Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (12222)
Vierailija kirjoitti:
Loppuuko ystävyytemme, kun kerron sinulle tunteistani? Olen siihen henkisesti valmistautunut. Miten hyvin, se jää nähtäväksi.
Miksi se loppuisi siinä kohtaa, jossa toiveet täyttyvät?
Ai sitäkö se nimimerkki tarkoitti. Nyt vasta tajusin.
Mun sydän on ihan pakahtunut, sinun tähtesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuuko ystävyytemme, kun kerron sinulle tunteistani? Olen siihen henkisesti valmistautunut. Miten hyvin, se jää nähtäväksi.
Ei lopu.
Vaan?
ap
Jos olet kaivattuni niin olen maailman onnellisin. Jos olet joku muu niin olen imarreltu. Tunteita ei voi pakottaa eikä kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lopu.
En halua tällä hetkellä kuulla kenenkään tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä H-naiselle. 💗
Olisiko mitään tarkempaa, H-naisia kun on monia...
Vaikea ulospäin tietää, millainen on onnellinen suhde. Eri asia on, jos he itse kertovat olevansa onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän tässä ei ole mitään hätää. Milloin tulet, että voin kertoa tunteistani?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lopu.
Vaan?
ap
Jos olet kaivattuni niin olen maailman onnellisin. Jos olet joku muu niin olen imarreltu. Tunteita ei voi pakottaa eikä kieltää.
Niin, mistä voisi tietää, kuka olen?
ap
Ollessani lenkillä vastaani tuli näkövammainen, nätti nainen keltaisessa sadetakissa opaskoiransa kanssa. Jotenkin kohtaaminen kolahti kovaa ja mietin kuinka helppoa ja onnekasta oma elämä on, kun saa kokea tämän maailman myös näkemällä. Erityisen onnekasta siitä tekee se, että saan nähdä sinut, nainen.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua.
Niin minäkin sinua, jos oot kaivattuni.🥰
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä P-naiselle. 💗
Hyvää yötä. 😘
Ihmeiden aika ei ole ohi.
Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän tässä ei ole mitään hätää. Milloin tulet, että voin kertoa tunteistani?
ap
Sano vain aika ja paikka.
Ostetaan toimiva kristallipallo.
Vastaukset tämän lehden konttoriin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä muru!
Kauniita unia pulu!
Taannoin kirjoitin, kuinka en enää tunne sitä naista minussa. Lakkasin tuntemasta siihen asti ja sen jälkeen ja tarkoitus oli lopettaa tässä ketjussa mutta...niin. Tässä ollaan ja ei siksi, että olen hieman humalassa. rutistan Sinua sylissäni. Joo, kuulostaa lapselliselta, joten halaan Sinua kuten järkevät aikuiset. Yksipuolinen ikävä mutta se on minun ikäväni.
Ollaan yhteyksissä ihan säännöllisesti, ja kyllä, myötämielisempi en osaisi kaiketi olla. En ole sulkenut mitään rajoja. Ap