ulosteen politiikka kaupunkikuvassa, taiteessa ja bioetiikassa 254 465 €, Räppäävät naiset Suomessa. Hiphop-feminismin, sukupuolen, rodun ja valkoisuuden monimodaalinen rakentuminen. 207 072 € Affektiivinen aktivismi: queer- ja transmaailmojen luomisen .. 500 000 €
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa nainen mä tuun syömään sut sillä tavalla et sun tajunta näkee uusii ulottovuuksia!
T naiselta
Lue sellainen kirja kuin Haiteksti. Kirjailijan nimeä en muista. Saattaisit nauttia siitä.
jos mä tietäisin mis asut tarkalleen tulisin käymään kyläs ja naisin sua niin kunnolla et säkin nauttisit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet, kun näet miehen, jonka kanssa olen naimisissa?
Ihmettelen, että miten noin aurinkoisen ihana nainen on mennyt yksiin noin totisen miehen kanssa.
Totinen mies voi olla surullinen. Nainen on esiintyvä paholainen!
Menepäs muualle ilkeilemään. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T naiselta
jos mä tietäisin mis asut tarkalleen tulisin käymään kyläs ja naisin sua niin kunnolla et säkin nauttisit!
Miehet kuvittelee, että joku rykytys olisi nautinnollista naiselle. Ilmoitus asia: EI OLE!
Tääl aina samat jutut. Osalla mania, osalla depressio.
Huvittavaa sinänsä, että tuntemattomat tulevat kommentoimaan ja arvioimaan, kuinka joku "ansaitsee" paremman. Sanotteko noin vaimon hakkaajillekin? Väkivaltaa voi olla ilman lyömistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T naiselta
Miehet kuvittelee, että joku rykytys olisi nautinnollista naiselle. Ilmoitus asia: EI OLE!
Sä pyörtisit kun olisit mun käsittelyssä nainen
Vierailija kirjoitti:
Mul ei oo mania, siks mulla on depressio😀
Hymyilen sinulle, aina kun katseemme kohtaavat. Haluaisin sanoa, että olet minun ihmiseni. Janoan seuraasi, sinua. Olet minua hiukan vanhempi, ehkä. Se ei kuitenkaan vähennä kiinnostustani sinuun, päinvastoin. Mutta sitä en tiedä, oletko varattu. Et käytä sormusta. Ajattelen sinua paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul ei oo hania, siks mulla on depressio😀
Entä jos nuo onkin sulta...
Kerran eräs mies toi Suukkoja. Aika ilmeinen tykkäämisen osoitus, mutta olin vain muina miehinä.
Mammoille on iso takapuoli.