Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (12628)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteet kuoli
Kenellä näin?
n>m
kiiiiiitos😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tutustua itseensä, että tiedostaa mitä haluaa ja millaisen ihmisen kanssa haluaa suhteen. Niin välttyy ristiriitaisilta tunteilta eikä satuta ketään kylmä/kuumaleikeillä.
Jep. Naamastahan sitä ei aina näe, joten voi vaatia esim. muutaman tunnin hengailun kunnes tajuat että ei, ei missään nimessä. Siinä ei ole mitään pahaa, ristiriitaista eikä kylmäkuuma-leikkiä, se on vain elämää.
Harmi tietenkin, jos kokemus ei ole molemminpuolinen, vaan toinen jää yrittämään. Olen itsekin kokenut elämässä nuorempana tuota, että olen jäänyt yksin elättelemään toiveita ihmisestä joka selvästi menetti jo kiinnostuksen. Sellaista se on, harmillista vaan jos ei saa itseään nopeasti eteenpäin tuollaisesta.
Turha se on harmitella, jos ei sa
Mä toivon, ettei kaivattu kuvittele, että mulla on naisia jonossa oven takana. Olen itse ihan sinut sen kanssa, että haluan minusta kiinnostuvan vain ne, joista oikeasti tykkään. Ja tällä hetkellä kaivattu on se ainoa, jonka haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteet kuoli
Kenellä näin?
n>m
kiiiiiitos😌
Ei kannata ottaa näitä vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä pöytä kääntyy joskus toiseen suuntaan, tarjoten itse sitä mitä on muille antanut eli karma.
Ei ole olemassa mitään karmaa. Kaikella on syy ja seuraus, ja ne ovat yhteydessä omaan toimintaan ja valintoihin. Muu on höpönlöpöä. sivusta
Kun nössöydestä puhutaan, en usko, että on kovin paljon niitä, jotka eivät aidosti rohkenisi ottaa yhteyttä. Jos oikeasti haluaa, löytää keinot. Kukaan ei haaskaa elämänsä rakkautta siihen, ettei uskalla hakeutua tekemisiin.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on tota kylmää kuumaa tunnetta ja kissahiirileikkiä eli ristiriitaa. Voisi joko olla tai ei. Pelailu on outseason juttu.
tämä ei kyllä ollut mulle, koska en koe että oisin pelannut mitään pelejä. joskus on voinu tulla väärinkäsityksiä, mutta mun suhtautuminen kaivattuun on ollut melko tasaista.n
'Mä toivon, ettei kaivattu kuvittele, että mulla on naisia jonossa oven takana. Olen itse ihan sinut sen kanssa, että haluan minusta kiinnostuvan vain ne, joista oikeasti tykkään. Ja tällä hetkellä kaivattu on se ainoa, jonka haluan."
Mistä tuon voisi tietää? Oletko ilmaissut hänelle halusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteet kuoli
Kenellä näin?
n>m
kiiiiiitos😌
Eihän sitä koskaan tiedä
Vierailija kirjoitti:
Kun nössöydestä puhutaan, en usko, että on kovin paljon niitä, jotka eivät aidosti rohkenisi ottaa yhteyttä. Jos oikeasti haluaa, löytää keinot. Kukaan ei haaskaa elämänsä rakkautta siihen, ettei uskalla hakeutua tekemisiin.
Tämäpä tämä.
Vierailija kirjoitti:
Kiire on ihmisen itsensä luoma harha. Kyse on vain asioiden prioriteeteistä. Ne, jotka ovat itselle tärkeitä, vievät etusijassa huomion ja ajan. Kiire on vain harhaa.
Työkiireet on vähän eri juttu. Et taida olla kaivattuni, joten se siitä.
Tarkoituksella pysyin kans poissa, koska en halunnut osallistua kyseenalaiseen toimintaan, josta tuli sellaisia kuvia vastaan, joita en todellakaan olisi halunnut nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä tämä.
Miksi te kaksi olette palstalla? Ai niin - aina kun kysyy, en minä halua edes mitään ::DD
No, kuule, olen ketjussa siksi, että kaivattu ei minusta piittaa. Olen ottanut yhteyttä, älä huoli. T. Ap
Nainen jos tehtäis sitä ja sä laukeisit ni jatkaisin liikettä ja kaulan ja huulten suutelua ja kehuisin kui hyvin sä pystyt ottamaan sitä. 💕😘 Haluun sua niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Nainen jos tehtäis sitä ja sä laukeisit ni jatkaisin liikettä ja kaulan ja huulten suutelua ja kehuisin kui hyvin sä pystyt ottamaan sitä. 💕😘 Haluun sua niin paljon.
No miks et ole täällä jo?!
Mä en tykkää seksistä, jos huomaan, että toinen ajattelee ihan jotain muita/muuta seksin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Tätä palstaa kun lukee...
Alkaa tehdä mieli kaljaa
Juu. Vaikka vapaaehtoista onkin. :) sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteet kuoli
Kenellä näin?
n>m
kiiiiiitos😌
Eihän sitä koskaan tiedä
Fiksu ei jätä vain palstalla ilmoittamisen varaan.
Elämässä pöytä kääntyy joskus toiseen suuntaan, tarjoten itse sitä mitä on muille antanut eli karma.