Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemuksia tablettien käytöstä opiskelumielessä?

Vierailija
14.09.2025 |

En tiedä olenko joutumassa mainonnan uhriksi mutta joku halpa tabletti + kynä vaikuttaa tosi houkuttelevalta. Onko kokemuksia, oletteko loppujenlopuksi käyttäneet sitä vai ollut turha ostos?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika käyttää paljon. Tosin hänen pitää palauttaa laskareita ja ne on kuulemma helpointa ja nopeinta tehdä tabletilla ja kynällä. Sanoisin että riippuu alasta mitä opiskelee.

Vierailija
2/10 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monivitamiinitabletista voi olla hyötyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se helpottaa jos pystyy digitaalisesti organisoimaan muistiinpanot ja osaa oikeasti käyttääkin tablettia opiskeluun. Itse olen niin kattila, että täytyy tehdä tosi paljon toistoja esim fysiikan parissa, että saan kaavat + matikan toimimaan pääni sisällä, tulisi todella paljon paperia käytettyä koska tykkään tehdä suhteellisen suurella käsialalla kun joutuu eri tilanteita piirtämään ja kirjoittamaan, esim tällaisessa tilanteessa tabletti on moninkerroin parempi.

On toki totta, että moni ostaa vain koska luulee, että auttaa mutta sitten ei enää ikinä koske. Itse lääkiksessä nykyään käytän lähes poikkeuksetta pelkästään iPadia muistiinpanojen suhteen.

Vierailija
4/10 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

T Maxia olen käyttänyt.  Kynällä olen nenää kaivanut, ihan ok.

Vierailija
5/10 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, mutta tuosta mainonnasta sen verran, että et tarvitse mitään +600 euron tablettia tuohon hommaan, suosittelen hankkimaan jonkun iPad 9. generaatiosta ylöspäin käytettynä/kunnostettuna, maksaa tälläkin hetkellä jotain 199 euroa ja siihen päälle joku kynä, eikä senkään tarvitse edes olla applen oma kynä, pidä vain huoli, että on yhteensopiva.

Jos koko settiin käytät yli 300 euroa niin teet mielestäni jotain väärin. Tietysti jos sinulla on rahaa käytettäväksi saakka niin anna palaa, ne piirtää kellä on liitua.

Vierailija
6/10 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remarkable on hyvä.

Vierailija
7/10 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mutta varo niitä halpoja tabletteja ne on  roskaa

.halvat tabletit sisältää samaa tekniikkaa kuin halvoissa kännyköissä 4 vuotta sitten ja tietoturvan päivitykset olemattomat..

Mutta sitten opiskelu ... Tabletti on hyvä laite opiskeluun johon saa lähes yhtä hyvät sovellukset kuin Windows koneeseen ja opiskelu sovelluksia löytyy paljon kutenyös office ohjelmia...myös laskentaan löytyy hyvät sovellukset joten korvaa hyvin tieteislaskimet...

Myös dokumenttien lukuun ja säilöntään tabletti on hyvä laite ..kaapiölimen käsikirjoja on minulla tallennettuna yhteen tablettiin josta luen tarvittaessa ja laite on aina mukana..

Eli tabletti on mainio lisä apu opiskeluun ja työkaluna suosittelen..mutta käytä harkintaa..muistin koko ja näytön laatu kannattaa kiinnittää huomiota ja halvoissa tabletissa nämä on huonot

Vierailija
8/10 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2017 vuoden tabletti ja edelleen aktiivisessa käytössä ..suosittelen koska tablettien käytettävyys on parempi ja pitkäikäisenpi kuin kännyköissä..

Pdf.sovellukset,Internet...toimii edelleen ja suorituskyky riittää ja rauta on edelleen käyttökelpoista ja hyvää vaikka laite on jo 8 vuotta vanha mutta oli aikansa huippulaite..

Android 8.1 on jo vanha mutta tukena on hyvä käyttää uusia tietoturvaohjelmia haittaohjelmien torjuntaan ja ainakaan minun laitteesta tähän mennessä ei ole löytynyt haittaohjelmien viittaavaa

Vierailija
9/10 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin suositella! Opiskelusta tulee suorastaan hauskaa kun saa räpeltää tabletilla. Käytän kyllä joskus ihan fiiliksen takia paperia mutta enemmän elektroniikkaa.

Vierailija
10/10 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Remarkable on hyvä.

Joo Remarkable on ehkä ainoa toimiva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi