Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (12629)

Vierailija
12321/12629 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä kiksitehtaalle! Onko tänään täältä saatu hyviä kiksejä? 🥰

Vierailija
12322/12629 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on tota kylmää kuumaa tunnetta ja kissahiirileikkiä eli ristiriitaa. Voisi joko olla tai ei. Pelailu on outseason juttu.

Ristiriitainen kuuma/kylmä tunteiden viestintä on henkistä väkivaltaa, kontrollointia ja valtapeliä. 

Mulla tunteet ei ole lässähtäneet, enkä harrasta kissa-hiirileikkejä. Rakastan sua, kaivattuni, vaikken tänne ehdikään kuin vasta illalla. 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12323/12629 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire on ihmisen itsensä luoma harha. Kyse on vain asioiden prioriteeteistä. Ne, jotka ovat itselle tärkeitä, vievät etusijassa huomion ja ajan. Kiire on vain harhaa.

Vierailija
12324/12629 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tutustua itseensä, että tiedostaa mitä haluaa ja millaisen ihmisen kanssa haluaa suhteen. Niin välttyy ristiriitaisilta tunteilta eikä satuta ketään kylmä/kuumaleikeillä.

Aikamoista höpötystä.

Vierailija
12325/12629 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5,5 vrk

Mitähän nää tarkoittaa? Mitä tapahtuu ens viikonloppuna? 

->

Vierailija
12326/12629 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on paha jos on aluksi ihan innostunutkin, ja sitten se toinen vaan pilaa koko homman ja mielenkiinto kuolee täysin. Sieltä ei enää paluuta ole, ja alkaa vain ärsyttämään kun toinen jatkaa yrittämistä (ja usein kaivaa vain entistäkin syvempää kuoppaa).

Varmasti olen itsekin joskus ollut tuollainen. Argh.

Samaan aikaan toinen: "Mitähän sviidua se tällä kertaa randoilee?" :P

Vierailija
12327/12629 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halit..-😘

Vierailija
12328/12629 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perjantaina pitkään katsoimme toisiamme. Huomenna toivon, että tapaamme. 

Missä tapahtui? 

Töissä 🥰 -eri

Vierailija
12329/12629 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on uusi harrastus, skenaarioiden kuvittelu joissa sä välität musta oikeesti mutta et vaan ole uskaltanut tuntea niitä tunteita, ja sitten sä tulet mun luokse kuin romanttisessa elokuvassa ja julistat rakkauttasi. 

Sinä sen sijaan olet uskalluksen perikuva. =D

Vierailija
12330/12629 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiire on ihmisen itsensä luoma harha. Kyse on vain asioiden prioriteeteistä. Ne, jotka ovat itselle tärkeitä, vievät etusijassa huomion ja ajan. Kiire on vain harhaa.

Totta. Siitä sain tänään taas opetuksen. 

Vierailija
12331/12629 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bla bla bla. Kasva itse, sen verran alat nyt tunteilemaan tätä ja dramatisoimaan tilannetta. Siellähän lukee, että aluksi "ihan innostunut", ei todellakaan et "niin kamalan innostunut" tai "suuren innostuksen aihe" kuten nyt tilannetta dramatisoit. :D

Eikä tuollaiseen mitään fantasioita liity, kun ihan alkutekijöissään jo kuolee aivan orastava innostuminen uuden ihmisen tapaamisesta. Tosiaan omana itsenä olemalla voi pilata kiinnostuksen, mutta se on hyvä vain, sillä silloin se on tarkoitettukin niin ja on vain hyvä mitä nopeammin se tulee ilmi! Sellainen ihminen saa tilaa löytää jotain itselleen sopivaa, sellaista seuraa jonka mielestä hänen tapansa olla olemassa ja olla romanttisesti mies/nainen/muu on juuri sopiva eikä vääränlainen.

Tässä ei ole mitään mulkkua, se on vaan elämää eikä kaikki sovi todellakaan kaikille. Olisi naiivia ajatella niin. Minulle tuollaiset väärät kohtaamiset vain kirkastaa sitä mitä haluan, ja toivottavasti myös minä vääränä kohtaamisena joillekin olen toiminut jonkinlaisena kirkastajana sen suhteen, mitä EIVÄT todellakaan halua ja millaisista sen sijaan tykkäävät :)

Seli seli ja jankuti jank. Oisko sulla otsikon alle mitään kaivata?  

