Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25255)
Vierailija kirjoitti:
Ei rakkautta voi valita.Rakkauteni sinuun on päätetty jossain muualla.Kannan sitä aina mukanani.Olet epävarma.En odota sinun tekevän päätöksiä.Ehkä jonain päivänä saan sinut kokonaan ,jos sinulla on rakkautta jäljellä.Elämä vie -sela vi.
Kauniita unia, yösuukkoja😊
- sela vi mitä toi tarkottaa se la vi
11 Voi jumalatonta! Hänen käy huonosti, hänelle tehdään niin kuin hän itse teki.
12 Kansani valtiaat ovat lapsia, ja naiset hallitsevat sitä. Kansani, sinun opastajasi vievät sinut harhaan, he ovat hämmentäneet askeltesi suunnan.
...
16 Herra sanoo: -- Koska Siionin tyttäret ovat tulleet niin ylpeiksi, kenokauloina kulkevat silmät vilkkuen, ja keimaillen ja sipsutellen helisyttävät nilkkojensa helyjä,
17 niin Herra peittää rupeen Siionin tyttärien päälaen ja paljastaa heidän häpynsä.
18 Sinä päivänä Herra ottaa pois kaikki korut ja kauniit vaatteet: nilkkahelyt, otsakorut, puolikuuriipukset,
19 korvariipukset, rannerenkaat, hunnut,
20 tukkanauhat, nilkkavitjat, punokset, hajustepullot, taikahelyt,
21 sormukset, nenärenkaat,
22 juhlapuvut, viitat, liinat, kukkarot,
23 harsovaatteet, pellavapaidat, päähineet ja huivit.
24 Tuoksun sijaan tulee löyhkä ja vyön sijalle kahleköysi ja hiuslaitteen sijaan keritty pää ja muotipuvun sijaan säkkivaate. Ja kauneuden sijaan tulee poltinmerkki.
(Jes 3)
Voisinpa ottaa sinun kivun pois kultaseni 💕
Vierailija kirjoitti:
Saisinko petipaikan?
Luin että peppupaikan xD
Njoo, kaivattu mies saisi kyllä senkin 😁
-A
(Ja tiiät kyllä sinä kuinka monta halia ja pusua ja ties mitä muuta sulle pitäis antaa tänään😘)
En elä pelkistä leivänmurusista, mutta murusta eläisin. Olet niin sietämättömän haluttava ja rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tommoset luuserinaiset yliymmärtää ja lähtee hyysäilemään, etsimään jotain YDINSANOMAA. Sitten ihmetellään kun on huonoja kokemuksia.
Kuule, haukkumisesi ei edistä mitään. Et tunne minua millään tavalla, joten on aika tökeröä nimitellä. Ylipäänsä ihmisiä ei nimitellä eikä varsinkaan luusereiksi. Nopeaoppisimmat oppivat sen jo päiväkodissa.
Tämä. Toiset vaan ei opi.
Luuserit on luusereita. Eivät kunnioita edes itse itseään. Tunnisteena yleensä huonojen miesten hyysäily ja ymmärtely.
Vierailija kirjoitti:
11 Voi jumalatonta! Hänen käy huonosti, hänelle tehdään niin kuin hän itse teki.
12 Kansani valtiaat ovat lapsia, ja naiset hallitsevat sitä. Kansani, sinun opastajasi vievät sinut harhaan, he ovat hämmentäneet askeltesi suunnan.
...
16 Herra sanoo: -- Koska Siionin tyttäret ovat tulleet niin ylpeiksi, kenokauloina kulkevat silmät vilkkuen, ja keimaillen ja sipsutellen helisyttävät nilkkojensa helyjä,
17 niin Herra peittää rupeen Siionin tyttärien päälaen ja paljastaa heidän häpynsä.
18 Sinä päivänä Herra ottaa pois kaikki korut ja kauniit vaatteet: nilkkahelyt, otsakorut, puolikuuriipukset,
19 korvariipukset, rannerenkaat, hunnut,
20 tukkanauhat, nilkkavitjat, punokset, hajustepullot, taikahelyt,
21 sormukset, nenärenkaat,
22 juhlapuvut, viitat, liinat, kukkarot,
23 harsovaatteet, pellavapaidat, päähineet ja huivit.
