Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24845)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrättekö miten paljon firmat ovat menettäneet hyviä työntekijöitä vain siksi että pomot ovat uskoneet niitä kateellisia.
Tämänhetkisen työttömyystilaston perusteella kukaan ei ole kenellekään mikään menetys, uuden hyvän saa jatkuvalla syötöllä. Ainoa menettäjä on se, joka joutuu lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öitä rakas.
K
Harmi, ettet ole se yks tietty Kalle.
Säälittäviä nämä sinun aktivointi yritykset.
Ja sinun yhdys sana virheet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun DNA:sta n. 1,2% on samaa kuin banaanilla - jos ehdit jo epäillä puolikieroksi keltahirviöksi.
Juu, sanoin vahingossa väärin, siis geeneistä jaetaan 50% ja DNA 1%, menikö nyt oikein😅
Ei mennyt. Kvg dna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa rakastanut mua. Olisitpa kuten minä sua.
Joskus ihminen rakastaa salaa eikä avaa sisintään. Jos on tullut kaltoinkohdelluksi, petetyksi pahoin tms. voi olla, että pelko estää näyttättämään sisintään. Meillä kaikilla on murheita ja salattuja asioita. Se kovimmalta näyttävä ihminen voi olla vain herkkä ja arka. Suojaa sisintään.
Katso, miten ihminen muuten toimii lasten, eläinten, vanhusten ja vaikkapa kehitysvammaisten kanssa. Joskus "kovista kovin uskaltaa näyttää aidon itsensä vain sellaisille, jotka eivät takuulla ilkeile.
Ja joskus ihminen ei vain vastaa tunteisiin. Ei siinä sen kummempaa kaltoinkohtelua tarvitse taustalla olla.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun DNA:sta n. 1,2% on samaa kuin banaanilla - jos ehdit jo epäillä puolikieroksi keltahirviöksi.
Juu, sanoin vahingossa väärin, siis geeneistä jaetaan 50% ja DNA 1%, menikö nyt oikein😅
Ei mennyt. Kvg dna
No sori, ei ole mun erityisen mielenkiinnon kohde nämä jutut, kunhan muistelin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin puhua kanssasi.
Sitten vaan äänijännettä toimimaan minua kohti
Ehkä kuitenkin kaivattuaan kohti, tuskin se sulle puhumisesta mitään hyötyy
Ois kiva vaihtaa ajatuksia. Silloin tietäisin, mitä ja miten ajattelet. Ei tarvitsisi enää miettiä ja arvailla.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin puhua kanssasi.
Puhu, olen valmis kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsikkäin lähetään töistä
Tuun sun kainaloon seuraavalla kerralla, mitäs siihen sanot?
Olette molemmat naisia, joten kokeile ihmeessä mitä sanoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mennyt. Kvg dna
Ihan yleissivistystä kyllä. Ootko se joka väitti käyneensä oikiksen? :D
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva vaihtaa ajatuksia. Silloin tietäisin, mitä ja miten ajattelet. Ei tarvitsisi enää miettiä ja arvailla.
Olisi vielä mukavampi vaihtaa sylkeä.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrättekö miten paljon firmat ovat menettäneet hyviä työntekijöitä vain siksi että pomot ovat uskoneet niitä kateellisia.
Tämänhetkisen työttömyystilaston perusteella kukaan ei ole kenellekään mikään menetys, uuden hyvän saa jatkuvalla syötöllä. Ainoa menettäjä on se, joka joutuu lähtemään.
Etkö edes sinä? -sivu
Vierailija kirjoitti:
Se on todella vaikeaa. Usein arvaukset menee pieleen.
-lottoaja.
Ajattelen susta että oot rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mennyt. Kvg dna
Ihan yleissivistystä kyllä. Ootko se joka väitti käyneensä oikiksen? :D
En ole. Tosin oon suorittanut oik. yliopistokursseja ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö edes sinä? -sivu
En tietenkään, mun alalta valmistuu uusia nuoria maistereita joka vuosi. Kaikki niistä on hemmetin päteviä.
Luuletko oikeasti olevasi jotenkin korvaamaton? Kukaan ei ole. Vain joidenkin tosi marginaalisten alojen nimekkäät erityisasiantuntijat voi olla, mutta näiden suhteen muiden puheet ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö otsikon? Ei ihme että sait kenkää, et taida ymmärtää töissäkään tehtävänantoja tämän paremmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on todella vaikeaa. Usein arvaukset menee pieleen.
-lottoaja.
Nimenomaan. Mutta kun ihminen ei itse kerro, asiat vellovat mielessä ja mieli kehittelee vastauksia, koska se hakee jäsennystä. Kun ei kerro, antaa mahdollisuuden tälle vellonnalle, joka myös vie "mielentilaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi vielä mukavampi vaihtaa sylkeä.
sivusta
Ei minusta, jos ei tiedä, millä mielin se toinen on mukana.
Eikö se ole silloin pomojen hölmöys syynä