Vierailija
12332/12629 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tutustua itseensä, että tiedostaa mitä haluaa ja millaisen ihmisen kanssa haluaa suhteen. Niin välttyy ristiriitaisilta tunteilta eikä satuta ketään kylmä/kuumaleikeillä.

Jep. Naamastahan sitä ei aina näe, joten voi vaatia esim. muutaman tunnin hengailun kunnes tajuat että ei, ei missään nimessä. Siinä ei ole mitään pahaa, ristiriitaista eikä kylmäkuuma-leikkiä, se on vain elämää.

Harmi tietenkin, jos kokemus ei ole molemminpuolinen, vaan toinen jää yrittämään. Olen itsekin kokenut elämässä nuorempana tuota, että olen jäänyt yksin elättelemään toiveita ihmisestä joka selvästi menetti jo kiinnostuksen. Sellaista se on, harmillista vaan jos ei saa itseään nopeasti eteenpäin tuollaisesta.

Vierailija
12333/12629 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetus, lol. Osaatko ajatella omilla aivoilla? Tuossa ole mitään muuta, kuin itsestäänselvyyksiä. 

Vierailija
12334/12629 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Naamastahan sitä ei aina näe, joten voi vaatia esim. muutaman tunnin hengailun kunnes tajuat että ei, ei missään nimessä. Siinä ei ole mitään pahaa, ristiriitaista eikä kylmäkuuma-leikkiä, se on vain elämää.

Harmi tietenkin, jos kokemus ei ole molemminpuolinen, vaan toinen jää yrittämään. Olen itsekin kokenut elämässä nuorempana tuota, että olen jäänyt yksin elättelemään toiveita ihmisestä joka selvästi menetti jo kiinnostuksen. Sellaista se on, harmillista vaan jos ei saa itseään nopeasti eteenpäin tuollaisesta.

Turha se on harmitella, jos ei saa suutaan auki ja sano, ettei kiinnosta.

Vierailija
12335/12629 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelailua sekin, jos ei tee selväksi ettei sytytä. Ehkä pitää varalla, jos ei muuta ole tai saa.

Vierailija
12336/12629 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se vähän harmillista, jos jää yksin jumimaan johonkin tyyppiin jota ei kiinnosta. Kyllä minua ainakin harmittaa miten olen tuhlannut elämässäni aikaa haikailemalla ja elättelemällä toiveita jostain tyypistä, joka on selvästi jo menettänyt kiinnostuksen minuun. 

Vierailija
12337/12629 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa päiväunelleni

Vierailija
12338/12629 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt kiinnostus sängyssä, jos nainen on väärällä tavalla yrittänyt dominoida. Sellainen alkaa naurattaa ja sitten kiinnostus lopahtaa. Parempi, että itse tekee aloitteen, nainen on aluksi hieman passiivinen mutta myöntyy sitten ja nauttii alistuen olematta liian passiivinen. Vaikea selittää, mutta silloin on parasta, kun on just sopiva dynamiikka niin, ettei ole liian innokasta eikä liian passiivista, vaan just sopivaa molemmille. 

Vierailija
12339/12629 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha se on harmitella, jos ei sa

Pelailua sekin, jos ei tee selväksi ettei sytytä. Ehkä pitää varalla, jos ei muuta ole tai saa.

Todennäköisesti se on ihan vaan nössöyttä ja mukavuudenhalua, ei siedä sitä epämiellyttävää tilannetta minkä se sisältää kun kertoo suoraan ettei kiinnosta. Moni tuo epäkiinnostuksensa ilmi muilla tavoin, esim. välttelee, ei puhele turhia eikä intoile, kieltäytyy treffikutsuista tai jättää vastaamatta kokonaan. 

Vierailija
12340/12629 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetus, lol. Osaatko ajatella omilla aivoilla? Tuossa ole mitään muuta, kuin itsestäänselvyyksiä. 

Turhaan provosoidut. Puhuin vain siitä, että minun läsnäoloni ei kaivattua kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi