Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (12162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mun pitäis tehdä, että tää edistyy johonkin suuntaan? Suoraan puhuminen ei nyt onnistu.
Reagoi aamuiseen.
Mitä aamulla tapahtui?
Ai mun iki-ihana kaivattuni oli täällä mun ollessa muualla. Voi hani, tietäisitpä vain kaiken. Joskus tekisi mieli ottaa yhteyttä ja antaa rakkauden näkyä molemminpuolisesti, mutta ei se vain ole sopivaa. Pahoittelen sitä. Jatkan touhuja, paljon meneillään. Voi sinua <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti mun sydän särkyi.
Mikset voinut vaan antaa mun rakastaa sua?
Mistä se rakkaus olisi pitänyt huomata?
Ap
Someone just said they see death as a snack like a break from studying!
Yasss.
Hei nuorempi minä, kaipaan sinua. Kaipaan rohkeuttasi ja kykyäsi ottaa riskejä. Miten uskoit, että asiat kyllä järjestyvät. Teit ensin, mukauduit myöhemmin. Älä menetä parhaimpia piirteitäsi. Maailma tarvitsee niitä enemmän kuin koskaan. Ehkä nähdään vielä joskus. Kaikkea hyvää sinulle, olet rakas.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä M-naiselle. 💗
M-nainen kiittää 😊
Loppuuko ystävyytemme, kun kerron sinulle tunteistani? Olen siihen henkisesti valmistautunut. Miten hyvin, se jää nähtäväksi.
Hymy miehelle kauniita unia
Inspiroiva, ihanin, ihmeellisin. Öitä. Rakastan sua.
Uskottava on, että tämä on päätepysäkki, ketju nimittäin. Matka ei etene millään keinolla. Tai sitten tämä on matka, joka ei vie minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Loppuuko ystävyytemme, kun kerron sinulle tunteistani? Olen siihen henkisesti valmistautunut. Miten hyvin, se jää nähtäväksi.
Ei lopu.
Vierailija kirjoitti:
Ei lopu
Vierailija kirjoitti:
Ei lopu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot rakas💛
Kuka?
Jii
Hyvää yötä W-naiselle. 💗