Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25255)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'vihaa ei ole' olisi pa se ollut sinulta
Sivusta ehkä, sanon kuitenkin, ei ole vihaa, vain rakkautta siua kohtaan, kuinka voisi olla toisin, miulla ei ole pahaa tahaa siua tahi sideryhmiäis kohtaan.
Anteeksi edellinen vastaus. Kuulostat ihanalta ihmiseltä. Toivon sinulle kaikkea hyvää Kaivattusi ei varmasti pidä sinua vihaisena.
Kannatan pyrkimystä tasapuolisuuteen ja oikeudenmukaisuuteen,sekä siihen, että kaikki saavat sen minkä ansaitsevat. Tämä onkin toteutunut viime aikoina hienosti. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Onko kaivatullasi kuumat kädet?
Onhan ne lämpimät, ku ollaan halattu. Tykkäsin käsivarsien karvoista, nekin bongasin v.22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M oi
ja kauniita unia
L
Juuri pestyihin puhtaisiin lakanoihin menossa :)
Eikö ne ole märät?
Vierailija kirjoitti:
Kannatan pyrkimystä tasapuolisuuteen ja oikeudenmukaisuuteen,sekä siihen, että kaikki saavat sen minkä ansaitsevat. Tämä onkin toteutunut viime aikoina hienosti. Hyvää yötä.
Ukrainalaiset ja gazalaiset?
Sellaista murhetta ei ole olemassa, missä minä en voisi auttaa.
Omat kokemukseni naisista kertovat aivan samaa kieltä. Naiselle paraspaikka on olla kotona perheen parissa.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on erikoinen ansioajattelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs on kaivatussa kauneinta/ komeinta?
Silmät ,nenä,suu,vaiko joku muu.
Koko ihminen. En kaipaa ruumiinosia.
Minä kapaan ammattitaitoni ylläpitämiseksi
Patologi
Vierailija kirjoitti:
Ei erityisemmin. Ehkä rumin osa hänessä. Mutta kasvot, nenä, huulet, korvat, rinnat, perse. Aivot.
Mitäpä jos mä olisin sun elämäsi rakkaus ja sä mun ja me dissattais se?😳🤔
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos mä olisin sun elämäsi rakkaus ja sä mun ja me dissattais se?😳🤔
Dissattais se.. tsekkaa kielenkäyttös. Sanan merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kylmät kädet, on lämmin sydän
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Oletko juhlinut/aiotko juhlia venetsialaisia hänen kanssaan?
En oo, ei halua viettää aikaa kanssani. Joskus haaveilin vieväni hänet Venetsiaan, hän tietää, et kirjoitan tääl. Ostin menolipun.
On kaksi vaihtoehtoa: selviää tai ei selviä. Ihan halusta kiinni. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa iltaa..-Anneli😘
Samoin sinulle 🤗
Yö halit sulle ihana..-😘
Minä olen jo vuosikausia sitten eronnut, aikuinen nainen. Teoriassa sinkku, asun yksin.
Käytännössä "seurustelen", tapailen säännöllisesti, toisella paikkakunnalla asuvaa miesystävääni.
Suhteemme on hyvä, se toimii.
Enkä enää koskaan, milloinkaan voisi edes kuvitella, avioituvani toistamiseen. Tälläinen, itsenäinen parisuhde, sopii meille molemmille, ja etenkin itselleni, kaikkein parhaiten.
Me kaikki ihmiset, olemme kovin erilaisia, kaikissa, elämää koskevissa asioissa.