24 Tuoksun sijaan tulee löyhkä ja vyön sijalle kah
Pastori on hyvä ja menee nyt nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua S-naiselle! 💙💕
Hyvää viikonloppua 5 naiselle (aika optikolle?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu, oot mulle ihan älyttömän rakas. Oisitpa täällä mun seurana. Tulisin kiehnäämään sun viereen sohvalle.
Ketäpä kaipailet?
Tummaa kaunotarta.
Ikä?
61
Kuka ikävöi?
Tumma ja pitkä mies kaipailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tommoset luuserinaiset yliymmärtää ja lähtee hyysäilemään, etsimään jotain YDINSANOMAA. Sitten ihmetellään kun on huonoja kokemuksia.
Kuule, haukkumisesi ei edistä mitään. Et tunne minua millään tavalla, joten on aika tökeröä nimitellä. Ylipäänsä ihmisiä ei nimitellä eikä varsinkaan luusereiksi. Nopeaoppisimmat oppivat sen jo päiväkodissa.
Tämä. Toiset vaan ei opi.
Luuserit on luusereita. Eivät kunnioita edes itse itseään. Tunnisteena yleensä huonojen miesten hyysäily ja ymmärtely.
Jankuttajat on jankuttajia, ei niitä kukaan jaksa. Pitäisköhän sun löytää jotai kehittävämpää tekemistä kuin jankutus? Yritä saatat yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Kulta pieni, tuohon me ei pystytä, vain Burana pystyy.
Leppoisia unia, oman kullan kuvia.
Oho mammulit, siinäs saitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakkautta voi valita.Rakkauteni sinuun on päätetty jossain muualla.Kannan sitä aina mukanani.Olet epävarma.En odota sinun tekevän päätöksiä.Ehkä jonain päivänä saan sinut kokonaan ,jos sinulla on rakkautta jäljellä.Elämä vie -sela vi.
Kauniita unia, yösuukkoja😊
- sela vi mitä toi tarkottaa se la vi
- C'est La Vie
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua, etkä tuu ikinä tajuamaan sitä tosiseikka, etten tuu ikinä olemaan entiseni. Naisen tarvii ymmärtää miehistä se, että jos mies rakastaa oikeasti, niin hänelle ei tule koskaan... Ei ikinä... Olemaan kukaan niin tärkeä kuin sinä.
Tämän asian takia miehet ajaa autoillaan rekan keulaan. Vetäytyvät pois kaikista naiskuvioistaan. Naiset toipuvat sydänsuruistaan antautumalla jonkun uuden miehen alle. Miehet eivät näin toimi rakastuneina.
Oman sydämeni vieneelle hyvää yötä ja kauniita unia. Ihailen sinua aina.
🖕
Eakastuneelta, ujolta ja kiltiltä naiselta. Kaiva pää pois sieltä yleistyksen paskakaivosta.
Oli synkkä ja myrskyinen yö, mutta sylissä oli lämmin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta pieni, tuohon me ei pystytä, vain Burana pystyy.
Leppoisia unia, oman kullan kuvia.
Oho mammulit, siinäs saitte.
Eipä tainnut tuo olla sulle, vai?
Sivuhuomio
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa iltasatuja.
Oli kerran kissanpentu, joka sähisi ja raapi kaikkia ohikulkevia. Se sähisi ja raapi omaa peilikuvaansakin. Se raapi ruokkivaa kättä. Mutta iltaisin se käpertyi tyynyllensä, nuoli haavojaan ja itki itsensä uneen. Se sähisi herätessään, mutta kaikki olivat tottuneet siihen. Oli myös joitakin, jotka tiesivät mitä sähinä merkitsi. He antoivat hänen olla, mutta hiljaa mielessään hymähtivät hyväntahtoisesti. Niin tein minäkin. Se oli sellainen se, pikku kissanpentu. Ehkä kerron ja piirrän hänestä vielä lastenkirjan. Tai aikuisten. Se kertoisi defensseistä. Miau ja hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.youtube.com/shorts/-J6Nx_pw_LI
Niin no, joissakin tapauksissa lienee kyseessä mt-häiriö. Jos ihminen ajattelee olevansa jotain muuta kuin on, ei muilla ole automaattisesti velvollisuus uskoa.
Hehe, en usko kuin muutamiin satuihin ja tämä ei kuulu niihin. Kumma kyllä joku kutsuu minua erään sadun hahmon nimellä, syytä en tiedä.