Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (12294)

Vierailija
12261/12294 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella voimakkaan korostuneet järki-ihmiset ja ei mene noin-valistamiseen taipuvaiset (pakkomielteiset) elää varmaan sellaisessa kuplassa, jossa on vain kaltaisiaan ja kaikki etenee loogisesti sääntöjen mukaan, joten eivät tiedä ollenkaan tuollaisesta todellisuudesta jossa ihmiset stalkkailee ja on jotain eri profiileita, omituisia tapahtumia yms. 

Niin tai sitten tietämättömät ja ymmärtämättömät kokemususkovaiset tolvanat elävät kuplassa jonka heidän oma psyykensä tunnettuine kymmenine väöristävine meksnismeineen heille luo todellisuuden keskelle ja siitä vieraannuuttaen. Herkimmät tai huterimmat luovat koko kuplan seinämät mielikuvituksestaan, kuvitellen katsovansa maailmaa.

Sinä se jaksat leikkiä viisasta huomaamatta että vietät päiväsi palstalla ja horisemalla aiheeseen kuulumatonta paskaa

Vierailija
12262/12294 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella voimakkaan korostuneet järki-ihmiset ja ei mene noin-valistamiseen taipuvaiset (pakkomielteiset) elää varmaan sellaisessa kuplassa, jossa on vain kaltaisiaan ja kaikki etenee loogisesti sääntöjen mukaan, joten eivät tiedä ollenkaan tuollaisesta todellisuudesta jossa ihmiset stalkkailee ja on jotain eri profiileita, omituisia tapahtumia yms. 

Niin tai sitten tietämättömät ja ymmärtämättömät kokemususkovaiset tolvanat elävät kuplassa jonka heidän oma psyykensä tunnettuine kymmenine väöristävine meksnismeineen heille luo todellisuuden keskelle ja siitä vieraannuuttaen. Herkimmät tai huterimmat luovat koko kuplan seinämät mielikuvituksestaan, kuvitellen katsovansa maailmaa.

Usko mitä uskot.. järkeä ja tietoa on muillakin kuin teillä, joilla on VAIN sitä. Älä pidä muita tyhminä.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12263/12294 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas kaivattuni, olet tosi söpö ja ihana. Ikävä sinua. Onkohan kainalopaikkaa tarjolla? 🥰

Aina lämmin nallen kainalo sua varten.💙

Vierailija
12264/12294 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät jankutukset ei minulta

häiriköt vallanneet ketjun

👋

Vierailija
12265/12294 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää tiedä, kummat on pahempia: jankuttajat vai jankuttajista jankuttavat. 

Vierailija
12266/12294 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö

Vierailija
12267/12294 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas kaivattuni, olet tosi söpö ja ihana. Ikävä sinua. Onkohan kainalopaikkaa tarjolla? 🥰

Aina sulle. 💕😘

Vierailija
12268/12294 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että harmaat ja punaiset sydämet ei toimi.

Onneksi sentään vihreät 💚

Vierailija
12269/12294 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se jaksat leikkiä viisasta huomaamatta että vietät päiväsi palstalla ja horisemalla aiheeseen kuulumato

Itse asiassa en. Tuokin on psykologinen harhasi. Olet harhojesi vanki ja vietät päiväsi siis harhoissa.

Vierailija
12270/12294 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko mitä uskot.. järkeä ja tietoa on muillakin kuin teillä, joilla on VAIN sitä. Älä pidä muita tyhminä.

Käyttäydy tyhmästi, niin pidän sua tyhmänä. Oma valintasi olla järkevä tai tyhmä. Turha itkeä seurauksista.

Vierailija
12271/12294 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää tiedä, kummat on pahempia: jankuttajat vai jankuttajista jankuttavat. 

Nyt saatiin voittava metataso: jankuttavista jankuttavista jankuttava.

Vierailija
12272/12294 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää tiedä mikä on normaalia.

