Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (15046)
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva nähdä. Näytit hyvältä.
Missä näitte, kerro heti
Tällai ehkä valtavan ihastuneena en oikeen tykkäis, että vaan tykättäis.
Mun huoneessa on kärpänen ja annoin sille nimeksi alberto.
Aika moni yleensä tykkää, joten ei olisi mikään juttu.
On tullut tehtyä sitäkin virhettä, että menee parisuhteeseen ja tunteet ei ole ollut "samalla tasolla".
Vierailija kirjoitti:
On tullut tehtyä sitäkin virhettä, että menee parisuhteeseen ja tunteet ei ole ollut "samalla tasolla".
Mmm-m ^^"" Noh, en tee sitä virhettä enää. Ainakaan niin päin, että itse on se jolla on vähemmän tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mmm-m ^^"" Noh, en tee sitä virhettä enää. Ainakaan niin päin, että itse on se jolla on vähemmän tunteita.
No tuota ei ole tullut tehtyä.
Mun on vaikea sallia hyviä asioita itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mysteeri mulle toi parisuhteeseen meneminen
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea sallia hyviä asioita itselleni.
Koet jostain syystä arvottomuutta siis
Mukavaa iltaa päiväunelleni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän niin kun lavalle meneminen, ostaa liput ja sit kun huomaa ettei olekaan kivaa niin ranta on kaukana ja itse loukussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, mä oon kerran jopa vahingossa päätyny parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota ei ole tullut tehtyä.
Varsinkin noin päin todella mystistä. Että miten mennään parisuhteeseen ihmisen kanssa jolla on vähemmän tunteita?
Tarpeeksi epätoivoisenahan sitä voisi alkaa jonkun kosiskelijan kanssa joka ei itseä niin sytytä, mutta että alkaisi sellasen kanssa jota itse kuumistelee ja toinen ei minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän niin kun lavalle meneminen, ostaa liput ja sit kun huomaa ettei olekaan kivaa niin ranta on kaukana ja itse loukussa.
Todella mystistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, mä oon kerran jopa vahingossa päätyny parisuhteeseen.
En tajua.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen Triptykonin biisiä Waiting. Kuuntelin tätä aika paljon muutama vuosi sitten, mutta sitten biisi lipesi jotenkin mielestäni. Ehkäpä se on tämä karu syksy ja ikuinen Anskun kaipuu. Kun minä tällaista.
Mahtava tsibale! Tykkään. Kiitos!
- Yksi Ansku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi olla tykkäämättä kun tapaan kauniin, älykkään ja kypsän ihmisen.
Jaa no onko tykkääminen turhan laimea sana? 🤔
Onhan se. Ei niihin kaikkiin onneksi rakastu.
Haaremi?
m<3 e fooevö ei lähe kulumallakaan