Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (14557)
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy miehesi puolesta kun juokset pitkin kyliä hänen selkänsä takana huoraamassa
En juokse. Turhaan säälit. Säästä se johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
On tää yks törkyläjä koko sivusto. Oon varmaan possu kun kerta tykkään täällä kieriä.
Porsaita äidin oomme kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan, rakastan, haluan, sinua vain 💕
Kuten minäkin sinua nainen.
Vierailija kirjoitti:
Perjantaipullon aukaistuani mielestäni sua en saa.
Romanttisinta ikinä. 😁
Vierailija kirjoitti:
Charlie lienee Luojan helmassa.
On se. Se oli mies ja ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan silmät kiinni ja näen vaan sut 😍
Mikset koskaan tuu mun sänkyyn?
Ei oo pyydetty.
Pyydän nyt. Parisängyn toinen puoli tyhjänä.
Vierailija kirjoitti:
On tää yks törkyläjä koko sivusto. Oon varmaan possu kun kerta tykkään täällä kieriä.
Juu miettikää millaisille ihmisille osa porukasta täällä kirjoittaa, kun vaan saavat tietää kirjoittajan olevan MIES :D Heti jotkut intoilemassa, jos viesti on MIEHELTÄ.
Niin että ylhäältä voi katsoa mikä se ketjun (joidenkin) miesten taso on ja miettiä haluaako sekaantua sellaisiin edes virtuaalisesti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan silmät kiinni ja näen vaan sut 😍
Mikset koskaan tuu mun sänkyyn?
Ei oo pyydetty.
Pyydän nyt. Parisängyn toinen puoli tyhjänä.
En oikein luota näihin palstalla esitettyihin kutsuihin 🤔
Mietitkö enää sitä miltä tuntuis tulla mun sisään?
Mä mietin aika useinkin. Miltä tuntuis kun tulisit syvälle. Kuinka hyvältä susta olis tuntunut. Millaisia äännähdyksiä tekisit. Kuinka pitäisit kiinni. Millä tahdilla mua ottaisit. Kuinka nopeasti tai hitaasti. Suutelisitko silloin. Kaikkea tuota ja enemmän. Kuumia unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charlie lienee Luojan helmassa.
Ei olleet kaikki miehen ulostulot pyhiä ja hyviä, joten veikkaan sijoituspaikaksi helvettiä.
Kuten? sivusta
Laitoin puhelimen äänettömälle. Kun en pysty saamaan viestejä sulta niin en ota vastaan niitä myöskään muilta. Vahinko kiertämään.
ghost
Vierailija kirjoitti:
Perjantaipullon aukaistuani mielestäni sua en saa.
Perjantaipullon aukaistuani mielessäni mietin, miksi AINA ihastun niihin, jotka myöhemmin osoittautuvat totaalisiksi urpoiksi?
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa käy ainakin kolme miestä joiden taso on ali-ihmisen tasolla, eli ainakin ne pois laskuista jos mitään päässä liikkuu.
Ei montaa järkevää jää jäljelle, mutta toki se on normaalia tällaisella palstalla. Et kuona-aines kokoontuu ja tosiaan esim. Niuvanniemessä saa palstailla ihan vapaasti.
Mä kaipaan silti, vaikka olisi minkälaisia miehiä palsta täynnä.
Anteeksi oon ollut vähän passiivinen. Patterit vaan vähän lopussa, ei muuta syytä. Rakastan. Nuku hyvin. Suukkohalinen.
Vierailija kirjoitti:
Ti-ti-tyy vai pitäskö sanoa jotakin muuta, kun tahdon toivottaa sulle hyvää yötä?
Kukkuu sulle! Hyvää yötä. 😘
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö enää sitä miltä tuntuis tulla mun sisään?
Mä mietin aika useinkin. Miltä tuntuis kun tulisit syvälle. Kuinka hyvältä susta olis tuntunut. Millaisia äännähdyksiä tekisit. Kuinka pitäisit kiinni. Millä tahdilla mua ottaisit. Kuinka nopeasti tai hitaasti. Suutelisitko silloin. Kaikkea tuota ja enemmän. Kuumia unia.
Hyyyyi. Oot ällö muija.