Vierailija
12273/12294 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukio psylokokin sunnuntai ehtoota 👍

Vierailija
12274/12294 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierasin kova äänisen paukun tänään kauppakeskuksen vessassa, viereisestä kopista alkoi kuulua hihitystä 🤭

Vierailija
12275/12294 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on uusi harrastus, skenaarioiden kuvittelu joissa sä välität musta oikeesti mutta et vaan ole uskaltanut tuntea niitä tunteita, ja sitten sä tulet mun luokse kuin romanttisessa elokuvassa ja julistat rakkauttasi. 

Vierailija
12276/12294 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukio psylokokin sunnuntai ehtoota 👍

Kaverini on, ja paljasti hiljattain viettäneensä yhden illan vauvapalstalla. Vähän nauratti, mutta toivottavasti ei sentään tässä ketjussa. 

Vierailija
12277/12294 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpö

Ikävä kun sanoit mua söpöksi 

Vierailija
12278/12294 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä saa sinut luulemaan, ettei muut ihmiset tiedä niitä virallisia selityksiä? :D Tietysti se on tiedossa mistä ehdotukset useimmiten tulee, ja kyllähän esim. tutki-näkymä on täysin minun käsissäni mitä siellä minulle ehdotetaan. Kaveriehdotuksissa on sitten kaikkea muutakin. 

Täh? :D

Esim. se, että tässä on useamman viestin verran joku jankannut että kyllä hänelle tulee ehdotukset siksi, että se ehdotettu henkilö kävi katsomassa hänen profiiliaan? Eli kaikki ei todellakaan halua uskoa virallisia selityksiä tai sitä, miten nuo sovellukset toimivat. :D 

Yleensä mulle tulee noi siitä, kun itse käyn jonkun profiilissa :D mun mielestä meta on aina suorastaan suosinut stalkkausta, ihan julkisissa ulostuloissa, joten fb/ig/threads ei kyllä bosaa ketään.

Ja mainokset tulee sen mukaan mistä juttelen kaverille. Jos haluan lähteä Lontooseen, mulle mainostetaan heti lentoja sinne. Jos tarvitsen eteiseen uutta käytävämattoa, mulle mainostetaan heti mattokauppoja. Siri poimii kaiken.

Eri

Vierailija
12279/12294 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 44-vuotias eronnut nainen, enkä ollut kokenut miehen kosketusta vuosiin.

Osallistuin kansalaisopiston kurssille, jolla oli myös tyttären kanssa samassa lukiossa opiskeleva poika. Hän hakeutui seuraani, kuljimme yhtä matkaa kurssille ja takaisin, sovimme yhteisestä opiskelusta kahvilassa, juttelimme paljon ja hän sai mut nauramaan ja uskoutumaan. Ne viipyilevät katseet mitä toisiimme loimme...

Kun kerroin jatkuvasti tyttärelle hänestä, tytär kiusoitteli, että taidan olla ihastunut ja kannusti nauttimaan elämästä. Lopulta päätin pyytää hänet illalla kylään. Tytär oli kaverinsa luona. 

Poika saapui ja kehui miten kauniiksi olin laittautunut. Söimme ja joimme sohvalla viiniä. Tunsin miten hänen kätensä hakeutui reidelleni ja miten hän hyväili sitä. Katsoimme toisiimme ja hän varovasti suuteli. Vastasin suudelmaan.  Hänen hyväilynsä värisyttivät kehoa ja tunsin miten perhoset lensivät mahassa. Hän riisui varovasti mua ja silmät syttyivät paljaista rinnoista, joita hän ahnaasti suuteli kiihottavasti. Tuntui uskomattoman ihanalta huomata miten toinen halusi mua. Huomasin miten hänen etumus pullotti ja kosketin varovaisesti housun päältä. Hän kysyi haluanko nähdä sen ja totesi, että taidan haluata sitä. Hän nousi mun eteen ja pudotti housunsa, ja riisui alushousunsa. Koko komeus pystyssä mun edessä ja hän ohjasi mut suihinottoon. Olin jo aivan märkä ja laittoi mut selälleen ja työntyi sisään. Tunsin sykkivän elimen, olin aivan orgasmin partaalla ja asennon vaihduttua ratsastukseen laukesin sellaiseen orgasmiin, jota en eläissäni ole kokenut. 

Vierailija
12280/12294 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pieraissut tänään kauppakeskuksen vessassa

moikkuuuuuu

👋

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä