Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (12628)
Vierailija kirjoitti:
Etsitään eroneuvojaa! (Huom. Ei ole syyttäjän virka)
Tämä näyttää olevan oikea osoite etsiä työntekijää, kun neuvoja tulee ihan ilmaiseksi ja pyytämättä.
Luitko ketjun otsikon? Miksi lässytät asioitasi sitten julkisella palstalla, vai luuletko että se menee terveisenä jollekin joka tunnistaa? Sivusta ihmettelee suu auki.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että pitää kituuttaa tässä suhteessa vielä kauan.
Omapa on syysi ja valintasi. Kukaan ei sinua pakota. Lopeta siis valittaminen. Et tule tuosta ikinä mitään kruunua ja kiitosta saamaan.
Miksi pitää toivoa akkautta ihmiseltä, jolta sitä ei tule koskaan saamaan? (Retorinen kysymys)
Vierailija kirjoitti:
Nainen, voinko lähettää herutuskuvan mun sixpäkistä?
Voihan se auttaa, siis jos oot se kuka katsoi mua viimeksi niin intensiivisesti, että hätkähdin ja ehkä pienesti aloin panikoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Monelleko on viikonlopun aikana löytynyt osumia?
En osaa sanoa kun en ole koko viikonlopun viestejä lukenut, mutta eilen kun kävin, säikähdin kun tajusin, että eräs on oikeasti täällä. Tuli paniikkinappulan tarve. Toivottavasti on ollut kaikki nämä vuodet jotakin toista kaipaamassa, koska en minä voi millekään alkaa. Minun pitää lähteä täältä. (Nn-jutut)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää toivoa akkautta ihmiseltä, jolta sitä ei tule koskaan saamaan? (Retorinen kysymys)
Juu palstalla voit toivoa kuolemaan asti niin ei tarvitse yrittää mitään oikeasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että pitää kituuttaa tässä suhteessa vielä kauan.
Omapa on syysi ja valintasi. Kukaan ei sinua pakota. Lopeta siis valittaminen. Et tule tuosta ikinä mitään kruunua ja kiitosta saamaan.
En ole pyytänytkään kruunua tai kiitosta. Kunhan harmittelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu palstalla voit toivoa kuolemaan asti niin ei tarvitse yrittää mitään oikeasti!
Mistä sinä minun yrittämisistäni tiedät? Vastakysymys: Oletko itse ottanut yhteyttä kaivattuusi.eöi puhutko suulla suuremmalla?
En oikeastaan kadu mitään. Toivon vaan että mua ei tuomittaisi aiemman elämän valinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei osunut lottorivissä yhden yhtäkään numero osumaa. Palstalla en mitään osumia etsi vaan keskustelen.
Anne, ikävä sua. Tänä kesänä ei nähty. -M-
Vierailija kirjoitti:
Anne, ikävä sua. Tänä kesänä ei nähty. -M-
Mihin Kaisa vai Katja jäi?
Paras olisi, kun voisi ottaa ja lähteä koko maakunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osunut lottorivissä yhden yhtäkään numero osumaa. Palstalla en mitään osumia etsi vaan keskustelen.
Taidan säästää seuraavat lottorahat. Hukkaan menevät lottoamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Paras olisi, kun voisi ottaa ja lähteä koko maakunnasta.
Tätä myös minä miettinyt ;)
Kumpi vei voiton tänään, kaivattu vai Susijengi? Ei kumpikaan.
Minä tykkäisin lähteä koko maasta :D
Sillä varmaan karhun sixpäk